Dus?quote:ik wil mezelf een beetje soep klaarmaken en moet weten hoeveel een halve liter in centiliters is, zodat ik weet hoeveel water ik in de pan moet schenken, na het gemeten te hebben met de maatbeker.
ik ben niet zo slim met het omrekenen van dit soort dingen, en heb een beetje gedronken vanavond. kan iemand me misschien helpen bij deze som?
dus, hoeveel is 0,5 liter in milliliters?
Ik las het 2x en ging uit van:quote:
Jaahaa, als TS nou eens goed omschrijftquote:
Wat wil je nou, milliliters of centilitersquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:24 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ja dat klinkt logisch, ik denk dat ik daar voor ga
Volgende keer google gebruikenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:24 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ja dat klinkt logisch, ik denk dat ik daar voor ga
Halve liters.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat wil je nou, milliliters of centiliters
je zult het waarschijnlijk niet geloven, maar ik heb daadwerkelijk soms 9's voor wiskunde, maar dit soort dingen vergeet ik telkens weerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:23 schreef BunnyCookii het volgende:
Metriek Stelsel...
[..]
halve liter is 0.5L, 5DL, 50CL, en 500ML..
Dit is waarschijnlijk een zelfbedacht topic..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat wil je nou, milliliters of centiliters
Je vergeet ook even je OP te herschrijven.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:25 schreef A-noniem het volgende:
[..]
je zult het waarschijnlijk niet geloven, maar ik heb daadwerkelijk soms 9's voor wiskunde, maar dit soort dingen vergeet ik telkens weer![]()
9.8 Eindrapportquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:25 schreef A-noniem het volgende:
[..]
je zult het waarschijnlijk niet geloven, maar ik heb daadwerkelijk soms 9's voor wiskunde, maar dit soort dingen vergeet ik telkens weer![]()
dat geeft ook 500 als antwoord. dus dat zal wel kloppen danquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:25 schreef __Saviour__ het volgende:![]()
http://www.google.be/#hl=nl&source=hp&q=0.5+liter+in+ml&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&gs_upl=382%2C382%2C1%2C0%2C82%2C82%2C1&fp=268bb9dae260a44
et ligt er natuurlijk ook aan hoe warm het isquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:26 schreef A-noniem het volgende:
[..]
dat geeft ook 500 als antwoord. dus dat zal wel kloppen dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |