gelukkig, ben ik niet de enige zieke hier...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vond het ook een lief klein stashje
Nou de lades zijn nog niet vol, maar Ik wil graag merk bij merk, en niet alles door elkaar, en niet alles achterin de lades want dan zie je het niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:50 schreef mirannie het volgende:
Haha, mijn eerste gedachte was: waarom vindt ze dat er een lade te weinig inzitde lades zijn nog lang niet vol.
Maar inderdaad, buiten dit topic zouden de meeste mensen je al voor gek verklaren met zoveel lakjes
Heb ik inderdaad besteld! Ook meteen via Ebay een andere kwast besteldquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:51 schreef Mirjam het volgende:
ha spaceinvaders, ik zie dat je toch die acrylset hebt besteld die ik toen linkte?
ik vind 't best een fijne set, op de kwast na dan
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:52 schreef tliciouz het volgende:
Je kon bij asos toch geen nagellak bestellen? Ik lees net dat iemand nagellak binnen heeft gekregen van ze.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nou de lades zijn nog niet vol, maar Ik wil graag merk bij merk, en niet alles door elkaar, en niet alles achterin de lades want dan zie je het niet.
Ja, ik ben soms een beetje autistisch
moet dit niet in het stoppen met nagelbijt topic?quote:
Oeh!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Meid! Wat heb je gefaaaaaaaald![]()
[..]
Must have this one, staat je heel mooi![]()
[..]
Een écht SQ kleurtje![]()
[..]
Ik vind em zonder Zoya ook mooi
Kennen jullie dat? Je wilt een lakje omdat ie zo mooi lijkt, dan krijg je hem eindelijk in je handjes, en verdikke; Hij is alles wat je ervan verwacht had
IkModels Own disco mix
Flits
[ afbeelding ]
zonder flits
[ afbeelding ]
Yes ma'amquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:31 schreef mirannie het volgende:
[..]
Raspberry truffle?? Hij is gewoon echt prachtig!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |