had ik al gezegd dat ik zo ging zwemmen? Hier vlak bij (10 minuten fietsen) zit een grote plas..het vriendje is nu naar de sportschool, maar die is zo klaar denk ik. Dan belt hij, ga ik hem ophalen en gaan we zwemmen. Dan naar huis en eten en de rest van de avond niets meer doen...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:32 schreef Viking84 het volgende:
Toen we aan het wandelen waren in de omgeving van Zeijen (mooi natuurgebied) zeiden twee mannen uit mijn groepje ineens: Goh ik heb wel zin om even te zwemmen! (het water was heel helder). Dus toen trokken ze hun kleren uit op hun onderbroek na en sprongen zo het water in!![]()
.
ik heb een ped-egg. het raspt er veel af, maar niet genoeg...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat fijn nynke!
Morgen ga ik even naar het zwembad denk ik.
Ik merk dat er toch iets vrouwen-aangepraat is waar ik gevoelig voor ben: mijn totaal niet poëzelige voetjes!
Zal ik een ped-egg kopen of footner?
Leuk! Doe je dat al lang? Ik nu een maand of 2, paar ochtenden per week, vind het heerlijk. Nergens aan denken, alleen maar schoonmaken, honden uitlaten en katten knuffelenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:16 schreef -marz- het volgende:
josja, ik zag dat je in een asiel werkt, ik werk bij de dierenambulance*dierenopvangboks*
Het nadeel is dat je een aantal dagen met schilfertjes loopt, er zitten lactobacillen in in een soort sokje, die moeten de dode huidcellen opvreten denk ik. Misschien kan het ook met yoghurt!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb een ped-egg. het raspt er veel af, maar niet genoeg...
ik wil ook footner, maar ik vind het engiemand het al eens geprobeerd?
Ik zag het toevallig bij de drogist, maar vond het knap duur.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb een ped-egg. het raspt er veel af, maar niet genoeg...
ik wil ook footner, maar ik vind het engiemand het al eens geprobeerd?
Volgens mij is het onverantwoord nu.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:04 schreef AIara het volgende:
Is er iemand die mij een ongelofelijke schop voor mijn kont wil geven? Ik roep al 2 dagen dat ik 'vanavond echt ga hardlopen' en iedere keer heb ik een andere smoes. De hitte, ben moe, geen zin...
Schop mij!of zou het onverantwoord zijn om nu te gaan hardlopen?
wtf is hetquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik zag het toevallig bij de drogist, maar vond het knap duur.
Een soort voet-behandeling. Voetvormig plastic zakje met *spul*, moet je een uur aantrekken (liefst met sok erover) en dan zijn je voeten na 2 weken superzacht en eeltvrij.quote:
En wat is het nut?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Een soort voet-behandeling. Voetvormig plastic zakje met *spul*, moet je een uur aantrekken (liefst met sok erover) en dan zijn je voeten na 2 weken superzacht en eeltvrij.
En ze doet het ook nog! Wat een vrouwquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ga morgen ook bbq'en
Nog even mijn mamski informeren dat ze wat groentespiesjes maakt, aubergine, ui, paprika en mss wat mozzarella...en ik heb zin in tomatensalade met basilicum. Hmmm ik kan me d'r nu al op verheugen
Hou jij er niet van als er iemand aan je superzachte eeltvrije voeten sabbelt?quote:
Dat kietelt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Hou jij er niet van als er iemand aan je superzachte eeltvrije voeten sabbelt?
Hij heeft wel mooi gladde eeltvrije voeten en he, mannen houden niet van half werk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:56 schreef loveli het volgende:
Cristiano Ronaldo gekiekt met gelakte teennagels
Wat zal ik eens aan m'n moeder vragenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:53 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
En ze doet het ook nog! Wat een vrouw
Meestal gaat 't bij haar ook zo, je moet ook echt aanvoelen wat haar bui is anders is ze echt gevaarlijk. Maar nu zei ik gewoon:quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:59 schreef neen het volgende:
[..]
Wat zal ik eens aan m'n moeder vragenze zit in de tuin, ik wil wel een ijsje
"Mam, ik wil een ijsje aub"
- "O lekker, ik wil een cornetto"
* "O ja ik ook"
- "ze liggen in de vriezer in de garage"![]()
Eigenlijk heb ik geen zin in een ijsje maar nu moet ik alsnog werk verzetten, verlies - verlies situatie.
Dat vind ik een typische neen-postquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:53 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
En ze doet het ook nog! Wat een vrouw
Ja wat een homo!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:56 schreef loveli het volgende:
Cristiano Ronaldo gekiekt met gelakte teennagels
het zou me niks verbazen als ze gewoon allemaal blauw/zwart zijn van het voetballenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja wat een homo!
Onzin natuurlijk dat je meteen homo bent als je je teennagels lakt. Ik zag eens een gezette corpsbal met roze nagels in de trein en toen keek ik wel vreemd op, maar ik dacht niet: ha een homo!
Christiano Ronaldo doet op een dag meer aan uiterlijke verzorging dan ik in een maand. En hij verdient genoeg om z'n voetbalschoenen op maat te laten maken. In de tijd dat ik voetbalde heb ik nog nooit 1 zwarte teennagel daardoor gekregen. Wel +/- 30.000 blauwe plekken op m'n benen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het zou me niks verbazen als ze gewoon allemaal blauw/zwart zijn van het voetballenze zien er precies zo uit als mijn ene nagel toen ik met te strakke schoenen hardgelopen had...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |