Als je geen uitknijper bent dan word je vaak gezegend met de extra kilo's op je rug..quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:20 schreef demspec het volgende:
Rave krijgt de punten. Het is inderdaad de Bowman VM (VHF Manpacked) oftewel de PRC-355. De 356 heeft nog 2 extra batterijen. Daarbij zie je ook nog een PUDT, maar die wordt niet meer gebruikt, dus dat vergeef ik je.
Valt me trouwens nog alles mee van een Alg.
Ja, op 16 watt, met die 2 batterijen aan de y-kabel, maar dan is het ook weer verstandiger om af te hangen en een GSA bij te zetten. Anders loop je weer de kans dat je alleen maar dochters kunt krijgen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:26 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als je geen uitknijper bent dan word je vaak gezegend met de extra kilo's op je rug..
Dus het is óf de MAG, óf helper/zeuntje, óf bij gebrek aan AS'ers dus de radio..
Maar dan kan de 356 toch met zo'n Y-kabel op hoog vermogen zenden? 20 watt ofzo?
(héél lang geleden voor mij...)
Ground Spike Antenna?quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:51 schreef demspec het volgende:
[..]
Ja, op 16 watt, met die 2 batterijen aan de y-kabel, maar dan is het ook weer verstandiger om af te hangen en een GSA bij te zetten. Anders loop je weer de kans dat je alleen maar dochters kunt krijgen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:53 schreef thesystem het volgende:
Hmmmmm
Ik zie wel een FNH MAG en een FNH M2HB en die ander.....phoe? Een 20mm Oerlikon ofzo?
Voertuig...zou t niet weten....:P
Geheel correctquote:Op zondag 25 juli 2010 07:56 schreef Sine_Pari het volgende:
Dat is een "wietenbak", die laatst op het Belgische nationale defile in Brussel te zien was. Of wel een MOWAG Sawa PIRANHA IIIC 8x8 met een Elbit 30mm unmanned turret.
Hmmmmm Queensland, dat is een provincie in Australië. Dus we moeten het zoeken in de Australische hoek.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:10 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja was een cadootje.
Wat is de preciese benaaming van dit wapen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |