Er is hier vlakbij een Spaans ontmoetingscentrum en aan het vuurwerk te horen, hadden ze het daar best aardig naar de zin.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:29 schreef -Hans- het volgende:
Al die voetbal liedjes kan ik atm ff niet meer horen.. Wel mooi om te zien dat het echt heel stil was buiten en vrij direct na de wedstrijd komt Nederland weer tot leven
2e gedeelte geef ik je gelijk in. Maar de 2e gele kaart voor de Jong vond ik geen gele kaart/rood. Ik vond de scheids eigenlijk ook een beetje partijdig..quote:Op zondag 11 juli 2010 23:27 schreef Sersjee het volgende:
Volkomen terecht verloren. Te weinig gedaan met de enkele gecreëerde kansen en veel te veel weggegeven. O, en je mag blij zijn dat je nog met 10 eindigt, want er waren er nog een paar rijp voor rood.
Het was uiteindelijk geen buitenspel, beide situaties nietquote:Op zondag 11 juli 2010 23:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
2e gedeelte geef ik je gelijk in. Maar de 2e gele kaart voor de Jong vond ik geen gele kaart/rood. Ik vond de scheids eigenlijk ook een beetje partijdig..De goal was ook een buitenspeldoelpunt trouwens, niet de pass naar ??? die scoorde, maar de pass naar degene die de pass gaf, als je begrijpt wat ik bedoel
Oh, en Robben had die 2 er gewoon in moeten trappen
/Edit: Een vriend zit in Spanje. Hij smste dat daar de hel los breekt en hij graag bij iedereen de vuvuzela in z'n strot wil douwen
door wiequote:Op zondag 11 juli 2010 23:48 schreef Vinniiee het volgende:
Nja, wel of niet, maakt toch niet meer uit
OMG, net @3FM gehoord dat de scheidsrechter bedreigd is
Hij geeft net daarvoor geen corner. Cruciaal.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het was uiteindelijk geen buitenspel, beide situaties niet
Ja, uiteindelijk kun je de scheids de schuld gevenquote:Op zondag 11 juli 2010 23:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij geeft net daarvoor geen corner. Cruciaal.
Die zullen inderdaad wel aardig los gaanquote:Op zondag 11 juli 2010 23:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Er is hier vlakbij een Spaans ontmoetingscentrum en aan het vuurwerk te horen, hadden ze het daar best aardig naar de zin.
Waarom wordt Sepp Blatter niet bedreigd?quote:Op zondag 11 juli 2010 23:48 schreef Vinniiee het volgende:
Nja, wel of niet, maakt toch niet meer uit
OMG, net @3FM gehoord dat de scheidsrechter bedreigd is
Die overduidelijke corner die hij niet gaf was cruciaal.Doelpunt was nooit gevallen als we gewoon die corner hadden gekregen.Slechtste scheids die ik ooit tijdens een finale gezien heb deze man.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het was uiteindelijk geen buitenspel, beide situaties niet
Als je de commentaar van Jack hoort krijg je toch nog een klein lachjequote:Op maandag 12 juli 2010 02:47 schreef Pino112 het volgende:
God ver domme.![]()
![]()
Ben dus thuis, na de match stad nog ff ingeweest en nog een uurtje gefietst.
Om 7uur gaat de wekker weer![]()
Spanje mag ook blij zijn dat ze met 11 eindigde. Iniesta had gewoon rood moeten krijgen voor het slaan naar Van Bommel. Ongeloofelijk dat ie daar niets voor geeft....quote:Op zondag 11 juli 2010 23:27 schreef Sersjee het volgende:
Volkomen terecht verloren. Te weinig gedaan met de enkele gecreëerde kansen en veel te veel weggegeven. O, en je mag blij zijn dat je nog met 10 eindigt, want er waren er nog een paar rijp voor rood.
Daar had ik als speler toch echt geen zin in...quote:
Is toch niet erg? destemakkelijker kunnen ze `m in elkaar rossenquote:Op zondag 11 juli 2010 23:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom wordt Sepp Blatter niet bedreigd?
Dat die man nog zonder politiebewaking rondloopt...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |