Haha jij kunt geen smiles makenquote:Op zondag 11 juli 2010 00:54 schreef babybel het volgende:
sepo
quote:
Duidelijk.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:56 schreef Myraela het volgende:
Kappen met fipo's en crapreacties. Ze worden genote en verwijderd.
kan jij vliegen ermee? Dat kan de mijne nie hoorquote:Op zondag 11 juli 2010 00:58 schreef Smight het volgende:
Ga je mee op mijn luchtbed?
Nee maar wel drijvenquote:Op zondag 11 juli 2010 00:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan jij vliegen ermee? Dat kan de mijne nie hoor
quote:Op zondag 11 juli 2010 01:00 schreef Myraela het volgende:
Dit is ook geen slowchat topic. Praat maar gewoon tegen elkaar, ik weet dat het eng is, maar jullie kunnen het vast wel.
je bent al thuis?quote:Op zondag 11 juli 2010 01:01 schreef Giertje het volgende:
het was gezellig vond et eerst dood eng maar iedereen was aardig volgende keer weer
Hij was lastig en werd eruit getrapt door Huppelmuts.quote:
doeg opdekopquote:Op zondag 11 juli 2010 01:28 schreef justmattie het volgende:
wij zitten ook al in de auto! Rijden nu langs zwaailichten, mensen kunnen ook niet meer rijden tegenwoordig! DW zoent lekker hihi. Lekker slapen fokkers
Jep was echt hoorquote:Op zondag 11 juli 2010 10:27 schreef Socios het volgende:
Ging die meet nou serieus door dan? Ik dacht ONZ-meet, we doen lekker alsof en we spelen lekker mee. Maar bovenstaand klinkt toch wel erg serieus.
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:37 schreef babybel het volgende:
jaah, t is nog steeds gezellig hier! Met een mannetje of 8 nog
En mijn huis is nu een virtuele puinbendequote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Het valt me nu op dat Elmo er met een big smile achter staat
Lijkt er wel op hequote:Op zondag 11 juli 2010 10:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Elmo is een kloon van Stoeprand?
Zullen we even virtuele schoonmakers inhuren?quote:Op zondag 11 juli 2010 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En mijn huis is nu een virtuele puinbende
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Het valt me nu op dat Elmo er met een big smile achter staat
Niels zat op zn foon te kijken die zag opeens die bilspleet vol in beeld netquote:Op zondag 11 juli 2010 11:26 schreef Opdekop het volgende:
Hahaha goed kontje. Ik stond erachter dus heb niet meer gezien dan de weerspiegeling in het glas
Nee we hadden last van noodweerquote:Op zondag 11 juli 2010 11:33 schreef Opdekop het volgende:
EPIC BILSPLEETJES ARE EPIC![]()
Hebben er nog mensen buiten geslapen?
Ging de trein net zo snel als huppel?quote:
als je me met zon tempo naar huis had gereden had je volgens mij een wereld record neer gezetquote:Op zondag 11 juli 2010 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ging de trein net zo snel als huppel?
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
als je me met zon tempo naar huis had gereden had je volgens mij een wereld record neer gezet
ik ben tot zwolle gekomen met de trein laatste stuk met de bus gedaan tot bij mijn ouders
was goed en wel rond half 1 thuis
oow dat zeker nietquote:Op zondag 11 juli 2010 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Denk het ook wel.
Maar niemand die ooit nog ongestraft kan zeggen dat ik als een vrouw rijd
Ik had je gewaarschuwd.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee we hadden last van noodweer![]()
Er hebben 3 gekken tot half 5 buiten gezetenTrev, LL en LB
quote:Op zondag 11 juli 2010 01:28 schreef justmattie het volgende:
wij zitten ook al in de auto! Rijden nu langs zwaailichten, mensen kunnen ook niet meer rijden tegenwoordig! DW zoent lekker hihi. Lekker slapen fokkers
Ook echt mijn zwembroekquote:Op zondag 11 juli 2010 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Foto's van Monopoly zn ontmaagding. Hij denkt wel door DW maar wij weten beter
Soms ben ik geniaal.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:50 schreef -Datdus- het volgende:
Wanneer begint de gangbang ik lig al 8 uur boven onafgebroken te fappen totdat iemand eindelijk komt.
Je was dronken gister en wist niet eens meer dat je dit gepost hebtquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je was dronken gister en wist niet eens meer dat je dit gepost hebt?
Gister zei je nog dat die tank oersterk wasquote:Op zondag 11 juli 2010 13:57 schreef babybel het volgende:
zoo, ook weer thuis inmiddels
uitlaat lek (stom hobbeltje) en iets met mn voorwiel rechts
wordt weer een dagje klussen...
Tank? Wat voor auto heeft babybel?quote:Op zondag 11 juli 2010 13:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gister zei je nog dat die tank oersterk was![]()
Succes ermee
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:11 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wacht was saaaaab er?
Met grote voor bumpers.![]()
Nu pas?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:17 schreef Gotrick het volgende:
Ook ik ben weer thuis van de toffe BBQ...
Zo ffkes douchen, uitzaken.. oranje transformeren en naar Leiden![]()
![]()
indeedquote:
frieslandquote:
Hey Rick nog bedankt voor het meerijden, en mag ik de volgende keer met jou meequote:Op zondag 11 juli 2010 14:17 schreef Gotrick het volgende:
Ook ik ben weer thuis van de toffe BBQ...
Zo ffkes douchen, uitzaken.. oranje transformeren en naar Leiden![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom bleven er ook een paar slapenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:26 schreef Snaavel het volgende:
Volgende keer een meet in brabant ofzo?
Want Emmen is natuurlijk wel ver..
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2010 15:08:13 ]
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey Rick nog bedankt voor het meerijden, en mag ik de volgende keer met jou mee
Ik ben ook thuisWaarom rijd je nooit meer met Chantal mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Daarom bleven er ook een paar slapen
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
160 over de snelwegquote:Op zondag 11 juli 2010 15:12 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom rijd je nooit meer met Chantal mee?
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey Rick nog bedankt voor het meerijden, en mag ik de volgende keer met jou mee
Ik ben ook thuisIemand voelt zich hier diep beledigd bij mij thuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
mja okee dan is het wel engquote:Op zondag 11 juli 2010 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
160 over de snelweg
Echtvoor iemand die rij-angst heeft
Ik weet zeker dat ze me nog wel lief vind.... ze moet wel ze heeft immers in mijn tiet gebetenquote:Op zondag 11 juli 2010 15:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Iemand voelt zich hier diep beledigd bij mij thuis.
Ja oke dat zuigt wel.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
160 over de snelweg
Moet je mijn paar foto;s er ook gelijk bij hebben?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:25 schreef Ezechielk het volgende:
De rar van Huppel is te verkrijgen middels een PM in mijn richting
Ze moest lachenquote:Op zondag 11 juli 2010 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze me nog wel lief vind.... ze moet wel ze heeft immers in mijn tiet gebeten
Mja, prima, alles in 1 enzoquote:Op zondag 11 juli 2010 15:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja oke dat zuigt wel.
[..]
Moet je mijn paar foto;s er ook gelijk bij hebben?
Waarom krijg ik hem niet gewoon zo, zo als gewoonlijk?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:25 schreef Ezechielk het volgende:
De rar van Huppel is te verkrijgen middels een PM in mijn richting
Nu wachten wie de volgende isquote:Op zondag 11 juli 2010 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze me nog wel lief vind.... ze moet wel ze heeft immers in mijn tiet gebeten
Ik niet, bij mij heeft ze ;t al lang geleden gedaan.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom krijg ik hem niet gewoon zo, zo als gewoonlijk?![]()
[..]
Nu wachten wie de volgende is
Ik hoorde geruchten over volgende week, weer bij de Huppelsquote:Op zondag 11 juli 2010 18:05 schreef LittleBlonde het volgende:
Zooo goedendag mensen!Deze hier heeft ook weer even haar slaaptekort beetje bijgewerkt
Iedereen beetje heel en nog levend thuisgekomen?
De meet was geweldig!Alvast datum en place to be plannen voor de volgende?
![]()
Ja om 9 uur bij mij verzamelen en dan rijden we in konvooi naar purmerendquote:Op zondag 11 juli 2010 18:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik hoorde geruchten over volgende week, weer bij de Huppels
Jordy lastigvallenquote:Op zondag 11 juli 2010 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja om 9 uur bij mij verzamelen en dan rijden we in konvooi naar purmerend
Ja hoor, goed thuis gekomen met de treinquote:Op zondag 11 juli 2010 18:05 schreef LittleBlonde het volgende:
Zooo goedendag mensen!Deze hier heeft ook weer even haar slaaptekort beetje bijgewerkt
Iedereen beetje heel en nog levend thuisgekomen?
De meet was geweldig!Alvast datum en place to be plannen voor de volgende?
![]()
Jammer dat ik dan niet kanquote:Op zondag 11 juli 2010 18:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan kan ik toch nietquote:Op zondag 11 juli 2010 18:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Noujah zeg! gaat iedereen zomaar afzeggenquote:
Mijn opmerking was niet serieus hoor, ze zeiden het als geintjequote:Op zondag 11 juli 2010 18:19 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
Noujah zeg! gaat iedereen zomaar afzeggenNahjah voor mezelf ook nog geen idee of ik kan hoor, ligt aan smight en baybel
En lieverdjes, ik mis jullie nu alEr moet echt snel weer een nieuwe bbq komen!! meaby this summer nog?!
![]()
Hhaha owh okee ik dacht al, zoiets moet je dan toch wel ietsje eerder plannen van te voren, zodat er toch wel aardig wat kunnenquote:Op zondag 11 juli 2010 18:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn opmerking was niet serieus hoor, ze zeiden het als geintje
Maar inderdaad, een übergezellige meet, en die moet snel overgedaan worden!
Elmo karde ook flink doorquote:Op zondag 11 juli 2010 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
160 over de snelweg
Goed he. Matthijs, Ilse en ik gaan alle3 naar Amsterdam.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:19 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
Noujah zeg! gaat iedereen zomaar afzeggenNahjah voor mezelf ook nog geen idee of ik kan hoor, ligt aan smight en baybel
En lieverdjes, ik mis jullie nu alEr moet echt snel weer een nieuwe bbq komen!! meaby this summer nog?!
![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Jezus man wat voor hoofden trek ik steeds op die groepsfoto;s
En waarom zijn er een stel van mijn foto;s er tussenuit gehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |