quote:
quote:
Welnee, je valt reuze mee!quote:
Lange monitorkabel en usb-verlengkabels?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:27 schreef FredvZ het volgende:
Grom... zo'n 120 dagen voor mijn vakantie heb ik Windows 2008 R2 op mijn server gezet en blijkbaar heb ik ten onrechte de terminal server role niet goed uitgezet...
Want nu na mijn vakantie kan ik niet meer inloggen via remote desktop op mijn server
Morgen gezellig verplicht op het toilet zitten om de boel weer goed in te stellen![]()
* FredvZ zijn server staat in de kast achter het toilet...
dan zou hij het altijd moeten doen lijkt mij... maar wel onboard lan, wol staat volgens mij gewoon uitquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:38 schreef FredvZ het volgende:
Mijn eerste reactie zou zijn: wake on lan. Zit er toevallig een onboard netwerkkaart in, waarop wake on lan enabled is?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:43 schreef FredvZ het volgende:
Mijn vriendin heeft zojuist uitgevonden dat een iPod Shuffle wasbaar is in de wasmachine.
En gelijk heeft ze het probleem van het krakende oordopje opgelost.
die is gemeenquote:
Nope, vlak bij Zwolle.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:24 schreef FredvZ het volgende:
Mijn schoonvader heeft hetzelfde, ook een Speedtouch, ook KPN...
Of woon je toevallig in de buurt van Renkum?
http://www.xs4all.nl/nieuws/overzicht.php?taal=nl&msect=storingen
Joepie.quote:
geen vakantie, maar ook niet werkenquote:Op maandag 19 juli 2010 18:04 schreef Bart het volgende:
Vakantie is voor watjes.
das mij (gelukkig) nooit zo overkomenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:44 schreef Green1 het volgende:
Mijn computer is doorgebrand![]()
Is nu wel weer gefixt gelukkig. Heb zo'n beetje alles nieuw gekocht.
Ja, nou.. ik ging dus terug met dat moederbord.. mijn voeding was naar de klote.. en mijn moederbord stond dus echt in de fik.. zo'n condensatortje.. er kwam een steekvlam vanaf. Dus ik naar die zaak, en daar deed het moederbord het nog gewoonquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:47 schreef mschol het volgende:
[..]
das mij (gelukkig) nooit zo overkomen
wel een keertje een doorgefikte voeding waardoor de powerstekker op moederbord was gesmolten (dus toen die er afwerd gehaald kon ik mobo weg mikken
Als ik dat weet, zorg ik wel dat het nooit meer gebeurd.. Ik zette hem aan, en een seconde later: *pats*..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |