Klopt, bij mij ook!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:50 schreef Wenckebach het volgende:
Alle commercieele tv zenders liggen eruit in den haag
Vreemd hier bijna geen regen (Ik woon zo'n 4 km van het KNMI). Het is volgens mij echt heel plaatselijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/Weerplaza/status/18219320952
[..]
Mooie fotoquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Benieuwd of ik deze zomer net zo'n gave bliksemfoto kan maken als vorig jaar (20 augustus 2009 in Maastricht)
[ link | afbeelding ]
Je gang nog wel, verzet die ook evenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:57 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb mijn beeldscherm verzet. Die zie je niet meer in de weerspiegeling
Hebben we hier dit jaar sowieso al onweer gehad?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Benieuwd of ik deze zomer net zo'n gave bliksemfoto kan maken als vorig jaar (20 augustus 2009 in Maastricht)
[ link | afbeelding ]
Ik zag hem van links naar helemaal rechts verschuiven ja en een flits dacht ik, maar ik werd weer afgeleidquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:57 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb mijn beeldscherm verzet. Die zie je niet meer in de weerspiegeling
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=satradarquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:58 schreef Isiolo het volgende:
alles lost op voor Amsterdam....
echt helemaal niets dus
Hier in Maastricht iig nog niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:58 schreef KipSiam het volgende:
[..]
Hebben we hier dit jaar sowieso al onweer gehad?
Zeker een verstopte kolkquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:02 schreef Frankz0rz het volgende:
Nieuwe Rijn in Leiden, prio 2 voor wateroverlast. hmmm
het is volgens mij thermometer hier in Den Haag 19 graden!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:02 schreef Xebber het volgende:
Iemand een kaartje met actuele temperaturen? Had die ergens, maar weet niet meer waar. Volgens mij moeten daar ook belachelijke verschillen in zitten.
Hier Lelystad donker, maar ik heb niet de indruk dat d'r wat aan gaat komen.
Laat je bezorgen, hoef jij er niet door.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:00 schreef Guanabana het volgende:
Het moet ook weer niet té lang gaan duren, want ik wilde nog even een jointje gaan halen
Ah je was me net voorquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:03 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Hoofddorp reporting in, het gaat fucking los hier. Meerdere bliksems per seconde, dikke wind, regen, alles.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:02 schreef Frankz0rz het volgende:
Nieuwe Rijn in Leiden, prio 2 voor wateroverlast. hmmm
Leiden zuid krijgt zo bij inmelden een lijstje mee met diverse locatie's van meldingen Noodweer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |