quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:02 schreef Soempie het volgende:
De moederpoes is zojuist weer vrijgelaten.![]()
Ze is als een speer weggeschoten, dus geen foto's.
Was ze net pas teruggebracht dan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:02 schreef Soempie het volgende:
De moederpoes is zojuist weer vrijgelaten.![]()
Ze is als een speer weggeschoten, dus geen foto's.
Ja, ze moest natuurlijk eerst nog herstellen van de operatie. Ze hebben ook een stukje uit haar oor geknipt, zodat te zien is dat ze een geholpen zwerfpoes is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was ze net pas teruggebracht dan?
Lekker dan, getekend voor het leven...quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ze moest natuurlijk eerst nog herstellen van de operatie. Ze hebben ook een stukje uit haar oor geknipt, zodat te zien is dat ze een geholpen zwerfpoes is.
Ja, was wel even schrikken toen ze het lieten zien. 't Ziet er ook niet uit.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker dan, getekend voor het leven...
Shit bij jullie ook al volgende week? Hebben jullie een gezin gevonden of gaan ze terug naar het asiel?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:49 schreef Soempie het volgende:
Uren speelplezier zo'n wasmand.![]()
Stoeien zodra ze wakker zijn.
Volgende week gaan ze al weg.
Ze gaan nog een weekje via het asiel naar een ander gezin waar ze intentingen e.d. krijgen, 2e keer ontwormen, chippen etc. Daarna plaatst/verkoopt het asiel ze permanent. Ik hoop dat we later nog wat te horen krijgen van ze, speciaal van Hobbes, ben toch wel heel benieuwd wat voor katje dat word nadat hij helemaal door mensen is grootgebracht.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Shit bij jullie ook al volgende week? Hebben jullie een gezin gevonden of gaan ze terug naar het asiel?
Dan hebben we 5 katten in totaal. Wordt een beetje veel.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:30 schreef Cobra4 het volgende:
Als ik jullie was zou ik die mormels gewoon houden.
3 of 5, wat maakt het uit?quote:Op woensdag 1 september 2010 09:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan hebben we 5 katten in totaal. Wordt een beetje veel.Als we nou een mega-huis met tuin hadden gehad was het wat anders.
He wat!? Normaal slaat een kat dan op hol!quote:Op woensdag 1 september 2010 09:33 schreef Soempie het volgende:
Ik ga zo stofzuigen en kijken of ik daar foto's van kan maken. Ze zijn namelijk helemaal niet bang van de stofzuiger. Gaan er zelfs op liggen als hij zachtjes aan staat.
Ruimte voor 2 kittens?quote:Op woensdag 1 september 2010 09:47 schreef Chanty het volgende:
Even bijgelezen. Wat zijn ze groot gewordenEn goed om te lezen dat met mams alles goed verlopen is.
3 of 5, wat maakt het uit.quote:
5 katten in onze woning zonder mogelijkheid om naar buiten te gaan vind ik een beetje zielig. Ik twijfelde al hard over de derde. Maar deze twee hummels vinden vast een heel goed thuisquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 10:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
5 katten in onze woning zonder mogelijkheid om naar buiten te gaan vind ik een beetje zielig. Ik twijfelde al hard over de derde. Maar deze twee hummels vinden vast een heel goed thuis
Think again, sport!quote:Op woensdag 1 september 2010 10:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Ik gok dat ze gewoon Bij Soempie en Wiebel in huis blijven.
Het blijft een keuze natuurlijk. Een fijn leven bij jullie thuis, een gok mbt hun leven bij anderen (of een fijn eind in mijn ovenquote:Op woensdag 1 september 2010 11:07 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Think again, sport!
Net wat chanty ook zegt, dat is zielig, want bij ons kunnen/mogen ze ook niet naar buiten, en dan is ons huis gewoon te klein.
Wat is hun gewicht?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:41 schreef Soempie het volgende:
Mensen die er 85 euro voor over hebben geven die kleine hummels vast wel een goed leven.
dat is echt een schatjequote:Op woensdag 1 september 2010 09:27 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Hobbes is echt al groot geworden.![]()
Maandag vertrekken ze.
Ja he? Al is Casper nu net zo'n knuffel geworden.quote:
Ik wil niet weten hoeveel calorieën er in dat kittenvoer (en de paté) zit, maar het lijken wel anabolen inderdaad, ze groeien als spreekwoordelijke kool.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:09 schreef Oognip het volgende:
Hey wat zijn Casper en Hobbes groot geworden! Ze zien er super goed uit zeg!Ze gaan maandag weg toch? Gaan ze dan terug naar het asiel? Dat heb ik even gemist. Geniet nog maar lekker van ze!
Als het goed is beide. Maandag laat ik ze bij de dierenarts in het asiel chippen en inenten en worden ze direct 'aangeboden' op hun site. Waarschijnlijk zijn ze dan met een paar dagen verkocht, kittens zijn erg populair en deze 2 zijn erg sociaal en mensvriendelijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:50 schreef Oognip het volgende:
Oeh nog een maar een paar dagenGeniet nog even van ze! Gaan ze nu naar een huisje of naar het asiel?
Ze zijn zoooooo liefquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:54 schreef Soempie het volgende:
En nog een paar foto'sLekker op de bank liggen en bij zyx1981 op schoot spelen en slapen.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |