Oorlogen en conflicten - zoals Rusland-Oekraïne - en andere internationale (militaire) conflicten kun je hier bespreken, evenals alles op het gebied van defensie, zoals materiaal, missies, selectieprocedures, collega's etc.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :') EllaN:Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd. Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
En de nieuwe komt eraan, ben net klaar met fitnissen..
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :') EllaN:Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd. Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
Ja mijjn beurt, maar zit mobiel te fokken dus in de loop van de middag!
De 40mm "pom-pom" 2-pounder naval gun, in gebruik door de Britten (en vele NL marine- en koopvaardijschepen) in het begin van de oorlog. De bijnaam "Pom-pom" komt van het geluid wat het voortbracht. Het ding voldeed matig; de Bofors 40mm was een beter wapen.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
There is no 'I' in TEAM and life is way to short for only dreaming... So live it to the MAX! FOR THOSE WHO UNDERSTAND WHAT YOU DO, NO EXPLANATION IS NECESSARY. FOR THOSE WHO DON’T, NONE IS POSSIBLE. http://www.dutchdefencepress.com