Correct.quote:
Jazekersquote:Op maandag 19 juli 2010 19:59 schreef Rave_NL het volgende:
Worden die dingen überhaupt nog gebruikt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
JazekersHerstel, niet of nauwelijks (ik heb dat ding tenminste in de afgelopen 2,5 jaar ongeveer 2 x gezien, kan ook door uitzending komen). De meeste staan tegenwoordig stof te verzamelen, enkele worden in het veld nog gebruikt door o.a logistiek om snel munitie en dergelijke te verplaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah !
Zie daarom ook die spoilertagquote:Op maandag 19 juli 2010 20:46 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Herstel, niet of nauwelijks (ik heb dat ding tenminste in de afgelopen 2,5 jaar ongeveer 2 x gezien, kan ook door uitzending komen). De meeste staan tegenwoordig stof te verzamelen, enkele worden in het veld nog gebruikt door o.a logistiek om snel munitie en dergelijke te verplaatsen.
Ohhh?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:58 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Daar word ie al helemaal niet voor gebruikt. Dan zijn de rapen gaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:24 schreef Sine_Pari het volgende:
Noem de naam van dit wapen.
[ afbeelding ]
ofIk weet hem maar ga dat niet zeggen want dan speel ik valsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |