sahbiquote:
wat doe je gataarquote:
De lijnbaan, ja. Die in de beurstraverse (!) is blijkbaar alleen voor vrouwenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:17 schreef Sjaakz het volgende:
Er zit toch een Esprit in de koopgoot? Ik wilde het eigenlijk niet zeggen omdat ik het zo'n armoedig kutwoord vind, maar goed... De koopgoot dus.
Oh, ik dacht dat dat ook de bedoeling was.. Esprit klinkt ook best wel als een damesmerk.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De lijnbaan, ja. Die in de beurstraverse (!) is blijkbaar alleen voor vrouwen.
Ja, ja, slinger de homofobe grappen maar deze kant op.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:32 schreef Sjaakz het volgende:
En beurstraverse klinkt wel als een plaats waar mannen heen gaan om dameskleding te kopen eigenlijk.
wat doe jij hier vorige keer zat je in turks topicquote:
Dus? Mag je als Turk hier niet reageren ofzo?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:20 schreef genakt het volgende:
[..]
wat doe jij hier vorige keer zat je in turks topic
ben je half half ?
Dat zeg ik toch nietquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus? Mag je als Turk hier niet reageren ofzo?
Wij komen hier vaker een bezoekje brengen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:29 schreef genakt het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet
maar vroeg het me wel gewoon af
Wat gezellig.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij komen hier vaker een bezoekje brengen.
Nee, ben jij een Marokkaan?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:20 schreef genakt het volgende:
[..]
wat doe jij hier vorige keer zat je in turks topic
ben je half half ?
Meen je dat nou echt? Je spreekt het uit als Waffa ja maar je schrijft Wafaequote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Aangenaam.
Ik vraag me echt af hoe je dat nou uitspreekt.
Tss, doe maar stoer dan met die extra letter in je naam.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt? Je spreekt het uit als Waffa ja maar je schrijft Wafae![]()
@Rookert; you're right!
Leraren bijvoorbeeld raken altijd in paniek wanneer ze mijn naam willen opnoemenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tss, doe maar stoer dan met die extra letter in je naam.
Jaa, dat klopt! Leuk dat je het onthouden hebtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:47 schreef Rookert het volgende:
Je zei het zelf tegen me in pm, maar dank je
Verbaast me niks, als "Wik" voor sommige mensen blijkbaar al moeilijk is.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Leraren bijvoorbeeld raken altijd in paniek wanneer ze mijn naam willen opnoemen
Maar goed dat jij mn vader niet bentquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:53 schreef Rookert het volgende:
Ik zou je zelf Wafai genoemd hebben![]()
Onweer bijna afgelopen...
Hoe heet jij dan voluit als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Verbaast me niks, als "Wik" voor sommige mensen blijkbaar al moeilijk is.
Boks voor een voornaam die met een "W" begint, trouwens.![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:03 schreef Ayca het volgende:
Als ze maar niet Ayka zeggen, verder vind ik het best
Dan epic falen behoorlijk veel mensen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
dat is echt een epic fail als mensen dat zouden zeggen
Moet je hem ook maar met een dinges schrijven en niet gewoon met een 'c'quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dan epic falen behoorlijk veel mensen.
Leraren maken er vaak of Ayka van of Aicha..
![]()
Met cedillequote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je hem ook maar met een dinges schrijven en niet gewoon met een 'c'.
... hoe?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Bij mij kregen ze het voor elkaar om mijn naam verkeerd op mijn diploma te schrijven.
haha, ik zou echt zoquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik bedoel als ik je voor het eerst zou zien en niet wist hoe je het uit zou spreken
Het is toch Aycha?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dan epic falen behoorlijk veel mensen.
Leraren maken er vaak of Ayka van of Aicha..
![]()
Aahhwwquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Toch nog iemand die hem leuk vind.
(gaat huilen in een hoekje).
Charmantquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
haha, ik zou echt zokijken als je mijn naam op die manier zou uitspreken
Vroeger best vaak, maar ik kon er wel om lachen. Nu helemaal niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar vertel eens, Wafae, hoevaak krijg jij 'woef, waf!'-grapjes naar je hoofd geslingerd?
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:38 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Vroeger best vaak, maar ik kon er wel om lachen. Nu helemaal niet eigenlijk.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wick (en mijn achternaam was ook verkeerd gespeld).
Ja, vond ik ook. Het duurde twee maanden voor ze eindelijk een nieuwe hadden aangevraagdquote:
Nu heb ik keiveel zin in Wicky drinkquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wick (en mijn achternaam was ook verkeerd gespeld).
Tja, het kan allemaal he... Je hebt racisten, je hebt mensen die grapjes maken en je hebt racisten die grapjes maken.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:35 schreef Rengaw het volgende:
Ik knal er even in met een serieus onderwerp.
Zelf werk ik bij een winkel met veel marokkaanse klanten.
Een gesprek tussen 2 marokaanse vrouwen ving ik op en het verbaasde me waar het over ging:
Vrouw X en Y hadden het over waar ze vandaan kwamen.
X vroeg of Y Berbers was en Y reageerde 'ieee haha wat denk je wel niet' en 'nee gelukkig niet..verhaal'.
Ze zag de Berbers dus echt als een lager volk.
Nu waren mijn vragen: hoe komt het dat ze zo tegen Berbers aankijkt?
Of was het wellicht niet zo serieus - net als Nederland over Limburg praat![]()
Mijn excuses als ik met de deur in huis val![]()
Ben gewoon benieuwd hoe dit in elkaar zit!
Bvd
Dat zijn gewoon achterlijke mensen die geen enkel historisch besef hebben en zich dus niet realiseren dat ze zelf Berberse voorvaderen hebben.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:35 schreef Rengaw het volgende:
Ik knal er even in met een serieus onderwerp.
Zelf werk ik bij een winkel met veel marokkaanse klanten.
Een gesprek tussen 2 marokaanse vrouwen ving ik op en het verbaasde me waar het over ging:
Vrouw X en Y hadden het over waar ze vandaan kwamen.
X vroeg of Y Berbers was en Y reageerde 'ieee haha wat denk je wel niet' en 'nee gelukkig niet..verhaal'.
Ze zag de Berbers dus echt als een lager volk.
Nu waren mijn vragen: hoe komt het dat ze zo tegen Berbers aankijkt?
Of was het wellicht niet zo serieus - net als Nederland over Limburg praat![]()
Mijn excuses als ik met de deur in huis val![]()
Ben gewoon benieuwd hoe dit in elkaar zit!
Bvd
Aldus een Berber.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon achterlijke mensen die geen enkel historisch besef hebben en zich dus niet realiseren dat ze zelf Berberse voorvaderen hebben.
Lukt het een beetje in Marokko met je VW PiMp?quote:Op zondag 11 juli 2010 10:41 schreef Mutant01 het volgende:
Het blijft alleen maar bij koetjes en kalfjes. Beetje dames lastigvallen via internet, neen dat doe je gewoon live op straat. Zoals het hoort!
Vanavondquote:Op zondag 11 juli 2010 10:41 schreef Mutant01 het volgende:
Het blijft alleen maar bij koetjes en kalfjes. Beetje dames lastigvallen via internet, neen dat doe je gewoon live op straat. Zoals het hoort!
In hart en nieren jungeeee...quote:Op zondag 11 juli 2010 11:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Montelly was toch ook rotterdammert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |