Ow... ik word te oud voor deze shitquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:25 schreef crazy987 het volgende:
nu wil ik toch ook even wat zeggen als jij zover in detail gaat.
jij hebt ook eens met iemand zitten seks-smsen omdat je wat tekort kwam
dat heb jij toen, toevallig, ook op fok gezet, en ik heb je excuses aanvaard en ben netjes opgehouden, en ben je ook weer gaan vertrouwen
waarom kan jij dat ook niet gewoon
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:32 schreef Sportex het volgende:
Stem jullie ruzie even af op de wedstrijd. Esmerallda = Duitsland en Crazy = Uruguay.
Als er een goal valt, doe je even iets prive's uit de doeken en als je wint de genade klap.
Ben je echt zo naïef of weet je niet beter?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:31 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik nam hem terug maar wist toen nog niet dat hij een ander had(willen) gepaald/palen.
t topic was zo niet bedoeltquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:34 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
wtf. jij opent een negatief topic over je vriendje, wat opzich al fucking triest is. Wat verwacht je dan wat íe zegt? Of hij vanavond langs zal komen om je ff door midden te batsen als goedmakertje?
Goedmaaksexquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:34 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
wtf. jij opent een negatief topic over je vriendje, wat opzich al fucking triest is. Wat verwacht je dan wat íe zegt? Of hij vanavond langs zal komen om je ff door midden te batsen als goedmakertje?
Je moet eens weten wat voor negatieve topics er over mij op fok staan door hemquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:34 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
oke die vind ik leukquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:32 schreef Sportex het volgende:
Stem jullie ruzie even af op de wedstrijd. Esmerallda = Duitsland en Crazy = Uruguay.
Als er een goal valt, doe je even iets prive's uit de doeken en als je wint de genade klap.
ga gewoon doorquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:36 schreef crazy987 het volgende:
slotje aangevraagt
ik wil hier ophouden en gewoon prive verdergaan
echter hangt esmeralda net weer op
Dus datquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... ik word te oud voor deze shit![]()
Wat is precies seks=smsen?
geile woordjes naar elkaar smsen en dan fappen ? of wat ?
wel geinig trouwens![]()
maar dit wordt wel genant voor jullie hoor..
misschien is het toch beter dat sommige mensen tegen zichzelf in bescherming worden genomen
![]()
jajajajaja voor ons is het wel eventjes grappig maar voor jullie straks niet meer
Inderdaad. Ik verkies jullie privacy boven mijn vermaak.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... ik word te oud voor deze shit![]()
Wat is precies seks=smsen?
geile woordjes naar elkaar smsen en dan fappen ? of wat ?
wel geinig trouwens![]()
maar dit wordt wel genant voor jullie hoor..
misschien is het toch beter dat sommige mensen tegen zichzelf in bescherming worden genomen
![]()
jajajajaja voor ons is het wel eventjes grappig maar voor jullie straks niet meer
Nou klaar dan.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:36 schreef crazy987 het volgende:
slotje aangevraagt
Ik heb het vorige deel gelezen. Maar na de post van crazy schoot zij vrijwel direct in de verdediging. Daar had ze al moeten stoppen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:36 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
t topic was zo niet bedoeltlees je eerst in voordat je reageert
Nee kan niet, esmeralda heeft een contract met FOK! voor een reality topic.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:36 schreef crazy987 het volgende:
slotje aangevraagt
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:37 schreef Daniel1976 het volgende:
Goed topic trouwens, hier zouden we er meer van moeten hebben op Fok!
Re,quote:
Wijs besluit maar nogmaals ze is nu te boos om te praten, ga je ding doen en morgen weer proberenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:36 schreef crazy987 het volgende:
slotje aangevraagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |