Yikes. En dat is toch ook in een grotere venue?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:09 schreef Beregd het volgende:
In Brussel is het dus al een half uur uitverkocht. De voorverkoop was vandaag gestart om 11U00. Een verwittigd man is er twee waard.
Had de vraag per mail aan de klantenservice gesteld, en het is dus ook echt maar 2 tickets per persoon. Irritant. Zal wel een maatregel zijn tegen louche ticketbureaus, maar daar wordt de normale bezoeker wel de dupe van...quote:Op donderdag 3 december 2009 13:03 schreef Grobbel het volgende:
10u begint de vvk.
Maximaal 2 tickets per persoon, zie ik net. Bedoelen ze daarmee ook echt 2 tickets per persoon per ticketservice-account, of mag ik bij wijze van spreken 2 bestellingen plaatsen van ieder 2 tickets? Vrienden van me zitten namelijk dan in Berlijn, en ik heb beloofd hun tickets te bestellen...
Je kan ze nu al kopen voor 65 euro per stuk:quote:Op donderdag 3 december 2009 13:35 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Had de vraag per mail aan de klantenservice gesteld, en het is dus ook echt maar 2 tickets per persoon. Irritant. Zal wel een maatregel zijn tegen louche ticketbureaus, maar daar wordt de normale bezoeker wel de dupe van...
Dat Pavement zo populair is, verbaast me toch welquote:Op donderdag 3 december 2009 13:35 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Had de vraag per mail aan de klantenservice gesteld, en het is dus ook echt maar 2 tickets per persoon. Irritant. Zal wel een maatregel zijn tegen louche ticketbureaus, maar daar wordt de normale bezoeker wel de dupe van...
In de ab, dat is ongeveer hetzelfde van grootte als de paradiso, denk ik.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Yikes. En dat is toch ook in een grotere venue?
Nu ik weer eventjes een Pavement luister streak heb, en nu S&E weer eens op heb..vind ik het stiekem ineens wel heel erg goed!!! Nog niet beter dan hun andere albums, maar ik begin de genialiteit ervan toch wel te begrijpenquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:47 schreef Grobbel het volgende:
Ha! Als je S&E en WZ al herrie vindt, dan moet je maar niet beginnen aan Westing (By Musket and Sextant), een verzamelaar met hun eerste singles en vroege b-kantjes. Ik vind het allemaal heerlijk, overigens.![]()
Brighten the Corners vind ik dan weer de zwakste plaat, maar dat is bij een band als Pavement allemaal behoorlijk relatief.
Heb ik gek genoeg nooit echt als een hoogtepunt van die plaat gezien, eigenlijk. In the Mouth a Desert is mijn favoriete nummer van S&E.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:24 schreef methodmich het volgende:
Summer Babe geeft die plaat natuurlijk een enorme boel aan extra klasse!
Ik kan na dit album weer eens gehoord te hebben wel be-amen dat Here en Summer Babe inderdaad de hoogtepunten zijn van het album. Wat een geniale nummersquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:01 schreef methodmich het volgende:
Die is ook wel erg tof ja. Volgens mij staat daar op de DVD ook een leuke live-versie van. Maar ik vind het altijd gaaf om Summer Babe mee te zingen. Overigens wordt in algemene zin volgens mij Here door meer mensen als dé song van die plaat gezien.
Heerlijk suffe tekst ook:
Ice baby,
I saw your girlfriend and she was
eating her fingers like they're just another meal
but she waits there
in the levee wash she's
mixin' cocktails with a plastic-tipped cigar
My eyes stick to all the shiny robes
you wear on the protein delta strip
in abandoned house but i will wait there
i'll be waiting forever...
i'm waiting (waiting 8x)...(oh)
Minerals, ice deposit daily, drop off
the first shiny robe
i've got a lot of things i want to sell, but
not here, babe-- you took them all
every time i sit around i find i'm shot
every time i sit around i find i'm shot
every time i turn around i find
every time i sit around i find
every time (6x)...
you're my... summer babe
summer babe
Die zijn gewoon lekker:quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:26 schreef Norrage het volgende:
Mag je toch eens een preek houden wat er nou zo goed is aan noisy nummers
wellicht komt zijn teleurstelling al als hij deze reply leestquote:
83 euro en 11 cent, om precies te zijn. Inclusief "lidmaatschap", "servicekosten" en "kosten voor het betalingsverkeer". Maar ik ga niet in mijn eentje naar het concert, dus het betreft hier de prijs van twee kaartjes.quote:
Leuke intstapper, als je hun CD´s nog niet had. Aardig wat non-album-materiaal ook. Grote afwezige is natuurlijk No Life Singed Her.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |