abonnement Unibet Coolblue
pi_84238158
Wat een heerlijkheid Serpente!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 19 juli 2010 @ 19:10:36 #227
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84244838
Ahw Lente wat fijn zo'n strand dichtbij hè Ssserpente? <3 heerlijk!

Zeg ehm... ik wil weer foto's kieken van de beide Emma's, de grote en de kleine
en van Noortje en van Lena en en en...
doe es?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 19 juli 2010 @ 19:35:27 #228
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84245839
Als krab valt lente helemaal niet op daar . Wat heerlijk . En fijn, die bewuste 'wat ben ik toch gelukkig' momenten .
pi_84246639
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:35 schreef Groofsken het volgende:
Als krab valt lente helemaal niet op daar . Wat heerlijk . En fijn, die bewuste 'wat ben ik toch gelukkig' momenten .
Nou he? Jij bent daar ook goed in.
  maandag 19 juli 2010 @ 19:59:37 #230
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84246709
Het is hier ook wel eens zwoegen hoor . Maar juist daarom ben ik heel blij dat ik ook makkelijk kan genieten ja .
  Moderator maandag 19 juli 2010 @ 20:36:26 #231
5428 crew  miss_sly
pi_84248231
Met enige vertraging, de verjaardagsfeestfoto's!

De gewraakte taart!


Waarom is iedereen aan het zingen?


Wat doe je nou met dat vlammetje?


Bij het uitblazen hielpen de neefjes


Om je vingers bij af te likken


Bij het bezoek was ook een meisje van 3 en dat vond Senna veel interessanter dan kadootjes Dat kindje kon al zelf lopen en praten en had schitterende LelliKelli's


Emmertje met Nijntje, dat ziet er tenminste bekend uit


En deze is gewoon lief: mijn oudste neefje (bijna 6) was in het park telkens bezig met Senna aan de hand te lopen. Deed hij heel lief en geduldig, alleen liep hij telkens net iets te snel


Verder nog veel foto's maar allemaal met andere mensen erop, dus die zet ik niet online.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84248563
Haha Lente zó schattig hoe ze rondscharrelt aan het strand

Senna! Hoera 1 jaar alweer! Had je dat ooit gedacht Miss? Superleuk om Senna te zien Wat wordt ze groot!


We laten Evi vast wennen aan het potje


Toetie (met muggenbultjes)


Moe


[ Bericht 31% gewijzigd door DuchessX op 19-07-2010 20:53:38 ]
#geen
  maandag 19 juli 2010 @ 21:05:26 #233
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84249341
Haha Juup, waren de karretjes allemaal bezet?
Stoere piraat Moussy!
Aww, Esmeetje. Echt een gezichtje dat je nog uit duizenden zou herkennen he. Met die mooie blauwe ogen...
Al salaam a' alaykum Sjeik Thomas!
Serpente, dat zijn de momenten waar het om gaat he. Heerlijk!
Gefeliciteerd Senna! En tot gauw in het volgende topic.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  maandag 19 juli 2010 @ 21:09:23 #234
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84249522
Die tweede foto Duchess, zo'n lief snoetje . Dat neusje ook .

En wat knap, al op het potje .

Hoe gaat het verder? Knap je al wat op?
  maandag 19 juli 2010 @ 21:44:31 #235
61183 leonieke
Dan toch?
pi_84251206
Ssserpente, zo schattig Ik kijk er ook al naar uit om gewoon naar een park te gaan, dekentje mee en dan Thomas zien rondkruipen, wandelen, ... De eenvoudige dingen in het leven

Senna Wat heeft ze trouwens zo'n mooi gezichtje 1 jaar, al een echte grote meid

Lieve Evi en ook aangevallen door de muggen
En nu al zo flink op het potje zitten
pi_84251207
wat een ontzettend leuke foto's allemaal weer! tis kinderfototopic, maar miss sly, wat zie jij er gelukkig uit!!


hier mijn gebroed. wil niet meewerken...


wat was ook alweer het idee achter laag opmaken...



Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 19 juli 2010 @ 21:46:28 #237
61183 leonieke
Dan toch?
pi_84251288
Simmu die laatste foto *smelt* En wat is Ravi al groot
  Moderator maandag 19 juli 2010 @ 21:48:17 #238
5428 crew  miss_sly
pi_84251375
Evi, wat is ze toch leuk, Duchess
simmu, die laatste
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84251427
Miss nog gefeliciteerd met Senna. Wat voor leuke fotos allemaal. Zo te zien echt een geslaagde verjaardag. Wat was dat voor taart? Het lijkt een beetje op een slagroomtaart.

Simmu wat voor leuke fotos. De laatste is echt een foto
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_84251528
Marie79, dit is volgens mij de eerste keer dat ik je zoon zie! Wat een leukerd! Was hij erg geinteresseerd in de pasgeboren spruit?

Als ik Suus zo zie met haar vriendinnetje dan voel ik me haast meer een generatiegenoot van haar dan van haar moeder! Ik kan me die logeerpartijen nog zo levendig herinneren. Suus is ook echt altijd vrolijk, he?

Ca.Ra, ik vind Thomas zo leuk! Wat lijkt hij zich heerlijk te vermaken op zijn kleedje. Hij doet me denken aan het kindje dat nu kleertjes voor de H&M showt. Ik heb volgens mij vandaag zo ongelooflijk veel kleren online gekocht omdat ik dat jongetje zo schattig vond. (Eigenlijk heb ik er amper bij stilgestaan of de kleertjes Ivan wel leuk zouden staan, haha.)

Die foto's van Evi zijn altijd zo lief en grappig. Jullie lijken mij een erg leuk gezinnetje. En op die laatste foto's ziet ze er ineens veel ouder uit! Wat leuk dat ze al op het potje gaat. Hebben jullie daar een bepaalde reden voor of leek ze er ineens aan toe? Vroeg hoor!

Moussy, ik vind hem duidelijk een jongetje, hoor! Mooie haren heeft 'ie. Jammergenoeg zie je er niet zoveel van door de piratendoek. Van het haar van je dochter zien we daarentegen meer dan genoeg, haha. Tienerleed, daar ben ik nog niet klaar voor!

De foto's van Esmee zijn weer geweldig! Ik schrik er telkens van dat ze weer blonder is. Ik kan er nog niet zo aan wennen. En die ogen, prachtig! Maar haar lippen vind ik denk ik nog het allermooist. Ze krullen zo mooi.

Leonieke, om de foto's van Thomas heb ik hartelijk gelachen, een sjeik die de hippy shake doet tussen de vensterbankplanten! Behalve grappig is het ook een erg mooi mannetje.

Je klinkt ook heel gelukkig, Ssserpente. Wat is het toch fantastisch dat je een paar plaatjes hebt bij dat geluksgevoel zodat je het bevroren hebt in de tijd en er later nog met weemoed aan terug kunt denken.

Ik heb geloof ik de eerste persoon gevonden waarbij geel geweldig staat! Wat een dametje is Senna. De foto's van Senna's verjaardag zijn mooi en ontroerend!

Simmu, ik vind vooral die eerste foto fantastisch! Echt zo'n kiekje van het dagelijks leven bij jullie thuis.

Wij waren gister nog even bij Niels, Twinkly & man. De foto's zijn door Twinkly genomen, maar ik vind ze zo leuk dat ik met de eer ga strijken. Niels en Ivan zijn allebei heel leuke jongetjes maar zo verschillend! Niels heeft donkere ogen, Ivan blauwe. Niels is beweeglijk, Ivan houdt meer van het chillen. Niels kruipt en zit en Ivan vermaakt zich al liggend prima op een plekje. Bijna even oud en toch al zulke verschillende karakters en uiterlijkheden.









[ Bericht 1% gewijzigd door Claudia_x op 19-07-2010 21:56:00 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84253352
Simmu wat een foto die eerste En wat wordt Ravi groot. Ik vind hem op die laatste foto zó liefff

Claudia wat een leuke foto's, lekkere mannen hoor (Ook compliments voor jou Twinkly ). Heerlijk die twee samen En natuurlijk heeft ieder zijn eigen karakter, maar dat het zo vroeg al zo aanwezig is hé.. Ik verwonder me ook vaak over Evi's persoonlijkheid. Ze weet precies wat ze wél en niet wilt... Schitterend dat dat er zo jong al in zit bij die kleine muppies!

Oh ja, het potje is meer ter kennismaking. De laatste weken geeft Evi aan als ze een vieze luier heeft en dat ze daar van af wil. Dus vast wennen aan zitten op het potje (en dan met je blokkenkar spelen ), áls ze daar zin in heeft, want het hóéft (nog) niet van ons

Groof, vandaag bloedafname etc, woensdag weer dokter. Weet je zeker dat ik de rompertjes niet op zal sturen? Of als Juup© in de buurt is ze in je brievenbus doen?
#geen
  maandag 19 juli 2010 @ 22:27:54 #242
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_84253541
miss sly, ik vind het echt een hele mooie taart hoor, ondanks dat hij niet is wat jullie vroegen! . En leuk he? Zo'n eerste verjaardag .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_84264581
Lente Lekker he, vies worden!
Hoera voor Senna! Lekker taartje!!
Selene en Ravi, lekker stel!
Ivan en Niels

Ondeugende Tess


[ Bericht 16% gewijzigd door Vicky op 20-07-2010 10:24:35 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:48:58 #244
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84265302


Vegen in de tent... Alweer een paar weekjes terug.



Musjes vangen...





Zus mag niet zonnen..



Blowtje pasta
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:46:36 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84270082
Chocopasta! Jennifer!

En Esmee in de Titanic is zo cute, die moest ik even apart vermelden hoor!
***
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:48:12 #246
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84270152
Blowtje pasta
Jen leuk om haar weer te zien <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84270187
En dan ook alleen de binnenkant van het blowtje opeten, he!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:49:44 #248
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84270223
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:48 schreef Claudia_x het volgende:
En dan ook alleen de binnenkant van het blowtje opeten, he!
Korstjes
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:42:05 #249
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_84277107
Ow Suus, wat gezellig he, die slaapfeestjes (en wat hebben ze allebei prachtige lange haren!!!)

Thomas, vrolijkerd!

En Evi al op het potje dat hoef ik hier nog niet te proberen, volgens mij geniet ze hier van een vieze poepluier!

Moussy, als er ooit een jongen komt, krijgt hij van mij ook lange haren, vind dat zo iets hartendievigers hebben

Leonieke, wat is Thomas een plaatje! En ook al zo vrolijk!
Senna, nog gefeliciteerd en Miss_Sly, je ziet er echt gelukkig uit! (Hier waren de kindjes ook veel interessanter, op een goede tweede stond het cadeaupapier)

En verder nog allemaal voor iedereen die ik vergeten ben, maar het is zoveeeeeel!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:40:54 #250
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_84279487
Wat een lieve reacties op mijn kleine meisje

Leonieke wat is Sjeik Thomas een mooi mannetje zeg!

Moussy die foto Helaas heb ik dezelfde ervaring gehad heel vroeger

Lente wat ben je daar lekker bezig in de modder. Kan me het geluksmoment heel goed voorstellen

Miss wat een fijne verjaardag was dat! En wat kijken jullie allemaal gelukkig

Evi is al groooooot En ze zit al op het potje!

Simmu die laatste foto is prachtig! Wat is hij al groot!

De meet van Ivan en Niels. Wat een heerlijkheid zo die mannen samen.

Ik vind Tess altijd zoooo leuk. Nu ook weer als ondeugende Tess

En Jenn op vakantie Wat heerlijk zo in haar korte broek naar buiten!

Mijn dames op de glijbaan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')