je kunt er bijv. "normaal" mee omgaan en hem duidelijk maken wat je wilt met betrekking tot die oorbel. of je doet kansloos en post je situatie op een forum.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:33 schreef oudermetvraag het volgende:
Hallo,
mijn zoon komt vandaag bij mij zitten in de tuin (wat al uitzondering is)
en zegt ma ik wil graag een oorbel vindt jij dit goed.
ik zeg whaaat ???
en dat ik er nog even over na wil denken.
wie weet hoe je hier mee moet om gaan ??
Wat zij zegt. Waarschijnlijk zal het er niet uitzien, maar dan is hij wel gelijk genezen. Zo'n gaatje groeit ook vrij snel weer dicht.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:35 schreef SacreCoeur het volgende:
Niet zo moeilijk doen & gewoon laten doen.
Als hij spijt heeft kan 't ding er toch uit.
Hoe oud was jij toen je je eerste oorbel kreeg, Swets?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Als hij nou om een prins albert komt vragen begrijp ik je topic, maar kom op zeg, zoiets triviaals als een oorbel
ik heb er nooit 1 gewildquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe oud was jij toen je je eerste oorbel kreeg, Swets?
Zijquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:37 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Waarschijnlijk zal het er niet uitzien, maar dan is hij wel gelijk genezen. Zo'n gaatje groeit ook vrij snel weer dicht.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:35 schreef SacreCoeur het volgende:
Niet zo moeilijk doen & gewoon laten doen.
Als hij spijt heeft kan 't ding er toch uit.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:44 schreef Iced_Lips het volgende:
Zeker zo'n eentje met "diamanten" knop is wel behoorlijk aso. Het zijn vaak wel een lager opgeleide tokkie-familieleden die zo'n ding hebben. Als z'n vrienden ook zulke hebben, moet je je afvragen of hij wel de juiste vrienden heeft.
kinderen opvoeden via fokquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:47 schreef DeZoektocht het volgende:
zijn dit de ouders van tegenwoordig?![]()
hoe jehier mee om moet gaan?
je neemt een beslissing:
1. het mag
2. het mag niet
moeilijk he, of durf je geen nee te zeggen tegen je kind?
Ow op die manierquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:52 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Er werd gezegd 'Wat hij zegt'.
Hij moet zij zijn.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:33 schreef oudermetvraag het volgende:
Hallo,
ik zeg whaaat ???
hij is 16quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Ten eerst hoe oud is je zoon? Ten tweede, waarom zou je tegenstribbelen? Als je het liever niet wil, zeg dan "Ben je homo?".
Lekker ordinair ook.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:36 schreef Eisoep het volgende:
kan toch gewoon hoe oud is hij? ik heb vanaf mijn 5e al gaatjes in mijn oren en vanaf mijn 13e een tongpiercing
hij wil wel zo'n diamant oorbel (gewoon glas of zo) laag op geleid is die niet hij doet 4 VWOquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:44 schreef Iced_Lips het volgende:
Hoe oud is je zoon? En wellicht kun je afspreken dat zodra hij 16 wordt en nog steeds een oorbel wilt, dat hij dan er een mag.
Zeker zo'n eentje met "diamanten" knop is wel behoorlijk aso. Het zijn vaak wel een lager opgeleide tokkie-familieleden die zo'n ding hebben. Als z'n vrienden ook zulke hebben, moet je je afvragen of hij wel de juiste vrienden heeft.
12+ verbieden kan nog makkelijk hoor ! Misschien niet met een geitenwollensokken-opvoeding, maar met een stevige opvoeding kan dat zeker. Alhoewel met zo'n opvoeding de gedachte aan een oorbel bij jongens geen enkel moment ter sprake komt, en anders zeer weinig.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:04 schreef heiden6 het volgende:
Er valt in dit topic nauwelijks een zinnige reactie te geven tot we de leeftijd weten van het kind in kwestie.
8 verbieden is mogelijk
12 verbieden kan niet meer, hopen dat hij tot inkeer komt
14+ je hebt gefaald als opvoeder
Idd wat voor tokkie denkt dat een 12 jarige niets meer kan verbieden?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:10 schreef OudeBok het volgende:
[..]
12+ verbieden kan nog makkelijk hoor ! Misschien niet met een geitenwollensokken-opvoeding, maar met een stevige opvoeding kan dat zeker. Alhoewel met zo'n opvoeding de gedachte aan een oorbel bij jongens geen enkel moment ter sprake komt, en anders zeer weinig.
ninjaedit. Geen dubbelpost lama.
Dat verschilt gewoon per persoon. Bij mij blijven ze volgens mij ook eeuwig open. Maar bij vriendinnen van mij is hij binnen een maand echt wel dicht.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:08 schreef Gia het volgende:
En nee, gaatjes groeien niet dicht. Heb al in geen 20 jaar oorbellen in gehad, maar kom er nog steeds moeiteloos doorheen als ik dat weer zou willen.
Ik was peuter, kleuter en liet gaatjes schieten in mijn oren. Heb maar korte tijd oorbellen gedragen maar ze zijn nooit dichtgegroeid hoor. Ook nu draag ik vrijwel geen oorbellen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:37 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Waarschijnlijk zal het er niet uitzien, maar dan is hij wel gelijk genezen. Zo'n gaatje groeit ook vrij snel weer dicht.
laat hem lekker zijn gang gaan, is de puberteit. Zou ik ook doen met een zoon als die 15/16/17 wasquote:
Ga jij nu eerst maar eens werken aan je voornaamwoorden en dat je geen rode kruisjes als plaatje post. Kun je daarna grappig komen doen, dwaas.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:17 schreef geertbukken het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan jou zoon worden
Inderdaad.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:40 schreef RedDevil085 het volgende:
16, valt me nog mee dat hij toestemming heeft gevraagd...
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:34 schreef Jahr00n het volgende:
Zeg dat een oorbel voor homo's en kampers is.
QFTquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:31 schreef vault_tec het volgende:
oorbel voor homo's laat hem een tunnel nemen
Waarom heb jij de avatar van IJsmeis?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:17 schreef geertbukken het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan jou zoon worden
Als jij mijn dochter was, dan had jij dus echt nevernooit een tongpiercing mogen hebben. Die had ik er persoonlijk uitgehaald. Dertien jaar....echt niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:36 schreef Eisoep het volgende:
kan toch gewoon hoe oud is hij? ik heb vanaf mijn 5e al gaatjes in mijn oren en vanaf mijn 13e een tongpiercing
Hmm ik zou 'm zo proberen te manipuleren dat hij het zelf niet meer wil. Als ouder zou ik er niet blij mee zijn..maar 16 jaar kun je ook niet meer tegenhouden. En één oorbel kan wel leuk staan bij een man. Het gaatje blijf je echter wel zien volgens mij, en vindt hij dat prettig naar de toekomst toe?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:33 schreef oudermetvraag het volgende:
Hallo,
ik zeg whaaat ???
Edit hij is 16 en doet 4 VWO
ja wat vindt je kak ??quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:41 schreef Tarak het volgende:
[..]
Hmm ik zou 'm zo proberen te manipuleren dat hij het zelf niet meer wil. Als ouder zou ik er niet blij mee zijn..maar 16 jaar kun je ook niet meer tegenhouden. En één oorbel kan wel leuk staan bij een man. Het gaatje blijf je echter wel zien volgens mij, en vindt hij dat prettig naar de toekomst toe?
Het hangt er ook een beetje af wat voor type jongen het is, en dat is iets wat de ouder het beste kan beoordelen. Is hij kak of juist een beetje alternatief? En de ene 16 jarige is de andere ook niet.
dat denk ik wel maar denk niet dat dit de oplossing is.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:27 schreef Baghdaddy het volgende:
Haha "Ben je homo?" vragen heeft denk ik al een grote impact op hem.
moet die het dan maar gewoon zo doenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:40 schreef RedDevil085 het volgende:
16, valt me nog mee dat hij toestemming heeft gevraagd...
jaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:28 schreef oudermetvraag het volgende:
[..]
moet die het dan maar gewoon zo doen
jaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:29 schreef oudermetvraag het volgende:
[..]
en vindt jij dan als ouder zo maar goed ben al lang blij dat die het durft te vragen
Op dit moment hebben ze kort of half lang haar en praten ze erg popiejopie en articuleren alles "voor in de mond" (als je begrijpt wat ik bedoel). Maar ik bedoel meer "past" een oorbel bij hem zoals hij zich ontwikkelt, is het geen "vlaag" die morgen weer voorbij is.quote:
hij hij heeft wel half lang haar denk dat als die het zou moge dat dit nog wel lang in blijft zittenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:39 schreef Tarak het volgende:
[..]
Op dit moment hebben ze kort of half lang haar en praten ze erg popiejopie en articuleren alles "voor in de mond" (als je begrijpt wat ik bedoel). Maar ik bedoel meer "past" een oorbel bij hem zoals hij zich ontwikkelt, is het geen "vlaag" die morgen weer voorbij is.
zijn ze er wel achter gekomen dan ?? maar waarom heeft die het niet gevraagd?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn broertje is 15 en heeft ook een oorbel. Zelf laten doen zonder weten van mijn ouders.
Probeer uit te vinden of hij het echt zeker weet en ook de gevolgen, maar verbieden zou ik niet doen. Het valt ook allemaal heel erg mee. Ik vond het ook heel lelijk en debiel van mijn broertje om er een te nemen, maar het went en nu valt het niet eens meer op. Iemand van 16 op het vwo weet wel wat ie wil.
En bepaalde meiden vinden het helemaal te gek.![]()
Bovendien, bij spijt kan dat ding altijd weer uit.
dat soort foto's maken wij niet hoor !!!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:49 schreef geertbukken het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas het is al te laat
Recente hivs-foto
Uw zoon misschien wel.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:50 schreef oudermetvraag het volgende:
[..]
dat soort foto's maken wij niet hoor !!!
Naja dan is de opvoeding niet zo goed verlopen, mijn zoon zal het niet in zijn hoofd halen om zelfs te vragen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:27 schreef oudermetvraag het volgende:
[..]
dat denk ik wel maar denk niet dat dit de oplossing is.
JA IK WIST HET GVD !!!! JAAAAH!!!!! MWUAHAHAHAHA..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:56 schreef oudermetvraag het volgende:
[ afbeelding ]
oordeel of het staat
kwam die raare foto tegen op de server
wat is dan weer een mooiboiiquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:58 schreef geertbukken het volgende:
[..]
JA IK WIST HET GVD !!!! JAAAAH!!!!! MWUAHAHAHAHA..
Euhm... Uw zoon is een "mooiiboii"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |