quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Het verbaasd me eigenlijk dat de politie daarvoor komt... best wel netjes nog
"verbaasd"quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Het verbaasd me eigenlijk dat de politie daarvoor komt... best wel netjes nog
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:49 schreef Foxracing074 het volgende:
simpel komt tot de conclusie dat die pauper zegt is niet mijn probleem ik kan je het adres wel geven van wie ik hem heb gekocht dan regel je ma wat met hem ma die fiets gaat weer met mij mee.
Ah.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:15 schreef Foxracing074 het volgende:
simpelweg kom ik tot de conclusie dat die pauper zegt: Het is niet mijn probleem (dat het jou fiets was)
ik kan je het adres wel geven van de jongen waar ik hem van heb gekocht
dan regel je maar wat met hem
maar die fiets gaat weer met mij mee.
Liever niet werken dan een mietje zijn en de politie bellen omdat je ZEKER weet dat het je moeder der fiets isquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:03 schreef Foxracing074 het volgende:
internet helden is idd de juiste benaming,
geen normaal sociaal leven geen echte vrienden niet weten wat werken is
maar hier ben je een baas hoor gefeliciteerd allemaaljeuj
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:22 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen
Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen
Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen
Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen
TS' grootste tegenslag was zakken voor het lbo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:24 schreef Olle. het volgende:
stel je niet zo aan...
als dit al een grote tegenslag is wens ik je veel sterkte met je verdere leven
ha-ha ha-haquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:34 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
TS' grootste tegenslag was zakken voor het lbo.
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:26 schreef Foxracing074 het volgende:
Paar keer kleine vergrijpjes als fietsendiefstal en mishandeling enzo, verder niks boeiends
Dat is de reden dat de politie kwam toen TS belde dat er iemand bij de supermarkt stond met de fiets van zijn moeder.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |