had ik al gezegd dat ik zo ging zwemmen? Hier vlak bij (10 minuten fietsen) zit een grote plas..het vriendje is nu naar de sportschool, maar die is zo klaar denk ik. Dan belt hij, ga ik hem ophalen en gaan we zwemmen. Dan naar huis en eten en de rest van de avond niets meer doen...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:32 schreef Viking84 het volgende:
Toen we aan het wandelen waren in de omgeving van Zeijen (mooi natuurgebied) zeiden twee mannen uit mijn groepje ineens: Goh ik heb wel zin om even te zwemmen! (het water was heel helder). Dus toen trokken ze hun kleren uit op hun onderbroek na en sprongen zo het water in!![]()
.
ik heb een ped-egg. het raspt er veel af, maar niet genoeg...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat fijn nynke!
Morgen ga ik even naar het zwembad denk ik.
Ik merk dat er toch iets vrouwen-aangepraat is waar ik gevoelig voor ben: mijn totaal niet poëzelige voetjes!
Zal ik een ped-egg kopen of footner?
Leuk! Doe je dat al lang? Ik nu een maand of 2, paar ochtenden per week, vind het heerlijk. Nergens aan denken, alleen maar schoonmaken, honden uitlaten en katten knuffelenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:16 schreef -marz- het volgende:
josja, ik zag dat je in een asiel werkt, ik werk bij de dierenambulance*dierenopvangboks*
Het nadeel is dat je een aantal dagen met schilfertjes loopt, er zitten lactobacillen in in een soort sokje, die moeten de dode huidcellen opvreten denk ik. Misschien kan het ook met yoghurt!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb een ped-egg. het raspt er veel af, maar niet genoeg...
ik wil ook footner, maar ik vind het engiemand het al eens geprobeerd?
Ik zag het toevallig bij de drogist, maar vond het knap duur.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb een ped-egg. het raspt er veel af, maar niet genoeg...
ik wil ook footner, maar ik vind het engiemand het al eens geprobeerd?
Volgens mij is het onverantwoord nu.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:04 schreef AIara het volgende:
Is er iemand die mij een ongelofelijke schop voor mijn kont wil geven? Ik roep al 2 dagen dat ik 'vanavond echt ga hardlopen' en iedere keer heb ik een andere smoes. De hitte, ben moe, geen zin...
Schop mij!of zou het onverantwoord zijn om nu te gaan hardlopen?
wtf is hetquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik zag het toevallig bij de drogist, maar vond het knap duur.
Een soort voet-behandeling. Voetvormig plastic zakje met *spul*, moet je een uur aantrekken (liefst met sok erover) en dan zijn je voeten na 2 weken superzacht en eeltvrij.quote:
En wat is het nut?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Een soort voet-behandeling. Voetvormig plastic zakje met *spul*, moet je een uur aantrekken (liefst met sok erover) en dan zijn je voeten na 2 weken superzacht en eeltvrij.
En ze doet het ook nog! Wat een vrouwquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ga morgen ook bbq'en
Nog even mijn mamski informeren dat ze wat groentespiesjes maakt, aubergine, ui, paprika en mss wat mozzarella...en ik heb zin in tomatensalade met basilicum. Hmmm ik kan me d'r nu al op verheugen
Hou jij er niet van als er iemand aan je superzachte eeltvrije voeten sabbelt?quote:
Dat kietelt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Hou jij er niet van als er iemand aan je superzachte eeltvrije voeten sabbelt?
Hij heeft wel mooi gladde eeltvrije voeten en he, mannen houden niet van half werk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:56 schreef loveli het volgende:
Cristiano Ronaldo gekiekt met gelakte teennagels
Wat zal ik eens aan m'n moeder vragenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:53 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
En ze doet het ook nog! Wat een vrouw
Meestal gaat 't bij haar ook zo, je moet ook echt aanvoelen wat haar bui is anders is ze echt gevaarlijk. Maar nu zei ik gewoon:quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:59 schreef neen het volgende:
[..]
Wat zal ik eens aan m'n moeder vragenze zit in de tuin, ik wil wel een ijsje
"Mam, ik wil een ijsje aub"
- "O lekker, ik wil een cornetto"
* "O ja ik ook"
- "ze liggen in de vriezer in de garage"![]()
Eigenlijk heb ik geen zin in een ijsje maar nu moet ik alsnog werk verzetten, verlies - verlies situatie.
Dat vind ik een typische neen-postquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:53 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
En ze doet het ook nog! Wat een vrouw
Ja wat een homo!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:56 schreef loveli het volgende:
Cristiano Ronaldo gekiekt met gelakte teennagels
het zou me niks verbazen als ze gewoon allemaal blauw/zwart zijn van het voetballenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja wat een homo!
Onzin natuurlijk dat je meteen homo bent als je je teennagels lakt. Ik zag eens een gezette corpsbal met roze nagels in de trein en toen keek ik wel vreemd op, maar ik dacht niet: ha een homo!
Christiano Ronaldo doet op een dag meer aan uiterlijke verzorging dan ik in een maand. En hij verdient genoeg om z'n voetbalschoenen op maat te laten maken. In de tijd dat ik voetbalde heb ik nog nooit 1 zwarte teennagel daardoor gekregen. Wel +/- 30.000 blauwe plekken op m'n benen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het zou me niks verbazen als ze gewoon allemaal blauw/zwart zijn van het voetballenze zien er precies zo uit als mijn ene nagel toen ik met te strakke schoenen hardgelopen had...
Whehehe. Ik moet meerdere malen per dag om jou lachen.quote:
Heeft ze soms een taalfout van je verbeterd waardoor je haar nu terug moet pakken?quote:
Tsk! Jongens en meisjes kunnen best vrienden zijn!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Whehehe. Ik moet meerdere malen per dag om jou lachen.
Zeg, even wat anders; wordt dat wat tussen jou en SDB, ofwa?
Nee. Niet echt, vooral niet op dat tijdstip. Of ligt dat dorp in een lommerrijk bos?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:20 schreef sigme het volgende:
Morgen zou ik 10km moeten lopen, bij de dorpsloop, om 2 uur des middags.
Zou dat verstandig zijn?
Weet ik wel!!! Maar het kan óók zijn dat ze meer zijn dan alleen vriendjes en het diep geheim voor ons houden. Dat zou ik namelijk doen!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tsk! Jongens en meisjes kunnen best vrienden zijn!.
Idioot, maar heroisch.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:20 schreef sigme het volgende:
Zou dat verstandig zijn?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tsk! Jongens en meisjes kunnen best vrienden zijn!.
Omdat Lhoveli een minder leuk grapje is!!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Verrek, waarom spreek je mij daar niet op aan?
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:20 schreef sigme het volgende:
Zou dat verstandig zijn?
Zandverstuivingen en heide..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee. Niet echt, vooral niet op dat tijdstip. Of ligt dat dorp in een lommerrijk bos?
Glas rose en ik snap de helft al niet meerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Omdat Lhoveli een minder leuk grapje is!!!
Niet dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
lul er maar omheen jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:37 schreef neen het volgende:
[..]
Ik lig gewoon op de bank vi oranje te kijken
Oh, ik ga sowieso. De vraag is of ik ga rennen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:32 schreef Perruche het volgende:
Hoi!!
Sigme, ik zou niet gaan morgen om 2 uur. Wat een tijdstip ook zeg!!!
Wat is een kaasvlinder? Slaap lekker alvast!quote:Hier net terg van boot &bbq, ik ben een beetje duizelig en ERG moe. Ga zo m'n bed in. De schade viel mee: 5 kaasvlinders (wat een naam haha), 2 speklap (dat eet ik echt nooit, maar zo lkker!!) en een hamburger. 2 bier en 1 rose. Netjes toch!!!!!!!!!!
ja , nee je weet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ik ga sowieso. De vraag is of ik ga rennen.
[..]
Wat is een kaasvlinder? Slaap lekker alvast!
Dat klinkt als verstandige tips, maar dat ga ik toch niet doen. Van drinken wordt ik klotsig en ik zweet nauwelijks. Pet werkt bij mijn haar averechts (een bos losse krullen isoleert beter).quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:39 schreef _Calimero_ het volgende:
sigme, 2 uur is wel echt het heetste van de dag. als je toch besluit te gaan: Héél goed van tevoren en tijdens en na het lopen drinken, een petje oid dragen om je hoofd tegen de zon te beschermen en je tempo omlaag gooien, met dat warme weer moet het allemaal gewoon een versnelling lager...
Tsjonge wat fiets je toch veel en soepeltjes, de laatste tijdquote:Ik was vandaag op de fiets naar school, heenweg ging soepel in 40 km, onderweg 2 kerels 'opgepikt' en met zijn drieen kop over kop gereden (34 km/h) totdat er 1 afboog en ik met die ander al keuvelend verder ben gereden. best een aardige jongen was het![]()
terugweg was het héét, had ik weinig gegeten en was ik heel moe, en ook nog 2x verkeerd gereden waardoor ik er 60km over deed. nu helemaal stuk en ga dus lekker slapen, maar wel fijn moe en voldaan met 100 km op de teller
een deel van wat je zweet druppelt als vocht van je af, het grootste gedeelte verdampt gewoon op je huid en heb je dus niet door dat je dit uitzweet.. Je hoeft geen klotsbuik te hebben, maar je moet wel goed gehydrateerd blijven...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat klinkt als verstandige tips, maar dat ga ik toch niet doen. Van drinken wordt ik klotsig en ik zweet nauwelijks. Pet werkt bij mijn haar averechts (een bos losse krullen isoleert beter).
Langzaam lopen lijkt me wel wat, hoewel ik ook wat neig naar keihard lopen - zo snel mogelijk klaar. Maar niet lopen is ook een optie.
[..]
Tsjonge wat fiets je toch veel en soepeltjes, de laatste tijd.
Al een tijdje hoorquote:
Die heb ik 10 jaar geleden nog ingepakt aan de lopende bandquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:42 schreef Perruche het volgende:
Oh een kaasvlinder is een soort koekje met kaas, uh, van bladerdeeg, lekker!!
Wytmenerplas (geen idee hoe je dat ook alweer schreefquote:Op zaterdag 10 juli 2010 07:22 schreef josja het volgende:
Morning! Geen oog dicht gedaan door de hitte pfffEn nu weer naar het asiel, als ik terug ben maar eens kijken waar ik hier in Zwollywood water kan vinden om de rest van de dag slapend door te brengen
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!
Nieuwe maxijurk en sandaaltjes aan
Deze heb ik gister gekocht bij de New Look, dus deze pastquote:
Oh, ik dacht dat je bestelde jurk binnen was. Maar je hebt een jurk aan! Zonder panty! Yay!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Deze heb ik gister gekocht bij de New Look, dus deze past. Gewoon een heeel simpel zwart ding. Very basic. En maar 19 euro
.
Ja! En geen leggingquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je bestelde jurk binnen was. Maar je hebt een jurk aan! Zonder panty! Yay!
quote:Ondanks de hoge temperatuursverwachting gaat de Goudplevierrun gewoon door. We nemen extra maatregelen door middel van twee extra waterposten, watersponsen, sproeiers op het parcours en de mogelijkheid om eventueel de 5,3 km te lopen.
Bullshit.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm, paar foto's genomen, maar zie eruit als een tientonner, dus foto posten doen we maar niet
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo is net opgehaald voor z'n vrijgzellending![]()
!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
!! Jij hebt dat ook vandaag he? Spannend
![]()
![]()
Heel veel plezier!! \o/
Nouja, nu moet je wel! Met zo'n handig sponsstation langs de wegquote:
Ow, shit. Ik ben iets niet goed aan het doen. Dan maar een lijstje om van deze post nog iets te maken:quote:
Misschien hoef je je daar helemaal geen zorgen over te maken... Krijg je gewoon een 'leuke' outfit van je vriendinnenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
whehe, jaik mag om 14.10 op station staan en ben nu al allemaal kleren aan het aan en uit doen
want ik weet bij god niet wat ik aan moet trekken.. heb nu een ultra kort broekje aan, maar ik weet niet of ik dat wel kan hebben
![]()
!
Ook hier:Foto!!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
whehe, jaik mag om 14.10 op station staan en ben nu al allemaal kleren aan het aan en uit doen
want ik weet bij god niet wat ik aan moet trekken.. heb nu een ultra kort broekje aan, maar ik weet niet of ik dat wel kan hebben
![]()
!
De lengte kan je prima hebben volgens mij, hij ziet er alleen wat breed uit. Ik zou hem gewoon aanhouden als ie goed genoeg zit (zeker met dit weer). Een veel plezier vanmiddag!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
maar, duidelijk, ziet er niet uit dus, ik ga 's wat anders zoeken
Ik vind dat er niks mis mee is, hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
maar, duidelijk, ziet er niet uit dus, ik ga 's wat anders zoeken
Dat is natuurlijk het beste argument van de dagquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:08 schreef _Calimero_ het volgende:
het is mega-heet, dus dat zou mijn eerste prioriteit zijn![]()
Het is zaterdag! Nee, ik kan daar zo van genieten, een lekker ontbijtje buiten op zaterdag en lekker langzaam doen. De duutser is nu voor zichzelf een krantje halen, ik heb nog een leuk boek (al had ik liever ook een nederlandse zaterdagskrant gehad), en zo vermaken we ons wel vandaag...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:23 schreef LadyBlack het volgende:
Is er vandaag een speciale dag nynke of gewoon zomaar?
Klinkt goed trouwens, dat ga ik morgen ook doen: een extra lekker ontbijtje en een extra mooi muziekje
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mo, dat kan toch prima (het eerste shirtje is m.i. leuker dan de tweede), en if not, zou ik ook niet in blote benen buiten mogen lopen en ik weiger een lange broek met dit weer! Daarnaast ben je ook nog eens bruin
Hopen dat je niet teveel voor schut gezet wordt... Vind het altijd vreselijk om te zien in de stad
Oh en nog makkelijk ook!! Heb nu geen limoen, wel citroen, zou dat ook lekker zin?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:24 schreef LadyBlack het volgende:
Een vriendin van mij had het eens gemaakt op haar verjaardag, is een recept uit de Allerhande:
Limoendrankje met komkommerijs
Ahh dus het heeft geen nut meer om te zeggen dat shirtje 1 toch leuker is dan shirtje 2quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
toch maar weer een andere korte broek aan gedaan. Bedacht me ineens dat ik er nog een had, en die zit toch lekkerder!
over ene half uurtje maar 's die kant op fietsen
Wel grappig om te zien hoe anders jouw lichaam is dan de mijne, dat zie je goed in hetzelfde shirtje.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
heb shirtje 1 weer aangedaan
en shirtje 2 is mee voor vanavond, aangezien ons geadviseerd werd een extra shirt mee te nemen
volgens mij wel!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:53 schreef -marz- het volgende:
Is het oorspronkelijk niet de bedoeling om nog een laatste keer van bil te gaan met een ander alvorens in het huwelijksbootje te stappen?
In plaats van een paaldanscursus of pottenbakken zeg maar.
Die mandjes zijn vaker een deceptie, bij mij was de mand te breed voor mn kledingkast!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga m zo ook maken!
Zit nu in alleen een onderbroekje af te koelen van mn fietstochtje naar de LeenBakker (ook ff met DaD gekletst! voor zolang de andere klanten het toestonden)
Minpunt: de hangmandjes die ik eindelijk had gevonden bij Ikea, passen nietde planken van mn kledingkast zijn te dik
Nu kan ik iets anders gaan verzinnen....
Wat was die link? ik heb nog 2 komkommers in de koelkast liggenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
volgens mij wel!
Hmmm, heb net zo'n komkommerdrankje gemaakt (wel iets anders dan de link van ladyblack) en het is echt super lekker, heel erg verfrissend!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:39 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat was die link? ik heb nog 2 komkommers in de koelkast liggen
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:24 schreef LadyBlack het volgende:
Een vriendin van mij had het eens gemaakt op haar verjaardag, is een recept uit de Allerhande:
Limoendrankje met komkommerijs
Ben je al bij Mango gewest? Het filiaal in Frankrijk (quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huuu, de leuke jurk was niet eens in de collectie bij de V&D in Gouda. Maar Den Haag checken en dan geef ik het op.
Wat een pleurishitte trouwens, ongelooflijk! Lig nu voor apegapen op de bank.
Hoe ziet de jurk eruit? Ik was laatst bij de V&D in Den Haag, misschien heb ik 'm wel zien hangenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huuu, de leuke jurk was niet eens in de collectie bij de V&D in Gouda. Maar Den Haag checken en dan geef ik het op.
Wat een pleurishitte trouwens, ongelooflijk! Lig nu voor apegapen op de bank.
quote:
Hij hing in R'dam bij die jurk in het rekquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:02 schreef Merel het volgende:
Hmmm zegt me niks. Weet wel dat ze deze in ieder geval hebben.
Maar er zijn inderdaad weinig echt leuke jurken te vinden. En al helemaal geen betaalbare!
Die is inderdaad mooi!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:07 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel mooi, ben dol op rugdécolleté's
[ afbeelding ]
En dat zijn de ijsjes, alleen het stokje is van drop!
je dak natspuiten werkt dat niet?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:28 schreef Ewelina het volgende:
Een airco ging boven mijn budget. En ik woon 5 hoog onder een plat dat en het is hier 32 graden.
Ik heb geen toegang tot het dak...quote:
*5-hoog-plat-dak-boks*!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:28 schreef Ewelina het volgende:
Een airco ging boven mijn budget. En ik woon 5 hoog onder een plat dat en het is hier 32 graden.
Ik ging ook eens miss sexy uithangen in een Sapph slipdress. Daarna was hij stuk.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:51 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb de nep MD van Sapphvind het wel grappige bh's maar niet om zoveel geld aan uit te geven
Dat is ook niet handigquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:00 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ik ging ook eens miss sexy uithangen in een Sapph slipdress. Daarna was hij stuk.
*boks*quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
*5-hoog-plat-dak-boks*!
Met de zon op het zuiden!
Ja, Freya moet ik toch ook eens gaan zoekenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
*boks*
Sarabi, ik heb een paar MD's. Sommige zijn erg goed, andere niet. Vind het wel leuk voor de afwisseling, maar Freya is een veel beter merk (en ook nog eens veel goedkoper...)
Jup, gaat t/m cup JJ.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, Freya moet ik toch ook eens gaan zoeken
Die hadden toch ook maten die normaal moeilijk te vinden zijn?
lol. Dinges is dol op Marlies Dekkers. Nog een reden om ermee te nokkenquote:
Ja ik schaamde me achteraf een beetjequote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:17 schreef -marz- het volgende:
Dat klinkt als geslaagde winkelactie Maria.![]()
He, dinges is toch al lang exit? Als ze Marlies Dekkers met touwtjeszut draagt wordt het helemaal de hoogste tijd idd.
Dan was je denk ik toch verkeerd of je hebt pech met de bh'squote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:25 schreef SacreCoeur het volgende:
Hier een halve MD fan, sommige zijn best leuk.. er was eens een serie 'blue lagoon'? ofzo iets met lagoon
En die was heel tof.. verder vind ik die Saphh BH's echt niets.. na 3x wassen kwam de beugel eruit.
Lekker gevaarlijk.![]()
Al heb ik er nog steeds wel 3 hele coole hipsters van, vooral die met pistooltjes.
ik hoop niet dat je mij bedoelt...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
lol. Dinges is dol op Marlies Dekkers. Nog een reden om ermee te nokken.
Je gooit ze toch niet in de wasmachine? Daar gaan ze inderdaad stuk van...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:25 schreef SacreCoeur het volgende:
Hier een halve MD fan, sommige zijn best leuk.. er was eens een serie 'blue lagoon'? ofzo iets met lagoon
En die was heel tof.. verder vind ik die Saphh BH's echt niets.. na 3x wassen kwam de beugel eruit.
Lekker gevaarlijk.![]()
Al heb ik er nog steeds wel 3 hele coole hipsters van, vooral die met pistooltjes.
Uhm jawel, in speciale lingerie zakjes, nog nooit iets stuk gegaan.. behalve de Saphh bh.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je gooit ze toch niet in de wasmachine? Daar gaan ze inderdaad stuk van...
Oh, maar dat doe ik ook hoor. Tussendoor even luchten en daarna weer gewoon aan. Tenzij er een vlek op zit of hij echt stinkt.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:35 schreef -marz- het volgende:
Spijkerbroeken draag ik ook zo 10x voordat ik ze eens ga wassen. Maar dan niet 10 dagen achtereen, tussendoor liggen ze dan ergens te slingeren. Vies meisje he
ik ook hoor...zelfs zonder zakje..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik was mn BH's gewoon met de rest mee, loop vaak wat achter met de was dus wil er geen aparte voor draaien![]()
Gelukkig zijn mijn uberstuuuurdy Hunkemoller BHs er tegen bestand
Ik heb iets van 5 dezelfde ofzo
Die zitten perfect en zijn stevig! Zwart, padded, met een kant-randje langs de cup. Geen overdadige cleavage-praktijken en geen flup-bedoeningen!
Ach ben je ook in verhoudingquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:38 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen heb ik grotere borsten. En een grotere buik
Ik verveel me, dus toch wat zitten knutselen. Heel even dan, voor de geinquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:39 schreef Merel het volgende:
En nu heb ik de neiging om een vergelijkende foto te maken, maar dat doe ik maar niet
Van dattem!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het allemaal wel meevallen met de blob. Ik heb heel wat meer blob.
nee hoor dinges is de mevroi. We hebben nog wel contact.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:21 schreef -marz- het volgende:
O ik dacht dat dinges de mevroi was maar nu twijfel ik ook
Het zou voor mij niet werken, maar wat is precies het probleem als iemand anders daar blij van wordtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:32 schreef Viking84 het volgende:
Ze zitten hier trouwens hysterisch te doen over een vrouw die een enorm drama maakte toen haar vriendin het uitmaakte maar desondanks twee dagen later alweer op een datingsite stond. Ja dus? Kan toch dat je iemand wilt vergeten door haar te 'vervangen' voor een ander? Is dat zo raar? Werkt voor mij ook zo vermoed ik. Liever dat dan te gaan zitten mijmeren over wat geweest is.
dat ja. Geen probleem om iets terug te hangen in de kast. Vaak vraagt het vriendje ook even of ik aan zijn tshirts wil ruiken om te zien of het nog kan...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:09 schreef Tinkepink het volgende:
Ik was kleding alleen als het stinkt of als er vlekken in zitten. BHs, onderbroeken en sokken na het dragen.
De 'mijne' heeft minstens 5 soorten, in plakken, potten, plastic bakjes en keus uit in water of in olie. Zeker weten dat ze 't helemaal niet hebben?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:56 schreef Merel het volgende:
En mijn Albert Heyn verkoopt gewoon geen feta!![]()
Zon op het zuiden? Niet op het noorden?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
*5-hoog-plat-dak-boks*!
Met de zon op het zuiden!
Daar heb je tegenwoordig de Betty Ball voor.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je gooit ze toch niet in de wasmachine? Daar gaan ze inderdaad stuk van...
Nee echt niet! Alleen van die appetina-zooiquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:29 schreef loveli het volgende:
[..]
De 'mijne' heeft minstens 5 soorten, in plakken, potten, plastic bakjes en keus uit in water of in olie. Zeker weten dat ze 't helemaal niet hebben?
Dat kussensloop van XM is op zich goedkoper.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar heb je tegenwoordig de Betty Ball voor.
http://www.bettyball.com/
Jah ik ben wel gezegd met een goede taille. Maar die buik moet echt echt echt minder blob!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:36 schreef loveli het volgende:
Dus ze verkopen wel feta
Heb je foto gemist, kan niet oordelen over het blob-gehalte. Laatste keer dat ik je zag zaten de curves iig op de goede plekken.
Daaaaarrr!!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb de foto van Merel gemist.. [/hint?]
En LB heeft mijn saaie dag even doorbroken.. Wat had je trouwens leuke kleren aan!
Ik ken 'm heel anders en ik schrok.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Daaaaarrr!!
Moeeeet...!!
Eeeeeeen...!!
Fooooto vaaaan, daar moet moet een foto vaaaan!
</vals zingend>
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ken 'm heel anders en ik schrok..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ik betrapte mezelf er ook op dat ik heel snel weer een nieuwe kerel wilde. Toen de relatie voor m'n laatste uitging, ben ik ook met iemand die ik niet kende het bed ingedoken en heb ik de dag erna nog met een aantal andere mannen gezoend. Die neiging had ik nu weer even, maar ik heb er van geleerd, vorige keer.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:11 schreef Viking84 het volgende:
"ze" is mijn zus en bf. Kan me wel voorstellen dat een ander dan denkt dat de relatie niks voorgesteld heeft voor jou maar wat die ander vindt moet jou toch niet zoveel meer kunnen schelen?
Anyway. Bbq was net kaduuk maar nu doet je het gelukkig weer!
En je avatarquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Spoiler leeg?![]()
En ik ken de andere versie(s) geloof ik ook, maar dit was een eigen vrije interpretaaasie!
Vooral met het oog op de recente ontwikkelingen. Toen ik net alleen woonde had ik wel de neiging om gewoon op stap te gaan en met allerlei mannen te zoenen en zo. Blij dat ik dat niet heb gedaan. Het is een soort stom ontsnappingsmechanisme of zo. Eentje die niet werkt.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:17 schreef loveli het volgende:
DaD, logisch dat je niet aan een ander denkt. Nog zo vers.
Het zuiden des lands meld op dit moment regen en onweer...wat een heerlijke afkoelingquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:18 schreef Laureline het volgende:
Wanner beginnen die hoosbuien eigenlijk vanavond? Ik moet naar een feest, en wilde in zomerjurk en sandaatjes op de fiets erheen gaan, maar als je dan door het onweer terug moet als een verzopen kat is het wat minder elegant
Heb ik ontwikkelingen gemist? Laatste tijd niet intensief meegelezen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vooral met het oog op de recente ontwikkelingen. Toen ik net alleen woonde had ik wel de neiging om gewoon op stap te gaan en met allerlei mannen te zoenen en zo. Blij dat ik dat niet heb gedaan. Het is een soort stom ontsnappingsmechanisme of zo. Eentje die niet werkt.
auwquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:46 schreef Merel het volgende:
Die foto is al offline zelfs, pech gehad meiden
Ik mis de meneer. En ik vind het stom dat hij aan de telefoon heel blij klinkt. Wat hypocriet is, want de manier van afleiding zoeken die DaD noemt is mij niet vreemd
DaD, wat voor ontwikkelingen zijn er? Stiekeme hoop dat het toch nog goed komt?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had m'n vreselijk lelijke werkkleding aan. LB is de leuk geklede!
loveli, zonder al te veel in details te willen treden: misschien is het allemaal niet zo definitief als het leek. De aantrekkingskracht is enorm, als we bij elkaar zijn... Maar we hebben even een poosje geen contact. Dan zien we weer.
Neequote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:00 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb Merel gemist! Mag ik het nog zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |