Ik had speciaal voor jouw m;n msn aan laten staan.quote:Op zondag 11 juli 2010 19:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tussenuit? Niet alles is binnengekomen lieve schat..
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:16 schreef LittleBlonde het volgende:
Mensen sowieso, knip die foto van mij er maar tussenuit, waar ik aan me tiet zit![]()
Hhaha volgens mij beetje veel drank gehad ofzo??
![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:19 schreef justmattie het volgende:
Ez stuur die rar ook even naar mij, mag ook via msn
quote:
Want ik sta zo charmant op alle foto;squote:Op zondag 11 juli 2010 19:16 schreef LittleBlonde het volgende:
Mensen sowieso, knip die foto van mij er maar tussenuit, waar ik aan me tiet zit![]()
Hhaha volgens mij beetje veel drank gehad ofzo??
![]()
hoho, het was niet een compleet zooitje ongeregeldquote:Op maandag 12 juli 2010 08:48 schreef LovelyLady het volgende:
Huppelmuts en Psalms, even een persoonlijke note, echt diep respect dat jullie je tuin/bad/huis en alles daar om heen beschikbaar hebben gesteld voor dit chaotisch zooitje ongeregeld
Het was tof!
Ja dat was het wel, maar leukquote:Op maandag 12 juli 2010 09:40 schreef Smight het volgende:
[..]
hoho, het was niet een compleet zooitje ongeregeld. Maar ja bedankt voor alles Huppel en Psalms
Absoluutquote:Op maandag 12 juli 2010 09:47 schreef Ezechielk het volgende:
Laten we Oksel niet vergeten, die datzelfde zootje ongeregeld van voedsel voorzag!
helemaal mee eensquote:Op maandag 12 juli 2010 09:47 schreef Ezechielk het volgende:
Laten we Oksel niet vergeten, die datzelfde zootje ongeregeld van voedsel voorzag!
Ik lust wel weer watquote:Op maandag 12 juli 2010 09:47 schreef Ezechielk het volgende:
Omdat jij dat verzuimde te doen jaquote:Op maandag 12 juli 2010 09:47 schreef Ezechielk het volgende:
Wat, ik was ingehuurd voor het ontbijtquote:Op maandag 12 juli 2010 09:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Omdat jij dat verzuimde te doen ja
Maar hij kon het wel goed
Das waar, de spongebob tosti's waren ook erg lekker zo in de ochtendquote:Op maandag 12 juli 2010 09:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat, ik was ingehuurd voor het ontbijt
Mits ik op tijd wakker zou zijn.
Waarom stond jouw naam dan boven de barbecuequote:Op maandag 12 juli 2010 09:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat, ik was ingehuurd voor het ontbijt
Mits ik op tijd wakker zou zijn.
Als je het niet erg vind wil ik er nog even mee wachten, ben wel toe aan een vrij weekend(wat nog even duurt voordat ik die hebquote:
Jij hebt nu 3 weken vakantiequote:Op maandag 12 juli 2010 10:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind wil ik er nog even mee wachten, ben wel toe aan een vrij weekend(wat nog even duurt voordat ik die heb)
Drie weken lang, elke dag weekend dusquote:
En vergeet zn crewshirt nietquote:Op maandag 12 juli 2010 10:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waarom stond jouw naam dan boven de barbecue
Dat je het van die laatste nog moet vragen van wie die isquote:Op maandag 12 juli 2010 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Heeft iemand al een Gevonden Voorwerpen topic geopend?![]()
Ik heb hier een zwart shirt met witte letters en een Bjorn Borg boxer liggen
Zwart shirt kan heel goed van mij zijn.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Heeft iemand al een Gevonden Voorwerpen topic geopend?![]()
Ik heb hier een zwart shirt met witte letters en een Bjorn Borg boxer liggen
Ik weet heel goed dat ze allebei van Bart zijnquote:Op maandag 12 juli 2010 10:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat je het van die laatste nog moet vragen van wie die is
Jij hoeft heus niet iets achter te laten om duidelijk te maken dat je nog een keer op visite wil komen hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 10:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zwart shirt kan heel goed van mij zijn.
Ja, we hebben het nog over jou gehad. Dat je zo'n irritante kutuser was. Tenminste, dat heb ik ook maar van horen zeggen, maargoed.quote:Op zondag 11 juli 2010 19:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Of jullie gaan gewoon met z'n allen gezellig msn'en.
Graag gedaan..quote:Op maandag 12 juli 2010 09:47 schreef Ezechielk het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:53 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja, we hebben het nog over jou gehad. Dat je zo'n irritante kutuser was. Tenminste, dat heb ik ook maar van horen zeggen, maargoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |