Je pc is er spontaan weer van aan gegaanquote:Op zondag 11 juli 2010 00:09 schreef Windigo het volgende:
http://monitor.livep2000.nl/
Wat veel branden!
Hij was nog niet uitquote:Op zondag 11 juli 2010 00:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je pc is er spontaan weer van aan gegaan
woa ! ik ben volledig van mij aprepo...quote:Op zondag 11 juli 2010 00:11 schreef Duderella het volgende:
Volgens mij maakte ik in het vorige topic mee dat Braamyo mij begreep in de diepste wortelen van mijn bestaan!![]()
* flauwvalt *
?
De aprepo heeft het weer gecompenseerd.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:15 schreef Braamyo het volgende:
[..]
woa ! ik ben volledig van mij aprepo...
wanneer viel dit voorval plaats?
quote:Op zondag 11 juli 2010 00:15 schreef borisz het volgende:
Memo in beeld vanaf 13.30 --> http://www.rtl.nl/compone(...)Vi_Oranje_s1_a55.xml
quote:Op zondag 11 juli 2010 00:15 schreef borisz het volgende:
Memo in beeld vanaf 13.30 --> http://www.rtl.nl/compone(...)Vi_Oranje_s1_a55.xml
quote:Op zondag 11 juli 2010 00:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
De aprepo heeft het weer gecompenseerd.
*proest*quote:Op zondag 11 juli 2010 00:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
gellukig maar... ik schrok ff van mezelf toen ik jou post lasquote:Op zondag 11 juli 2010 00:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Gecaptquote:Op zondag 11 juli 2010 00:15 schreef borisz het volgende:
Wat leuk MeMo!quote:
Nu is het jammer dat Golfer geband isquote:Op zondag 11 juli 2010 00:31 schreef Sunnythesun het volgende:
We gaan zo maar eens slapen (als dat lukt). We hebben nog wat in te halen van vannacht
Nou anders ik wel!quote:Op zondag 11 juli 2010 00:24 schreef Braamyo het volgende:
[..]
gellukig maar... ik schrok ff van mezelf toen ik jou post las
Nou inderdaad. Ik benijd ze niet.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Poedel is hier ook weer naar buiten
Het zijn ook wel madammen in een bontjas he, de arme lieverds
quote:Op zondag 11 juli 2010 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
eigenlijk lijkt Dione de Graaf wel een beetje op CF
Ja?quote:Op zondag 11 juli 2010 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
eigenlijk lijkt Dione de Graaf wel een beetje op CF
Misschien alleen als ze in beweging isquote:
Ja hier dus niet! Volop zon en nu al 25 graden in de schaduw. Dat wordt weer zo'n zweet dagje....quote:Op zondag 11 juli 2010 08:41 schreef LieLie het volgende:
regen, onweer! wat een boel vannacht! en nu is het buiten bewolkt en fris!
Zoals een plakje kaas in de zon?quote:Op zondag 11 juli 2010 08:49 schreef Tezz het volgende:
Heet? Dan heb je nog geluk! Ik ben gewoon klef en bezweet!
Zoals het plakje kaas wat net maar liefst vier minuten op mijn aanrecht heeft gelegen tijdens het boterhammen smeren en toen al klef en zweterig was. Vier minuutjes uit de koelkast en het zwom zelf weer terug! (het is hier binnen 29,5 graad)quote:
Laat Aboutaleb het maar niet horenquote:Op zondag 11 juli 2010 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
Een bijzonder goede morgen allemaalNorth Sea gister was echt een feestje
Door al het staan wel goed last gekregen van mijn rug en mijn voeten, maar meeeeeeeeeeeeen.... Joe Bonamassa
![]()
![]()
![]()
Het was alleen bloeeeeeeeeeeeeeedje heet overalEn er was niet eens tassencontrole
Er liepen mensen met DSLR's rond in het publiek
En mensen met flessen water
Als ik dat geweten had
Van mij mag-iequote:Op zondag 11 juli 2010 09:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Laat Aboutaleb het maar niet horen
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:25 schreef FutureFairytale het volgende:
goeiemorgen! Douchen en op naar de tennisbrunch(= altijd heel veel lekkers, voor maar 3 euro)
Hiquote:
Layquote:Op zondag 11 juli 2010 11:09 schreef Laydina het volgende:
Men wat een onweer en regen gisternacht. Ben er wakker door geworden! Maar kon er niet echt naar staan kijken want ik was moe![]()
Maar verder heeeeeerlijk geslapenGa ik vaker doen met warm weer, in de woonkamer pitten
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:12 schreef Sarabi het volgende:
Even snel zwaaien![]()
En ik heb toch maar het jurkje aangetrokken, vandaag is de laatste dag dat het kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
word het daarna slecht weer dan?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:12 schreef Sarabi het volgende:
Even snel zwaaien![]()
En ik heb toch maar het jurkje aangetrokken, vandaag is de laatste dag dat het kan
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:24 schreef Sarabi het volgende:
En omdat P er om vroeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
whOOOOOo000000ooooooo000000OOOOOOOOOOOOOOO
![]()
![]()
![]()
![]()
staat je goed
owjah...quote:
En omdat P er om vroeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
staat je echt wel goed!
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:29 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel
trouwens 30 april kan je hem weer aan, of een dag dat NL een oefenwedstrijd speeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En omdat P er om vroeg
Te donkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:29 schreef flying-dutchman het volgende:
weet je waar ik zin in hebIk dacht haar beste kant .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
En omdat P er om vroeg
Staat leuk hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smakelijkquote:Op zondag 11 juli 2010 11:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ontbijt..... wat een goed idee, tijd voor een eitje
quote:
Ik welquote:
http://www.spotify.comquote:Op zondag 11 juli 2010 11:46 schreef PdeHoog het volgende:
Ontbijt is een goed planZit hier alweer de halve ochtend CD's te rippen
Veel te veel werk eigenlijk
Ik doe mijn bestquote:
Ja maar, ja maar.......dat is toch leuk? Zo'n CD-zaak door banjeren (zeker op festivalsquote:Op zondag 11 juli 2010 11:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.spotify.com
Ik rip nooit meer CDs
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Ex heeft laptop gemaakt
Nu even de belangrijke programma's opnieuw installeren en hij is weer helemaal OK
Ik geloof dat ik sinds Napster geen CD meer heb gekocht.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.......dat is toch leuk? Zo'n CD-zaak door banjeren (zeker op festivals) en dan thuis komen met allemaal leuke muziekjes? waarvan de helft eigenlijk een blinde gok is
Ik heb iig geen enkele CD die boven de 7 EUR uit kwam volgens mij
Goeie prijzen op dat festival
w00t ! lang leven de exquote:Op zondag 11 juli 2010 11:58 schreef Leintjeuh het volgende:Ex heeft laptop gemaakt
Nu even de belangrijke programma's opnieuw installeren en hij is weer helemaal OK
Yes de Bavaria DutchDressquote:Op zondag 11 juli 2010 12:17 schreef FutureFairytale het volgende:
mooi jurkje Sarabi! Is dat die van Bavaria? Brunch was weer super. Tortilla, hotdog, warme ham, salades, 3 soorten cupcakes, verse jus, panini mozzarella/tomaat/pesto/rauwe ham, eieren, fruitsalade, melk/karnemelk en allerlei soorten brood. Hoe ze dat voor 3 euro kunnen verkopen verbaast me ieder jaar maar echt heerlijk gegeten!
bavaria stijgt bij mij in punten !quote:Op zondag 11 juli 2010 12:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yes de Bavaria DutchDress
Toch wel cool dat ze een keer iets vrouwelijks hebben bedacht
Ik zei dus dat je wél een pose strikete.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik dus nietmaar een foto is een foto
en hij heeft je avatar meegenomenquote:Op zondag 11 juli 2010 12:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Haha. Nee, het was een Vista-laptop en nu is het dus een XP-laptop geworden
Lolquote:Op zondag 11 juli 2010 12:41 schreef Stereotomy het volgende:
Zo nog maar ff zwemmen, dan heb ik weer 3x gezwommen deze week. Verder energieinname gelijk gehouden, dus echt megaenergietekort van -700 tot -800 kcal/dag gehad deze week.
Vanavond toch maar ff een Dürum Döner ter compensatie naar binnen werken.
En omdat P er om vroeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt zo'n pose hoe die vrouwen altijd staan in de wehkampgids
![]()
Maar het staat je goed hoor!
Wat een zweetnacht vanaf 5 uur hebben we pas een beetje geslapen.
En dat hoofd van mij![]()
Is dat zwembad niet gesloten met de schoolvak? Hier welquote:Op zondag 11 juli 2010 12:41 schreef Stereotomy het volgende:
Zo nog maar ff zwemmen, dan heb ik weer 3x gezwommen deze week. Verder energieinname gelijk gehouden, dus echt megaenergietekort van -700 tot -800 kcal/dag gehad deze week.
Tussen 10 en 11 kan je banen zwemmenquote:Op zondag 11 juli 2010 12:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is dat zwembad niet gesloten met de schoolvak? Hier wel
Met mij gaat het mwoah, het is nog steeds niet zonnig in mijn hoofd dus.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Bluezz? En met Oscar? Ik zag geen updates meer van Isa vannacht volgens mij.
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]Echt zo'n pose hoe die vrouwen altijd staan in de wehkampgids
![]()
Maar het staat je goed hoor!
Wat een zweetnacht vanaf 5 uur hebben we pas een beetje geslapen.
En dat hoofd van mij
Ik kies wekamphquote:Op zondag 11 juli 2010 13:00 schreef Sarabi het volgende:
Het is ook een moeilijk jurkje voor een pose of het is ordinair of zoutzak of wehkamp![]()
[..]
Ik had de zoutzak.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:00 schreef Sarabi het volgende:
Het is ook een moeilijk jurkje voor een pose of het is ordinair of zoutzak of wehkamp![]()
Ik denk dat wij zo eens het openluchtzwembad gaan opzoeken. Is een kilometer of 50 rijden, maar allezquote:Op zondag 11 juli 2010 12:41 schreef Stereotomy het volgende:
Hmmm...quote:Op zondag 11 juli 2010 13:00 schreef Bluezz het volgende:
Met mij gaat het mwoah, het is nog steeds niet zonnig in mijn hoofd dus.
Maar weer een paar pillen ertegen aan, ontbijtje naar binnen schuiven en in een koel badje de krant lezen.
Yup. Staan is echt killingquote:Fijn te lezen dat Joezo goed was
Staan is killing he?
Jij als enige niet uitgenodigt.... tis je broer toch.... wat een wazigheid.... naja....tis dat je er zelf blij mee bentquote:Op zondag 11 juli 2010 13:10 schreef Isabeau het volgende:
Jurkje staat goed hoor, Sarabi! Weinig vrouwen gezien die het jurkje zo flateus staat en daarbij is er niets mis met die pose. Als een zoutzak voor de camera staan is ook niets.
In het kort: Oscar leeft, heeft zo te zien gedronken en het hooi verplaatst/gegeten (weet ik helaas niet), verder nergens aangezeten qua eten![]()
En de vriendin van mijn broer heeft vlak voor ik ging slapen nog even flink tegen mij lopen gillen (en het bizarre was dat het me enorm koud lietdat is helemaal niks voor mij, wat een gekke reactie), maar ik begon wel te huilen toen ze schreeuwde dat zij en mijn broer in 5 weken gingen trouwen en ik de enige was die niet was uitgenodigd (godzijdank). En ja, ze willen kinderen.
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:10 schreef Isabeau het volgende:
In het kort: Oscar leeft, heeft zo te zien gedronken en het hooi verplaatst/gegeten (weet ik helaas niet), verder nergens aangezeten qua eten![]()
Fijne aanstaande schoonzusquote:En de vriendin van mijn broer heeft vlak voor ik ging slapen nog even flink tegen mij lopen gillen (en het bizarre was dat het me enorm koud lietdat is helemaal niks voor mij, wat een gekke reactie), maar ik begon wel te huilen toen ze schreeuwde dat zij en mijn broer in 5 weken gingen trouwen en ik de enige was die niet was uitgenodigd (godzijdank). En ja, ze willen kinderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:12 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje Isa![]()
Waar is het zo fout gegaan eik
Hoe vonden je ouders verder het feest? Ondanks dat gedoe?
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff Isa, wat een achterlijk gedoe toch.. ik ben blij dat jij er zo nuchter tegen aan kijkt voor je, maar het zal toch ook niet écht goed voelen toch? Al is het maar omdat het voor je ouders gewoon niet tof moet zijn zo'n situatie..
Voor de medici onder ons de huidige staat van mijn been:Wat heb je veel ringen om, SunnySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff Isa, wat een achterlijk gedoe toch.. ik ben blij dat jij er zo nuchter tegen aan kijkt voor je, maar het zal toch ook niet écht goed voelen toch? Al is het maar omdat het voor je ouders gewoon niet tof moet zijn zo'n situatie..
Voor de medici onder ons de huidige staat van mijn been:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het het vervelendst voor mijn ouders ja. Beetje moeizaam zo met feestjes en verjaardagen. Ik ging dan ook op tijd naar bed omdat het kringetje mensen heel klein was geworden en het was een beetje idioot dat mensen tegen haar + broer aan het kletsen waren en tegen ons en mijn broer + haar tegen de andere mensen, maar wij vooral niet met elkaar (over zelfde onderwerp). Stom gedoe.
Zij kwam op mij af en zei 'Saskia, wij moeten praten' en daar was ik oprecht blij over (liever mijn broer, maar praten is altijd goed), maar toen begon zij dus ook te schreeuwen en kwam ik er met geen mogelijkheid tussen.
En o ja, ik wilde nog wat over je been zeggenZiet er uit als een flinke allergische reactie, zeker ook echt warm en opgezet?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:
Veel? Het zijn er maar 3 hoor..quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Veel? Het zijn er maar 3 hoor..
@ Isa: ja, dikke plak, gloeiend warm. Begint nu paars te worden en het plekje waar ik echt gestoken ben ontwikkelt een blaasje. Er klassieke reactie dusOh en die op mijn voet het zelfde verhaal, alleen heeft die niet zo veel ruimte om echt dik te worden, maar het zakt nu langzaam naar onder
en dat jeukt als een gek.
Aan de andere kant van mijn onderbeen zit nog een bult. Een stuk kleiner qua reactie, maar het vocht daarvan zakt nu fijn mijn enkel in.. Wat een kneuzengedoe zeg dit
Alleen oud spul, ben bang dat dat niet meer zo goed zal werken. Of zal ik het toch maar proberen??quote:Op zondag 11 juli 2010 13:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je een anti-histaminicum in huis? (iets als zyrtec oid) Dat wil de reactie nog wel wat de kop indrukken en helpt ook tegen de jeuk.
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:28 schreef ColdFeet het volgende:
't Is jammer dat je op deze manier natuurlijk nooit iets uit kunt praten; waarschijnlijk hebben jullie allebei wel wat mispercepties, maar als ze direct zo agressief begint, wordt de kloof alleen maar dieper!
SteerBen wel benieuwd of ze vanavond ook 'de koning van Hispanje' gaan zingen
Een brief schrijven vind ik juist ook weer risky: zonder non-verbale communicatie kunnen dingen verkeerd overkomen. Plus: hoe zorgvuldig je ook formuleert, iemand die uitgaat van het negatieve zal altijd erin lezen wat hij wil en je er tot in lengte van jaren mee om je oren slaan. Ik vind het geschreven woord veel te 'definitief' voor dit soort kwesties.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Praten lukt idd niet als je er niet eens tussen komt. Dan heeft dat weinig zin. Als het je de moeite waard zou zijn zou een brief schrijven oid wellicht meer nut hebben. Maar ik kan me ook goed voorstellen dat je daar helemaaaal geen trek in hebt eigenlijk.
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Alleen oud spul, ben bang dat dat niet meer zo goed zal werken. Of zal ik het toch maar proberen??
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:35 schreef ColdFeet het volgende:
Een brief schrijven vind ik juist ook weer risky: zonder non-verbale communicatie kunnen dingen verkeerd overkomen. Plus: hoe zorgvuldig je ook formuleert, iemand die uitgaat van het negatieve zal altijd erin lezen wat hij wil en je er tot in lengte van jaren mee om je oren slaan. Ik vind het geschreven woord veel te 'definitief' voor dit soort kwesties.
das wel heel goed om te doen, maar is oowk weer heel bombasitische iddquote:Op zondag 11 juli 2010 13:40 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk dat de enige manier om dit nu nog fatsoenlijk uit te praten is om een professionele&onafhankelijke mediator een gesprek te laten leiden. En dan gewoon netjes volgens de regels: niet schreeuwen, netjes op argumenten ingaan, etc.
Maar ja, dat is weer zo... bombastisch.
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:40 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk dat de enige manier om dit nu nog fatsoenlijk uit te praten is om een professionele&onafhankelijke mediator een gesprek te laten leiden. En dan gewoon netjes volgens de regels: niet schreeuwen, netjes op argumenten ingaan, etc.
Maar ja, dat is weer zo... bombastisch.
Dit is van 2 jaar geleden toen ik netelroos had geloof ik. Ik heb het doosje en de bijsluiter niet meer. Xyzal 5mg is het.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, als er ergens een apotheek open is zou ik daar even binnen wippen en als dat niet kan zou ik toch dat oude spul genomen hebben. Medicijnen zijn vaak veel langer goed dan op de verpakking staat, alleen kunnen ze de werking niet voor 100% garanderen.
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren.
Ik denk er over om mijn broer te bellen als hij op zijn werk is, want ik wil ook niet de rest van mijn leven zo met elkaar omgaan. Het is prima als ze geen contact willen, maar die houding gaat mij veel te ver. Ik kan dat niet hoor, niet reageren als iemand met veel uiterlijk vertoon doet alsof ik lucht ben (kin stukje in de lucht en wegkijken). Bloed onder m'n nagels, heus.
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:44 schreef rijsttafel het volgende:
Vraagje tussendoor!
Hoe heten van die harde stukjes deeg die in pasta's of soepen worden gebruikt?
Van die kubusvormige krakerige dingen, jullie weten wel wat ik bedoel.
Croutonsquote:Op zondag 11 juli 2010 13:44 schreef rijsttafel het volgende:
Vraagje tussendoor!
Hoe heten van die harde stukjes deeg die in pasta's of soepen worden gebruikt?
Van die kubusvormige krakerige dingen, jullie weten wel wat ik bedoel.
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren.
Ik denk er over om mijn broer te bellen als hij op zijn werk is, want ik wil ook niet de rest van mijn leven zo met elkaar omgaan. Het is prima als ze geen contact willen, maar die houding gaat mij veel te ver. Ik kan dat niet hoor, niet reageren als iemand met veel uiterlijk vertoon doet alsof ik lucht ben (kin stukje in de lucht en wegkijken). Bloed onder m'n nagels, heus.
Owja, bedankt.quote:
Ook nog bedankt.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Croutons
En Sunny: ik zou het gewoon nemen. 5 mg is niet zo veel, kan eigenlijk niks misgaan en het kan wel helpen
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:45 schreef freecell het volgende:
Goh, dat klinkt heel erg.......
menselijk
Natuurlijk kan je dat niet negeren, dat is bloedirritant! Ik begrijp alleen echt niet wat hier gebeurtNuja, jij dus duidelijk ook niet....
Hadden jouw ouders maar hersens voor één kind ofzo?
En Sunny: ik zou het gewoon nemen. 5 mg is niet zo veel, kan eigenlijk niks misgaan en het kan wel helpen
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:46 schreef Braamyo het volgende:
..... jij kent je broer beter dan mij, dus jij kunt alleen als beste oordelen.... maar ik zou in deze werk en prive een klein beetje gescheiden laten. Ík vind dergelijke prive gesprekken op werk iig heel vervelend. maar dat ben ik...
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:47 schreef rijsttafel het volgende:
Owja, bedankt.
En succes met je situatie van je familie waar ik niets van mee heb gekregen behalve 2 posts.
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Gedaan.. ben benieuwd. Wordt er inmiddels echt wel gestoord van
Hadden jouw ouders maar hersens voor één kind ofzo?
Ik hoop het ook ja. Ik ga er zo weer een natte koude lap op leggen, dat helpt tijdelijk wel een beetje.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dat de allergische reactie (de jeuk!) wat afneemt, ziet er vervelend uit.
Zij heeft er niks mee te maken?quote:Op zondag 11 juli 2010 13:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook oprecht NIETS van. Ik heb nog nooit ruzie met mijn broer gehad oid.
Zij was ook kwaad op mij dat ik haar beschuldigde, ze zei dat ze er niets mee te maken had. En dat wil er bij mij ook maar moeilijk in.
Maar ik begrijp nu dat een sms'je met de tekst 'ik wil nooit meer contact met je' eigenlijk moet worden geinterpreteerd als 'bel onmiddelijk op om te praten/excuses aan te bieden'. Wat stom van mij, dat ik dat niet begreep.
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:56 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb iets gedaan wat ik dacht dat ik nooit zou doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die hebben toch óók leuke schoenen?![]()
Over het onweer gisteren: ik stond buiten en het sloeg vlak naast me in. Ik voelde de elektrische lading over me heen golven, had een ozonsmaak en mijn gehemelte deed pijn. Heb héééél hard gegild, toen gelachen en toen gezegd 'wow, dat was spannend!'quote:Op zondag 11 juli 2010 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
Isa, eerlijkgezegd lijkt het me niet heel handig om te proberen je broer alleen te benaderenDan bevestig je alleen maar haar punt en zoals het er nu uitziet, is hij zo 'gehersenspoeld', dat ook hij dat zal opvatten als een poging om achter haar rug om te stoken.
Je hebt waarschijnlijk gelijk, maar ik voel zo ontzettend veel aversie tegen haar
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:56 schreef freecell het volgende:
Alhoewel.... bij trouwen hoort monogamie toch?
Wat CF zegt.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Isa, eerlijkgezegd lijkt het me niet heel handig om te proberen je broer alleen te benaderenDan bevestig je alleen maar haar punt en zoals het er nu uitziet, is hij zo 'gehersenspoeld', dat ook hij dat zal opvatten als een poging om achter haar rug om te stoken.
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar die hebben toch óók leuke schoenen?![]()
Over het onweer gisteren: ik stond buiten en het sloeg vlak naast me in. Ik voelde de elektrische lading over me heen golven, had een ozonsmaak en mijn gehemelte deed pijn. Heb héééél hard gegild, toen gelachen en toen gezegd 'wow, dat was spannend!'
[..]
Je hebt waarschijnlijk gelijk, maar ik voel zo ontzettend veel aversie tegen haar
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
MeMo! Ik vind het nooit zo'n ramp, die birkenstocks. Zolang je maar onthoudt dat ze voor de comfi zijn, en niet voor de mooi en/of superhip
Maar goed, ik loop zelf ook op malle slippers, van die middenoostenstiefels
En ik overweeg de aanschaf van een paar teva's voor de vakantie![]()
![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
MeMo! Ik vind het nooit zo'n ramp, die birkenstocks. Zolang je maar onthoudt dat ze voor de comfi zijn, en niet voor de mooi en/of superhip
![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:02 schreef Stereotomy het volgende:
Eigenlijk heeft deze situatie geen uitweg,
Waren je buren gisteravond nog een beetje blij met de 3e plek?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:05 schreef z80 het volgende:
middag.
wat een temp. weer
en vannacht totaal niet afgekoeld,ondanks de regen.
@Sarabi
leuke foto
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:05 schreef PdeHoog het volgende:
@Isa: kun je je broer niet gewoon eens uitnodigen? Met de expliciete melding dat aanstaande schoonzus maar ff lekker thuisblijft? Want zoals ik het nu hoor, heeft die meid een vrij forse invloed op je broerEn dat is nooit goed.
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:07 schreef Stereotomy het volgende:
Wat deed zijn vriendin voordat ze jouw broer ontmoette? Was ze getrouwd, had ze een ander vriendje die bij haar weggelopen is of vreemdgegaan is? Weinig liefde van haar ouders?
Ok. Dan wordt het problematisch. Maar wat zitten ze dan aan elkaar geplaktquote:Op zondag 11 juli 2010 14:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze gaan overal samen heen, ik weet 99,9% zeker dat hij niet zonder haar komt.
Niets mis met Teva's!quote:Op zondag 11 juli 2010 14:02 schreef ColdFeet het volgende:MeMo! Ik vind het nooit zo'n ramp, die birkenstocks. Zolang je maar onthoudt dat ze voor de comfi zijn, en niet voor de mooi en/of superhip
Ik heb alle afspraken afgezegd en ga gewoon lekker thuis kijken vanavond, en ik voel me daar prima bij.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:08 schreef Memento-Mori het volgende:
ik voel me best een saaie muts dat ik gewoon tot nu toe geen enkele wedstrijd in de stad heb gekeken en ook voor vanavond daar geen zin in heb, hoewel in mn eentje thuis ook wel ietwat saai is maarja wel fijner dan in een overvolle stad
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:08 schreef Memento-Mori het volgende:
ik voel me best een saaie muts dat ik gewoon tot nu toe geen enkele wedstrijd in de stad heb gekeken en ook voor vanavond daar geen zin in heb, hoewel in mn eentje thuis ook wel ietwat saai is maarja wel fijner dan in een overvolle stad
Ja, dat is ook wel weerlgischquote:Op zondag 11 juli 2010 14:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat.
Maar ik wil wel graag normaal doen in de buurt van mijn ouders.
De situatie is nu zodanig, dat schoonzus zich vréselijk aangevallen zal voelen en in haar punt gesterkt dat iedereen tegen haar is als je alleen broer uitnodigt. Zij zal hem dan zo 'bewerken' (OK, dat klinkt erg negatief, maar da's misschien ook niet helemaal onterecht) dat hij dat ook als een aanval op hun relatie ziet en als poging om hen uit elkaar te drijven.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:05 schreef PdeHoog het volgende:
@Isa: kun je je broer niet gewoon eens uitnodigen? Met de expliciete melding dat aanstaande schoonzus maar ff lekker thuisblijft? Want zoals ik het nu hoor, heeft die meid een vrij forse invloed op je broerEn dat is nooit goed.
geen idee.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waren je buren gisteravond nog een beetje blij met de 3e plek?
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Dan wordt het problematisch. Maar wat zitten ze dan aan elkaar geplakt
Daarom vind ik het eigenlijk stiekem ook heel fijn om het er hier even over te hebbenquote:
Haha, ik vind dat dus echt helemaal niets! Smaken verschillen. Maar goed, het zou wel erg praktisch kunnen zijn. Hoewel ik an sich prima loop op havaianas en aanverwanten, is dat voor lange stukken toch iets minder geschikt; na verloop van tijd gaan je voeten een beetje 'doorzakken' bij gebrek aan voetbed.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niets mis met Teva's!Ik heb hele leuke
naast het serieuze wandelpaar heb ik deze voor onder rokjes en voor leuk en zo:
[ afbeelding ]
En ook nog een paar met paarse bandjes. Ze lopen heeeeerlijk maar zien er wel ook gezellig uit
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:10 schreef freecell het volgende:
En Isa, je bliksemwat spannend! ENG! Whaaah!
Wel tof ook ergens achteraf?
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ga dan bij vrienden kijken of zo
Je mag ook hier komen kijken, maar dat wordt dan heerlijk op mijn PC scherm in een klein vakje met FOK ernaast open
En zo saai is het helemaal niet hoorIk vind het gewoon heerlijk om ook alleen thuis te zitten
Ik vind ze leuk!quote:Op zondag 11 juli 2010 14:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, ik vind dat dus echt helemaal niets! Smaken verschillen. Maar goed, het zou wel erg praktisch kunnen zijn. Hoewel ik an sich prima loop op havaianas en aanverwanten, is dat voor lange stukken toch iets minder geschikt; na verloop van tijd gaan je voeten een beetje 'doorzakken' bij gebrek aan voetbed.
Wat voel je je dan nietig hè? Als mens. Filosofisch gezien.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest denk ik ook even lachen van de zenuwen, maar het was ook wel tof ja. Ik nog heel en zo.
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat voel je je dan nietig hè? Als mens. Filosofisch gezien.
klierquote:Op zondag 11 juli 2010 14:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Isa, sterkte met de situatie. Het is rot om altijd maar de wijste te moeten zijn.
Nou ja, ik zou ook wel overwegen om zulke dingen aan te trekken in China. Als niemand me kentquote:Op zondag 11 juli 2010 14:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk!En op slippers lopen kan ik dus niet.. dit is voor mij echt ideaal.
quote:
Gister stond er een boom in de fik bij Windigo voor de deur door de bliksem, en haar telefoon deed t niet. En naderhand zei ze dat ze zich nietig voelde, filosofisch gezien, door haar eerdere bijna-dood-ervaring met de brandende bliksemboomquote:
Oh en Dude struikelde daar een beetje overquote:Op zondag 11 juli 2010 14:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Gister stond er een boom in de fik bij Windigo voor de deur door de bliksem, en haar telefoon deed t niet. En naderhand zei ze dat ze zich nietig voelde, filosofisch gezien, door haar eerdere bijna-dood-ervaring met de brandende bliksemboom
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Gister stond er een boom in de fik bij Windigo voor de deur door de bliksem, en haar telefoon deed t niet. En naderhand zei ze dat ze zich nietig voelde, filosofisch gezien, door haar eerdere bijna-dood-ervaring met de brandende bliksemboom
Ik vind er in het echt een stuk charmanter uitzien dan op deze fotoquote:Op zondag 11 juli 2010 14:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niets mis met Teva's!Ik heb hele leuke
naast het serieuze wandelpaar heb ik deze voor onder rokjes en voor leuk en zo:
[ afbeelding ]
En ook nog een paar met paarse bandjes. Ze lopen heeeeerlijk maar zien er wel ook gezellig uit
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en Dude struikelde daar een beetje over
brrr, ik heb geen goed gevoel hierbij. ik hoop voor je broer dat hij ooit het licht ziet en merkt dat zij hem alleen maar dingen ontneemt of hem beïnvloed. wat een heksquote:Op zondag 11 juli 2010 14:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze zaten ook bijna de hele avond hand in hand en steeds te kussen en mijn broer zat zelfs 1x over haar borsten te aaien...
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ben naar zwembad
Alhoewel het zwembad me wel zwemmerseczeem heeft gegeven en waarbij de Terbinafine niet echt lekker aan lijkt te slaan.
Ik denk het eigenlijk nietquote:Op zondag 11 juli 2010 14:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat gevoel had ik niet. Het was alleen heel erg luid en heel dichtbijDat gillen is overigens best leuk; zo'n achtbaangevoel dat je even fijn ongegeneerd mag gillen.
En als ik wijs was geweest had ik al lang contact met mijn broer opgenomen.
Trek het je ff aan andersquote:Op zondag 11 juli 2010 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
jezus jongens, blijf nog ff lekker doorzagen over Windigo... kinderachtig gedoe
Ja gillen is lekker ja!quote:Op zondag 11 juli 2010 14:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat gevoel had ik niet. Het was alleen heel erg luid en heel dichtbijDat gillen is overigens best leuk; zo'n achtbaangevoel dat je even fijn ongegeneerd mag gillen.
En als ik wijs was geweest had ik al lang contact met mijn broer opgenomen.
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:29 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk het eigenlijk nietVolgens mij kun je ze 't beste maar gewoon even met rust laten. Zolang je je neefjes maar niet het gevoel geeft dat ze je koudlaten. Hoe rot het ook is om tijdelijk het contact met je broer te verbreken, de relatie tussen broers en zussen kan uiteindelijk maar zelden definitief gebroken worden. Zéker niet jou&je broer
Omdat jullie al zoveel hebben meegemaakt. En omdat hij nou eenmaal wispelturig en impulsief is, en jij rustiger en tamelijk vergevingsgezind (niet dat dat een erg gelijkwaardige relatie is, trouwens
).
Ja hallo, doen wij een keer ons best om het leven een beetje filosofisch te benaderen, in plaats van al-tijd maar die nuchtere kijk op dingen, kom jij weer even de boel relativeren.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:24 schreef Stereotomy het volgende:
Mozes had ook een bijna-dood ervaring met een Braamyo-struik in de woestijn.
Er was heel niks bijzonders aan de hand!quote:Op zondag 11 juli 2010 14:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was het zo erg?Ik krijg nu de neiging dat topic te gaan teruglezen
Opwindend he, als mannen dat doen.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:34 schreef LieLie het volgende:
En de mr heeft een vierde pootje geMacGyverd
Mens, spring even in een koud badje of zo zeg!quote:Op zondag 11 juli 2010 14:32 schreef FutureFairytale het volgende:
ja. ik dacht dat dude er niet mee zat gisteren. blijkbaar denkt ze er toch wel aan anders begint ze er niet over. het gaat nergens over, dus ik snap niet waarom er grappen gemaakt over moeten worden.
maar goed, zal ik wel zijn
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:34 schreef LieLie het volgende:
dat vind ik heel erg. ik kan zowel mannen áls vrouwen die zo dominant zijn. die hebben een schat van een partner en je vraagt je af; ze verdienen toch vee meer dan zo'n feeks/klootzak?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog huilend tegen mijn broer gegild dat ik van hem hieldDramaqueen hier.
Maar goed, ik heb mijn zegje gedaan, ik hoop dat er iets meer bij hun is blijven hangen behalve 'wat een gillend viswijf'![]()
En FF, mijn gevoel is ook héél erg naar in deze situatie. Was het eigenlijk al voor mijn broer het contact verbrak, ik had dat zelfs voorspeld (hij had al het contact met zijn oude vrienden ook al verbroken en aanvankelijk ging hij heel goed om met zijn ex, dat was ook ineens over).
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik geraak maar niet in het zwembad hierwant nu wil ik eigenlijk ook wel weten wat Ross van het feestje vond.
Told you so, over De Vrijbuiter.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:34 schreef LieLie het volgende:
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:50 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het is maar humor, niet te zwaar aan tillen.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:32 schreef FutureFairytale het volgende:
ja. ik dacht dat dude er niet mee zat gisteren. blijkbaar denkt ze er toch wel aan anders begint ze er niet over. het gaat nergens over, dus ik snap niet waarom er grappen gemaakt over moeten worden.
maar goed, zal ik wel zijn
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:02 schreef LieLie het volgende:![]()
Wij net naar de vrijbuiter om pootjes voor het gasstel op te halen.
Eerst al gedoe, ze wisten van niks, terwijl me was beloofd dat ze ze gewoon hadden.
Uiteindelijk pootjes van het showmodel meegekregen, komen we thuis, zijn er nog 3 ipv 4
graag! ik word zo passief van dit weerquote:Op zondag 11 juli 2010 14:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mens, spring even in een koud badje of zo zeg!
ok, ik ben alweer rustigquote:Op zondag 11 juli 2010 14:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is maar humor, niet te zwaar aan tillen.
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:38 schreef freecell het volgende:
Isa, ik kan het niet zo verwoorden, maar ben het volledig met CF eens. Ze zegt hele logische dingen imo
Nouja, logisch in de zin van: ik bedenk ze niet, maar als ik ze lees denk ik 'oja'
En wij kijken vanavond voetbal op heel groot scherm, TARA heeft de oude reservebeamer uit de kerk gejat
Hallo witte woonkamermuur
Als ik heel eerlijk ben: ik heb het idee dat je broer een beetje een lambal is, dat deze relatie op een gegeven moment te beklemmend voor hem zal worden. Dat zoveel toewijding en passie voor even leuk is, maar niet voor tot de dood hen scheidt. Ze zijn nog niet zo lang bij elkaar of zo hecht dat hij echt met hart&ziel aan haar verknocht is. Denk ik.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog huilend tegen mijn broer gegild dat ik van hem hieldDramaqueen hier.
Maar goed, ik heb mijn zegje gedaan, ik hoop dat er iets meer bij hun is blijven hangen behalve 'wat een gillend viswijf'![]()
En FF, mijn gevoel is ook héél erg naar in deze situatie. Was het eigenlijk al voor mijn broer het contact verbrak, ik had dat zelfs voorspeld (hij had al het contact met zijn oude vrienden ook al verbroken en aanvankelijk ging hij heel goed om met zijn ex, dat was ook ineens over).
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is maar humor, niet te zwaar aan tillen.
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:38 schreef freecell het volgende:
Isa, ik kan het niet zo verwoorden, maar ben het volledig met CF eens. Ze zegt hele logische dingen imo
Nouja, logisch in de zin van: ik bedenk ze niet, maar als ik ze lees denk ik 'oja'
En wij kijken vanavond voetbal op heel groot scherm, TARA heeft de oude reservebeamer uit de kerk gejat
Hallo witte woonkamermuur
Want?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Ik vind het leuk dat je dat zegt. Echt
Echt wel!quote:Op zondag 11 juli 2010 14:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl/
Een héle lokale stortbui
Omdat CF denkt dat Thijs dingen altijd veel te serieus neemtquote:
Ja, Loodsrechtse plassen zijn ontruimtquote:Op zondag 11 juli 2010 14:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl/
Een héle lokale stortbui
om welke duistere reden dan ookquote:Op zondag 11 juli 2010 14:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Omdat CF denkt dat Thijs dingen altijd veel te serieus neemt![]()
Daar gaat mijn familiequote:Op zondag 11 juli 2010 14:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
No real family get together without some family drama. I feel right at home!
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]! God ziet dat hoor
Daar gaat je plekje in de hemel
oh maar dat idee heb/had ik ook bij jouquote:
Hadden we het hier niet over slippers net? Draag ze dan ook in een zwembadquote:Op zondag 11 juli 2010 14:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ben naar zwembad
Alhoewel het zwembad me wel zwemmerseczeem heeft gegeven en waarbij de Terbinafine niet echt lekker aan lijkt te slaan.
Nou, ik kan af en toe ook echt laaaaaaiend worden op teh interwebz en dan reageer ik ook wel af. Maar het is heel erg onderwerp specifiek. Als iemand Ajax ongefundeerd afzeikt krijg je denk ik ook ruzie met TAV.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Omdat CF denkt dat Thijs dingen altijd veel te serieus neemt![]()
![]()
Ze kent hem niet echt he.. dan krijg je dat![]()
![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh maar dat idee heb/had ik ook bij jouwas ook blij net als CF dat je zo reageerde i.p.v. poef paf mij afslachten
Ik heb 2 paar slippers die ik afwissel en die ik schoonpoets met zeep + borsteltje als ik thuiskom!quote:Op zondag 11 juli 2010 14:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hadden we het hier niet over slippers net? Draag ze dan ook in een zwembad
LOL. Grappig hoe mensen je totaal verkeerd kunnen inschatten als ze je alleen van een forum kennenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh maar dat idee heb/had ik ook bij jouwas ook blij net als CF dat je zo reageerde i.p.v. poef paf mij afslachten
Wie ruzie krijgt met TAV verdient een standbeeldquote:Op zondag 11 juli 2010 14:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, ik kan af en toe ook echt laaaaaaiend worden op teh interwebz en dan reageer ik ook wel af. Maar het is heel erg onderwerp specifiek. Als iemand Ajax ongefundeerd afzeikt krijg je denk ik ook ruzie met TAV.
Hij brengt hem volgende week zondag terug, mag ik er nu dan weer in?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]! God ziet dat hoor
Daar gaat je plekje in de hemel
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:47 schreef TAV74 het volgende:
LOL. Grappig hoe mensen je totaal verkeerd kunnen inschatten als ze je alleen van een forum kennen
Nalezend zat ik dat ook te denkenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik geraak maar niet in het zwembad hierwant nu wil ik eigenlijk ook wel weten wat Ross van het feestje vond.
Ja azijn wil wel eens helpen idd. Maar niet veel meer dan een koud kompres in mijn ervaring. Moet zeggen dat het pilletje iet wat lijkt te werken nu. En voor mijn voet stap ik af en toe in het koude badje buitenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Sunny!
kut zeg die plekheb zoiets op vakantie in Frankrijk gehad, door zo'n kut klote paardevlieg
![]()
wat ik heb gedaan; azijn op de plek zodat dat een beetje bijt en de jeuk meer wegneemt. daarover een grote pleister of verband omheen gedaan zodat ik er niet aan kon zitten als ik zo ongeveer verging van de jeuk.
iedere dag weer opnieuw met azijn en 's avonds als ik het er vanaf haalde krabbelde ik met een schuurspons. heeeerlijk was dat. zat ik de hele tijd te schrobben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |