Jep was echt hoorquote:Op zondag 11 juli 2010 10:27 schreef Socios het volgende:
Ging die meet nou serieus door dan? Ik dacht ONZ-meet, we doen lekker alsof en we spelen lekker mee. Maar bovenstaand klinkt toch wel erg serieus.
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:37 schreef babybel het volgende:
jaah, t is nog steeds gezellig hier! Met een mannetje of 8 nog
En mijn huis is nu een virtuele puinbendequote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Het valt me nu op dat Elmo er met een big smile achter staat
Lijkt er wel op hequote:Op zondag 11 juli 2010 10:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Elmo is een kloon van Stoeprand?
Zullen we even virtuele schoonmakers inhuren?quote:Op zondag 11 juli 2010 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En mijn huis is nu een virtuele puinbende
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Het valt me nu op dat Elmo er met een big smile achter staat
Niels zat op zn foon te kijken die zag opeens die bilspleet vol in beeld netquote:Op zondag 11 juli 2010 11:26 schreef Opdekop het volgende:
Hahaha goed kontje. Ik stond erachter dus heb niet meer gezien dan de weerspiegeling in het glas
Nee we hadden last van noodweerquote:Op zondag 11 juli 2010 11:33 schreef Opdekop het volgende:
EPIC BILSPLEETJES ARE EPIC![]()
Hebben er nog mensen buiten geslapen?
Ging de trein net zo snel als huppel?quote:
als je me met zon tempo naar huis had gereden had je volgens mij een wereld record neer gezetquote:Op zondag 11 juli 2010 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ging de trein net zo snel als huppel?
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
als je me met zon tempo naar huis had gereden had je volgens mij een wereld record neer gezet
ik ben tot zwolle gekomen met de trein laatste stuk met de bus gedaan tot bij mijn ouders
was goed en wel rond half 1 thuis
oow dat zeker nietquote:Op zondag 11 juli 2010 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Denk het ook wel.
Maar niemand die ooit nog ongestraft kan zeggen dat ik als een vrouw rijd
Ik had je gewaarschuwd.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee we hadden last van noodweer![]()
Er hebben 3 gekken tot half 5 buiten gezetenTrev, LL en LB
quote:Op zondag 11 juli 2010 01:28 schreef justmattie het volgende:
wij zitten ook al in de auto! Rijden nu langs zwaailichten, mensen kunnen ook niet meer rijden tegenwoordig! DW zoent lekker hihi. Lekker slapen fokkers
Ook echt mijn zwembroekquote:Op zondag 11 juli 2010 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Foto's van Monopoly zn ontmaagding. Hij denkt wel door DW maar wij weten beter
Soms ben ik geniaal.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:50 schreef -Datdus- het volgende:
Wanneer begint de gangbang ik lig al 8 uur boven onafgebroken te fappen totdat iemand eindelijk komt.
Je was dronken gister en wist niet eens meer dat je dit gepost hebtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |