Tipje van de sluier dan... Het modulaire voertuig is in eerste instantie op specificaties van de Bundeswehr in Duitsland ontwikkeld. De eerste letter van de gebruikte afkorting is G.... Nou dit is toch wel een inkoppertje dacht ik zo. Als het vandaag niet wordt herkend upload ik een nieuw plaatje met vraag. Blijft deze voor de liefhebbers gewoon staan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:53 schreef Vortix het volgende:
Daar valt nogal wat onder, maar het is in elk geval iets in die categorie volgens mij.
Helaas, de Grizzly is een Amerikaanse genietank gebaseerd op het onderstel van de M1...quote:
hmmmm ik meen dat er in de Bundeswehr ook een Grizzly is, van KMW.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:54 schreef leovanw het volgende:
[..]
Helaas, de Grizzly is een Amerikaanse genietank gebaseerd op het onderstel van de M1...
Tweede letter na de G is de E...
Je hebt gelijk Mark, dat is een 6x6. Mijn fout...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hmmmm ik meen dat er in de Bundeswehr ook een Grizzly is, van KMW.
k stuur je vandaag nog een e-mailquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:40 schreef leovanw het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Mark, dat is een 6x6. Mijn fout...Maar dat is evengoed niet het voertuig van mijn foto...
BTW, wanneer ben je in Hollanda? Niet vergeten langs te komen....
Dat bedoel ik nou met 'eerlijk en betrouwbaar' zijn...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:54 schreef ErwinRommel het volgende:
hehehe ik weet het wat voor ding het is.
Maar als ik het zeg is mijn stem niet geldig want ik heb het opgezocht
Dat was niet zo moeilijk... And the name is?...quote:
OK, tijger, ik wou het deze X niet al te moeilijk maken.... Moet wel leuk blijven. zal de volgende maal de uitdaging weer groter maken... Your turn mate!quote:
@Andyy,quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:47 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
De vorige weet ik dan weer niet
Lightning zou het vast erger vinden dan jijquote:Op zaterdag 17 juli 2010 02:06 schreef Rave_NL het volgende:
Mijn eens zo nobele reeks is nu officieel gekaapt door de militaire equivalent van vliegtuigspotters...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |