Yep, dat is correct. De vorige cd's waren ook allemaal zo gunstig geprijsd. Het klinkt misschien raar, maar dit is veruit de duurste in het rijtje, zelfs.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:05 schreef emokid het volgende:
Price: $24.99 ??????? Voor 2 cd's, een Lp, een Poster en een boekwerk?
Snel, ik wil het graag weten. Als het zo is bestel ik het nu direct.
Ik heb wel een creditcard, dus op zich is daar nog wel een mouw aan te passen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:10 schreef emokid het volgende:
Godverdegodver, ik heb alleen Paypal! Kut kut, dit gaat uitverkocht worden. 33 dollar incl verzenden, moet ik weer hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Hi,
Thanks for taking part in the Buy Early Get Now program for Brighten The Corners: The Nicene Creedence.
We have a bit of bad news. Due to a delay at the vinyl pressing plant, we're pushing the release date for the Deluxe edition to 12/9/08. The rest of the schedule, including the 2nd exclusive B-side will go as scheduled, you'll just be receiving your cd/lp/poster a bit later than expected. We're disappointed but know that the whole package, when delivered, will more than make up for the wait.
Thanks for your patience and understanding.
Take care,
The Buy Early Get Now Team
Bah, nog een maand langer wachten. Zonde, want hoe goed bedoeld die stream ook moge zijn, kan ik niet wachten tot ik de originele plaat in mijn handen heb.quote:
Tja, hangt er van af wat je al in de kast hebt staan, natuurlijk. Zelfs voor mij met anderhalve meter Pavement in de kast staan er flink wat onbekende, nieuwe nummers op.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:20 schreef -skippybal- het volgende:
Staat er ook nog wat 'nieuw' materiaal op die nieuwe reissue?
Ik vind het wel de minste van de vijf. Al is voor een deel ook nostalgie; Terror Twilight wordt vaak genoemd als de minste, maar daar heb ik de band toentertijd mee leren kennen. En tja, die eerste drie zijn dan ook schandalig goed.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:37 schreef emokid het volgende:
Dat lees ik ook nog vaak, dat de fans dit de beste plaat vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |