Ja, de jury bij Popstars vind ik echt niks, ze kunnen net zo goed alleen Henk-Jan en Maurice neerzetten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:29 schreef Karina het volgende:
en vooral de jury bij HGT is een stuk beter.
Bij HGTquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, de jury bij Popstars vind ik echt niks, ze kunnen net zo goed alleen Henk-Jan en Maurice neerzetten.![]()
Simone zit er half gebakken bij en Marc-Marie met z'n flauwe gelach en domme uitdrukkingen, na 1 keer weten we dat wel.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij HGT
Patries: Verschrikkelijk, echt slecht.
Dan: Oh yea i loved it amazing, really good
Patries: Maar het is op zich niet slecht van mij mag je door.
Gordon: HILAAAAAAAARISCH HWAAHH EWACHT FF MOET OP TAFEL SPRINGEN ZO GOED IS HET.
Zeg, probeer je ons nou om te praten?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, de jury bij Popstars vind ik echt niks, ze kunnen net zo goed alleen Henk-Jan en Maurice neerzetten.![]()
Simone zit er half gebakken bij en Marc-Marie met z'n flauwe gelach en domme uitdrukkingen, na 1 keer weten we dat wel.
Neinzquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
[..]
JawohlAl moet Kally nog een pietsie aan d'r motivatie werken
![]()
Vroeger was ze idd zo, maar ik denk dat dat met de Botox is weggespotenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neinz![]()
Vorige week zei iemand op tv dat Simone nog écht leuk of kritisch uit de hoek kan komen, oh wacht, volgens mij was het Henk-Jan, dus we gaan er voor zitten
ik hecht niet zoveel waarde aan wat HJ zegtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neinz![]()
Vorige week zei iemand op tv dat Simone nog écht leuk of kritisch uit de hoek kan komen, oh wacht, volgens mij was het Henk-Jan, dus we gaan er voor zitten
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Vroeger was ze idd zo, maar ik denk dat dat met de Botox is weggespoten
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:46 schreef D. het volgende:
[..]
ik hecht niet zoveel waarde aan wat HJ zegt
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:43 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Komt wel goed mop, ik vermaak me sowieso met jullie
Grapjasquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:47 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar daar had je het ook niet over he
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zelfs met een platgespoten snavel kun je toch nog kritiek uiten?![]()
Misschien moest ze even opwarmen en komt ze vanavond los
quote:
En wat hebben we daar nu binnen aan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is echt lekker buiten nu, niet te warm, niet te koud, heerlijk
Ik weet niet wat jij aan hebtquote:
Deuren en ramen openquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |