Maakt het uit, joh.quote:Op zondag 11 juli 2010 02:23 schreef DrDentz het volgende:
Maar stel je voor dat heel ons Nederlands elftal bestond uit Van der Gijps. Dan wonnen ze sowieso nooit die titel.
Dat verhaal zou misschien opgaan wanneer hij er als speler en international wel fanatiek mee bezig was en zich er toen druk om maakte. Als je dan veel bewondering hebt voor het voetbal van Spanje, dan kan ik me best voorstellen dat het je weinig uitmaakt wie het WK zal winnen.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als je toch Nederlander bent en nota bene ex-international bent, kun je toch niet zomaar even een WK-finale kijken zonder gewoon kei hard te hopen dat je eigen land wint ? Daar hoef je geen 'domme vlaggenzwaaiende nationalist'voor te zijn.
Amenquote:Op zondag 11 juli 2010 02:23 schreef DrDentz het volgende:
Maar stel je voor dat heel ons Nederlands elftal bestond uit Van der Gijps. Dan wonnen ze sowieso nooit die titel.
Laat gaan joh die Gijp...quote:Op zondag 11 juli 2010 02:03 schreef DrDentz het volgende:
Als wij ons lopen te ergeren aan het scoreverloop geniet Gijp met volle teugen van het combinatiespel tussen Iniesta en Xavi. Die man staat zo relaxt in het leven.
Eens. Toen hij gister Andre Hazes zong in het begin dacht ik: wtf is dit?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:24 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Wat the fuck klagen jullie toch altijd over de muziek bij VI Oranje! Ik vind het verrassend alternatief en goed! Niet de commerciėle bagger wat je normaal verwacht op een zender als RTL. Leuke muziek!
Exact. Ik heb Derksen nog nooit kunnen betrappen op analyses zoals bij de NOS. Zoals Halst, Groenendijk, etc. dat wel kunnen.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, qua tactiek en techniek komt hij vaak niet verder dan klok/klepel.²
Is toch heerlijk man!quote:Op zondag 11 juli 2010 02:03 schreef DrDentz het volgende:
Als wij ons lopen te ergeren aan het scoreverloop geniet Gijp met volle teugen van het combinatiespel tussen Iniesta en Xavi. Die man staat zo relaxt in het leven.
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:59 schreef Dark_Prince het volgende:
En daar is hij dan:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_van_der_gijp.html
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:59 schreef Dark_Prince het volgende:
En daar is hij dan:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_van_der_gijp.html
dan ben je toch gewoon een grote flapdrol???!quote:Op zondag 11 juli 2010 02:03 schreef DrDentz het volgende:
Gelukkig is er de N.O.Squote:Op zondag 11 juli 2010 13:09 schreef JopJuh het volgende:
Op zondag 11 juli is er een extra, vroege aflevering van ‘VI Oranje’ aan het schema toegevoegd. Vanaf 18.00 uur zullen Wilfred, Rene en Johan hierin uitgebreid gaan voorbeschouwen op de WK Finale tussen Nederland en Spanje!
volledig mee eens!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens, en Johan blijft van Persie maar de hand boven het hoofd houden omdat hij hem voor het WK als grote man had getipt maar hij presteert niets en doet vervelend in de groep. Maar Kuyt die altijd hard werkt en al meerdere keren beslissend is geweest moet hij elke avond wel afzeiken.
voor deze ene dag wel inderdaad!quote:
Laat gaan joh...quote:Op zondag 11 juli 2010 14:02 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
voor deze ene dag wel inderdaad!
ik heb ook zo'n vermoeden dat ze bij VI Oranje niet gaan wachten op de prijsuitreiking als Nederland em zou mogen winnen, maar dat ze GELIJK na het laatste fluitsignaal beginnen met zoutzak Derksen en nuchtere "relaxte" Gijp.....tering, over een anti-climax van dat programma gesproken![]()
![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:13 schreef marcodej het volgende:
En wie hebben we hier?
[ afbeelding ]
http://www.dumpert.nl/med(...)p_hosselt_milfs.html
Wat een player.![]()
Laat gaan joh die voorbeschouwing...quote:Op zondag 11 juli 2010 15:49 schreef DrDentz het volgende:
Vanaf 6 uur voorbeschouwing, wedstrijdje kijken, en daarna weer terugschakelen naar VI Oranje. Heerlijk man.
Haha, no way. Op YouTube staat een filmpje waarin Johan zegt dat hij niet mag worden uitgenodigd en hij beledigt hem ook nog evenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Morgen hopelijk Emile Ratelband te gast
Hij zegt dat hij hem voor z'n bek zou slaan.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha, no way. Op YouTube staat een filmpje waarin Johan zegt dat hij niet mag worden uitgenodigd en hij beledigt hem ook nog even
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oh nee. Ik heb nog geen seconde VI Oranje gemist en ook deze voorbeschouwing is onmisbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |