Mja, dat blijkt ook nog niet eens zo makkelijk te zijn..quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:15 schreef dasorakel het volgende:
Eerst komend weekend de zwarte cross maar eens zien te overleven... dan gaan we vanzelf weer verder richting LL
Zou mooi zijn ja.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:24 schreef zonisdegod het volgende:
vroeg is toch beter. snap soweiso niet wat er te zeuren valt over de tijden. het is niet dat het opeens anders gaat lopen als de namen om 4 uur komen. en als het bijv om 4 uur zou komen dan ging iedereen zeuren over dat het nog zo lang duurt. nou Kees, dan moeten de namen dus komen net waneer je uit bed bent gestapt en op de lowlandssite ben gekomen. 'hey net nieuwe namen''
Zullen dat ongeveer de laatste zijn?quote:Op zondag 18 juli 2010 11:43 schreef Jacobuspower het volgende:
Morgen vroeg uit de veren: tussen 8:00 en 8:30u nieuwe Lowlands namen op 3FM! #LL10
![]()
Oja die heb ik al eens gelezen.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:13 schreef portie het volgende:
Lees even de Elende van lowlands en je weet waar je aan toe bent.
Dat is echt het beste topic ooit bijna hahahaquote:Op zondag 18 juli 2010 20:13 schreef portie het volgende:
Lees even de Elende van lowlands en je weet waar je aan toe bent.
Dat zag ik net ook staan op last.fm arcticjacobquote:Op zondag 18 juli 2010 11:43 schreef Jacobuspower het volgende:
Morgen vroeg uit de veren: tussen 8:00 en 8:30u nieuwe Lowlands namen op 3FM! #LL10
![]()
Oeh, inside infoquote:Op maandag 19 juli 2010 01:00 schreef MB88 het volgende:
Er komen nog wel wat namen bij ja, ook best leuke
NERD kan me gestolen worden dat was 5 jaar geleden nog leuk, nu toch wel een beetje vergane glorie. CB verwacht ik ook wel. Faithless kan ook goed. Maar verwacht toch ook nog een rocktopper. Muse zou leuk zijn.quote:Op maandag 19 juli 2010 02:04 schreef N-E-R-D het volgende:
Iedereen weet toch al dat The Chemical Brothers en Faithless komen.
En N*E*R*D en Kelis natuurlijk
The Roots zou leuk zijn, hebben net een nieuwe cd uit. MIA zou ook tof zijn.quote:Op maandag 19 juli 2010 03:01 schreef N-E-R-D het volgende:
NERD hoeft van mij ook niet te komen, al vaak genoeg gezien maar ik heb zo'n vermoeden. Ik hoop nog wel op een grote hiphop act en dan liever zoiets als The Roots in 2008 dan Snoop vorig jaar.
Met de toevoeging van Anouk ( en de mededeling op de site dat het muziekprogramma nu bijna compleet is), is het veilig aan te nemen dat de vrijdagavondafsluiter in de Alpha bekend is en we CB of Faithless wel kunnen vergeten.quote:
Daar ben ik bang voor. Twee jaar terug sloot Anouk ook de vrijdag af.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Met de toevoeging van Anouk ( en de mededeling op de site dat het muziekprogramma nu bijna compleet is), is het veilig aan te nemen dat de vrijdagavondafsluiter in de Alpha bekend is en we CB of Faithless wel kunnen vergeten.
Toch staat die tent op de 1 of andere manier wel altijd helemaal vol.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:54 schreef frame-saw het volgende:
Oke Gonjasufi is fijn maar Anouk??????? Worden mensen daar nog warm van? Gadverdamme, zij past gewoon echt niet op Lowlands gewoon, na 10 keer nog steeds niet.
Met de lekker gekke 30+-ers zeker? Ik ken niemand van mijn leeftijd die daar heen zou willen gaan, echt niet. Zelfs de mensen die voor The Kooks komen gaan niet naar Anouk..quote:Op maandag 19 juli 2010 08:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toch staat die tent op de 1 of andere manier wel altijd helemaal vol.
Eens. Anouk is Pinkpop materiaal. Dat wordt weer lekker de in X-ray hangen denk ik.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:54 schreef frame-saw het volgende:
Oke Gonjasufi is fijn maar Anouk??????? Worden mensen daar nog warm van? Gadverdamme, zij past gewoon echt niet op Lowlands gewoon, na 10 keer nog steeds niet.
quote:Op maandag 19 juli 2010 08:54 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Daar ben ik bang voor. Twee jaar terug sloot Anouk ook de vrijdag af.
Ja. Maar dan is de vrijdag nog altijd open.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:39 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Met Placebo, Snow Patrol en Massive Attack hebben ze wellicht hun afsluiters al binnen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja. Maar dan is de vrijdag nog altijd open.
Dit dus. Want dat wijf heeft het hoog in de bol.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:44 schreef MB88 het volgende:
Nee, want dan gaat ze piepen dat ze niet vóór een bandje als Massive Attack geprogrammeerd wil worden...
Hoor Chiel net zeggen dat die in de Alpha staanquote:Op maandag 19 juli 2010 08:20 schreef zonisdegod het volgende:
The Opposites + DIO + Flinke Namen op #LL10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |