quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
laten we zo zeggen, toen ik mijn stijve tokus in zn waffel propte, stikte ie er toch mooi bijna in..
dus ik denk zn keelgat
Nee da's de Sunrise op Aquabestquote:
Doe maar.quote:
ow dat klinkt in ieder geval een stuk minder spectaculair...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:40 schreef Ang3l het volgende:
O en Barthebart, goeie fantasie... maar pizza met pasta er op kun je zo ingevroren kant ende klaar kopen bij de AHvan Dr Oetker was ie geloof ik. GEEN succes echter
Nachtbrakerquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
laten we zo zeggen, toen ik mijn stijve tokus in zn waffel propte, stikte ie er toch mooi bijna in..
dus ik denk zn keelgat
Geen dankquote:Op zaterdag 10 juli 2010 04:59 schreef keizerpinguin het volgende:
nou ik heb mijn 5 minuten lachen weer gehaald vandaag........
Kunnen ze mooi die roze ov-chipkaarttrein laten rijden.quote:Roze Maandag Express
Roze Maandag 2010 begint al met veel voorpret in de trein. De Nederlandse Spoorwegen laten een speciale Roze Maandag Express rijden vanuit Den Haag Centraal en via Rotterdam, Dordrecht en Breda naar de kermis in Tilburg. In de coupés van de Roze Maandag Express kunnen de treinreizigers bingo spelen met hun treinkaartje of -abonnement. Uiteraard in een sfeer die Roze Maandag eer aan doet. De Roze Maandag Express vertrekt om 10.51uur vanaf Den Haag Centraal en zal om 12.04 uur op Tilburg Centraal arriveren. Daar gaat het feest vrolijk verder. Enkele leden van Trainbow, het netwerk waarin homoseksuele en lesbische medewerkers van de NS verenigd zijn ontvangen de bezoekers. Voor station Tilburg staat een podium met DJ en fotograaf.
WTFquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Kunnen ze mooi die roze ov-chipkaarttrein laten rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |