Dus?quote:ik wil mezelf een beetje soep klaarmaken en moet weten hoeveel een halve liter in centiliters is, zodat ik weet hoeveel water ik in de pan moet schenken, na het gemeten te hebben met de maatbeker.
ik ben niet zo slim met het omrekenen van dit soort dingen, en heb een beetje gedronken vanavond. kan iemand me misschien helpen bij deze som?
dus, hoeveel is 0,5 liter in milliliters?
Ik las het 2x en ging uit van:quote:
Jaahaa, als TS nou eens goed omschrijftquote:
Wat wil je nou, milliliters of centilitersquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:24 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ja dat klinkt logisch, ik denk dat ik daar voor ga
Volgende keer google gebruikenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:24 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ja dat klinkt logisch, ik denk dat ik daar voor ga
Halve liters.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat wil je nou, milliliters of centiliters
je zult het waarschijnlijk niet geloven, maar ik heb daadwerkelijk soms 9's voor wiskunde, maar dit soort dingen vergeet ik telkens weerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:23 schreef BunnyCookii het volgende:
Metriek Stelsel...
[..]
halve liter is 0.5L, 5DL, 50CL, en 500ML..
Dit is waarschijnlijk een zelfbedacht topic..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat wil je nou, milliliters of centiliters
Je vergeet ook even je OP te herschrijven.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:25 schreef A-noniem het volgende:
[..]
je zult het waarschijnlijk niet geloven, maar ik heb daadwerkelijk soms 9's voor wiskunde, maar dit soort dingen vergeet ik telkens weer![]()
9.8 Eindrapportquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:25 schreef A-noniem het volgende:
[..]
je zult het waarschijnlijk niet geloven, maar ik heb daadwerkelijk soms 9's voor wiskunde, maar dit soort dingen vergeet ik telkens weer![]()
dat geeft ook 500 als antwoord. dus dat zal wel kloppen danquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:25 schreef __Saviour__ het volgende:![]()
http://www.google.be/#hl=nl&source=hp&q=0.5+liter+in+ml&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&gs_upl=382%2C382%2C1%2C0%2C82%2C82%2C1&fp=268bb9dae260a44
et ligt er natuurlijk ook aan hoe warm het isquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:26 schreef A-noniem het volgende:
[..]
dat geeft ook 500 als antwoord. dus dat zal wel kloppen dan
halve liter is 0.5L, 0.05 DL, 0.0000005MLquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:23 schreef BunnyCookii het volgende:
Metriek Stelsel...
[..]
halve liter is 0.5L, 5DL, 50CL, en 500ML..
Dat word wel heel weinig..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:30 schreef HEvaRe het volgende:
[..]
halve liter is 0.5L, 0.05 DL, 0.0000005ML
nu houdt je me voor de gek, of niet?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:29 schreef bonke het volgende:
[..]
et ligt er natuurlijk ook aan hoe warm het is
jep hoofdletter M is Mega (miljoen) hoofdletter D is Deca (tien), kleine letter d is deci (tiende), kleine letter m is milli (duizendste)quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:31 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Dat word wel heel weinig..?
Ooit nagedacht over een opleiding nemen?
nope want alles zet uit hequote:
Behalve water, water zet ook uit als het in een vaste stof verandertquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:39 schreef bonke het volgende:
[..]
nope want alles zet uit he![]()
je kan zomaar een extra slokkie soep hebben met dit mooie weer
Dit zijn de standaard dingen die herhaald worden op je school ?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:42 schreef A-noniem het volgende:
sow, jullie zijn te slim voor mij. ik voel me nu echt zo'n stereo-type dom blond of iets dergelijks![]()
Lang leve de waterstofbruggenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:41 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Behalve water, water zet ook uit als het in een vaste stof verandert
het steekt wel heel nauw, doe je er een paar milliliter teveel in mislukt je soep...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:45 schreef Tism het volgende:
Boh hey, water verdampt ook nog eens bij opwarming, dus met 500 ML water heb je uitendelijk maar 498 ML soep..
ik let nooit op bij wiskunde. daarbij zit ik op een school waar alles op je eigen motivatie aankomt. het enige wat wij doen tijdens wiskunde is kletsen, muziek luisteren en smsen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:43 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Dit zijn de standaard dingen die herhaald worden op je school ?
Je hebt geen leeftijd in gevuld, dus daar kan ik niets over zeggen maar het lijkt me sterk dat je niets op school leert ?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:54 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ik let nooit op bij wiskunde. daarbij zit ik op een school waar alles op je eigen motivatie aankomt. het enige wat wij doen tijdens wiskunde is kletsen, muziek luisteren en smsen.
quote:
quote:
bevroren soep is niet te vretenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:41 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Behalve water, water zet ook uit als het in een vaste stof verandert
Pics vragen dan.quote:
ik ben 17, ben 1 keer blijven zitten op 4 havo. nu ik voor de 2e keer 4 havo heb gedaan is het me wel gelukt om over te gaan, maar ook deze keer heb ik niet bijzonder veel tijd in m'n studie gestoken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:57 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Je hebt geen leeftijd in gevuld, dus daar kan ik niets over zeggen maar het lijkt me sterk dat je niets op school leert ?
Tevens leer ik ook niet veel, maar ik doe nog wel eens wat aan mijn huiswerk..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |