The Roots zou leuk zijn, hebben net een nieuwe cd uit. MIA zou ook tof zijn.quote:Op maandag 19 juli 2010 03:01 schreef N-E-R-D het volgende:
NERD hoeft van mij ook niet te komen, al vaak genoeg gezien maar ik heb zo'n vermoeden. Ik hoop nog wel op een grote hiphop act en dan liever zoiets als The Roots in 2008 dan Snoop vorig jaar.
Met de toevoeging van Anouk ( en de mededeling op de site dat het muziekprogramma nu bijna compleet is), is het veilig aan te nemen dat de vrijdagavondafsluiter in de Alpha bekend is en we CB of Faithless wel kunnen vergeten.quote:
Daar ben ik bang voor. Twee jaar terug sloot Anouk ook de vrijdag af.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Met de toevoeging van Anouk ( en de mededeling op de site dat het muziekprogramma nu bijna compleet is), is het veilig aan te nemen dat de vrijdagavondafsluiter in de Alpha bekend is en we CB of Faithless wel kunnen vergeten.
Toch staat die tent op de 1 of andere manier wel altijd helemaal vol.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:54 schreef frame-saw het volgende:
Oke Gonjasufi is fijn maar Anouk??????? Worden mensen daar nog warm van? Gadverdamme, zij past gewoon echt niet op Lowlands gewoon, na 10 keer nog steeds niet.
Met de lekker gekke 30+-ers zeker? Ik ken niemand van mijn leeftijd die daar heen zou willen gaan, echt niet. Zelfs de mensen die voor The Kooks komen gaan niet naar Anouk..quote:Op maandag 19 juli 2010 08:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toch staat die tent op de 1 of andere manier wel altijd helemaal vol.
Eens. Anouk is Pinkpop materiaal. Dat wordt weer lekker de in X-ray hangen denk ik.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:54 schreef frame-saw het volgende:
Oke Gonjasufi is fijn maar Anouk??????? Worden mensen daar nog warm van? Gadverdamme, zij past gewoon echt niet op Lowlands gewoon, na 10 keer nog steeds niet.
quote:Op maandag 19 juli 2010 08:54 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Daar ben ik bang voor. Twee jaar terug sloot Anouk ook de vrijdag af.
Ja. Maar dan is de vrijdag nog altijd open.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:39 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Met Placebo, Snow Patrol en Massive Attack hebben ze wellicht hun afsluiters al binnen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja. Maar dan is de vrijdag nog altijd open.
Dit dus. Want dat wijf heeft het hoog in de bol.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:44 schreef MB88 het volgende:
Nee, want dan gaat ze piepen dat ze niet vóór een bandje als Massive Attack geprogrammeerd wil worden...
Hoor Chiel net zeggen dat die in de Alpha staanquote:Op maandag 19 juli 2010 08:20 schreef zonisdegod het volgende:
The Opposites + DIO + Flinke Namen op #LL10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |