Je pc is er spontaan weer van aan gegaanquote:Op zondag 11 juli 2010 00:09 schreef Windigo het volgende:
http://monitor.livep2000.nl/
Wat veel branden!
Hij was nog niet uitquote:Op zondag 11 juli 2010 00:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je pc is er spontaan weer van aan gegaan
woa ! ik ben volledig van mij aprepo...quote:Op zondag 11 juli 2010 00:11 schreef Duderella het volgende:
Volgens mij maakte ik in het vorige topic mee dat Braamyo mij begreep in de diepste wortelen van mijn bestaan!![]()
* flauwvalt *
?
De aprepo heeft het weer gecompenseerd.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:15 schreef Braamyo het volgende:
[..]
woa ! ik ben volledig van mij aprepo...
wanneer viel dit voorval plaats?
quote:Op zondag 11 juli 2010 00:15 schreef borisz het volgende:
Memo in beeld vanaf 13.30 --> http://www.rtl.nl/compone(...)Vi_Oranje_s1_a55.xml
quote:Op zondag 11 juli 2010 00:15 schreef borisz het volgende:
Memo in beeld vanaf 13.30 --> http://www.rtl.nl/compone(...)Vi_Oranje_s1_a55.xml
quote:Op zondag 11 juli 2010 00:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
De aprepo heeft het weer gecompenseerd.
*proest*quote:Op zondag 11 juli 2010 00:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
gellukig maar... ik schrok ff van mezelf toen ik jou post lasquote:Op zondag 11 juli 2010 00:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Gecaptquote:Op zondag 11 juli 2010 00:15 schreef borisz het volgende:
Wat leuk MeMo!quote:
Nu is het jammer dat Golfer geband isquote:Op zondag 11 juli 2010 00:31 schreef Sunnythesun het volgende:
We gaan zo maar eens slapen (als dat lukt). We hebben nog wat in te halen van vannacht
Nou anders ik wel!quote:Op zondag 11 juli 2010 00:24 schreef Braamyo het volgende:
[..]
gellukig maar... ik schrok ff van mezelf toen ik jou post las
Nou inderdaad. Ik benijd ze niet.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Poedel is hier ook weer naar buiten
Het zijn ook wel madammen in een bontjas he, de arme lieverds
quote:Op zondag 11 juli 2010 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
eigenlijk lijkt Dione de Graaf wel een beetje op CF
Ja?quote:Op zondag 11 juli 2010 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
eigenlijk lijkt Dione de Graaf wel een beetje op CF
Misschien alleen als ze in beweging isquote:
Ja hier dus niet! Volop zon en nu al 25 graden in de schaduw. Dat wordt weer zo'n zweet dagje....quote:Op zondag 11 juli 2010 08:41 schreef LieLie het volgende:
regen, onweer! wat een boel vannacht! en nu is het buiten bewolkt en fris!
Zoals een plakje kaas in de zon?quote:Op zondag 11 juli 2010 08:49 schreef Tezz het volgende:
Heet? Dan heb je nog geluk! Ik ben gewoon klef en bezweet!
Zoals het plakje kaas wat net maar liefst vier minuten op mijn aanrecht heeft gelegen tijdens het boterhammen smeren en toen al klef en zweterig was. Vier minuutjes uit de koelkast en het zwom zelf weer terug! (het is hier binnen 29,5 graad)quote:
Laat Aboutaleb het maar niet horenquote:Op zondag 11 juli 2010 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
Een bijzonder goede morgen allemaalNorth Sea gister was echt een feestje
Door al het staan wel goed last gekregen van mijn rug en mijn voeten, maar meeeeeeeeeeeeen.... Joe Bonamassa
![]()
![]()
![]()
Het was alleen bloeeeeeeeeeeeeeedje heet overalEn er was niet eens tassencontrole
Er liepen mensen met DSLR's rond in het publiek
En mensen met flessen water
Als ik dat geweten had
Van mij mag-iequote:Op zondag 11 juli 2010 09:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Laat Aboutaleb het maar niet horen
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:25 schreef FutureFairytale het volgende:
goeiemorgen! Douchen en op naar de tennisbrunch(= altijd heel veel lekkers, voor maar 3 euro)
Hiquote:
Layquote:Op zondag 11 juli 2010 11:09 schreef Laydina het volgende:
Men wat een onweer en regen gisternacht. Ben er wakker door geworden! Maar kon er niet echt naar staan kijken want ik was moe![]()
Maar verder heeeeeerlijk geslapenGa ik vaker doen met warm weer, in de woonkamer pitten
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:12 schreef Sarabi het volgende:
Even snel zwaaien![]()
En ik heb toch maar het jurkje aangetrokken, vandaag is de laatste dag dat het kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
word het daarna slecht weer dan?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:12 schreef Sarabi het volgende:
Even snel zwaaien![]()
En ik heb toch maar het jurkje aangetrokken, vandaag is de laatste dag dat het kan
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:24 schreef Sarabi het volgende:
En omdat P er om vroeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
whOOOOOo000000ooooooo000000OOOOOOOOOOOOOOO
![]()
![]()
![]()
![]()
staat je goed
owjah...quote:
En omdat P er om vroeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
staat je echt wel goed!
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:29 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel
trouwens 30 april kan je hem weer aan, of een dag dat NL een oefenwedstrijd speeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En omdat P er om vroeg
Te donkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:29 schreef flying-dutchman het volgende:
weet je waar ik zin in hebIk dacht haar beste kant .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
En omdat P er om vroeg
Staat leuk hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smakelijkquote:Op zondag 11 juli 2010 11:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ontbijt..... wat een goed idee, tijd voor een eitje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |