abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83860011
ze hadden mijn naam ook, en ik heb aan de telefoon duidelijk vermeld dat ik niet wist wat ik er mee moest en dat als hun niet voor een oplossing kwamen dat ik er zelf wel even een ging verzinnen
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:05:56 #27
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_83860030
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Het verbaasd me eigenlijk dat de politie daarvoor komt... best wel netjes nog
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_83860032
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Het verbaasd me eigenlijk dat de politie daarvoor komt... best wel netjes nog
"verbaasd"
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:08:54 #29
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83860120
Klinkt als een terechte klacht, ik weet het niet zeker omdat je verhaal zo moeilijk te lezen was.
pi_83860174
Ik vond het nog wel redelijk te volgen totdat ik op deze passage stuitte:
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:49 schreef Foxracing074 het volgende:
simpel komt tot de conclusie dat die pauper zegt is niet mijn probleem ik kan je het adres wel geven van wie ik hem heb gekocht dan regel je ma wat met hem ma die fiets gaat weer met mij mee.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_83860292
simpelweg kom ik tot de conclusie dat die pauper zegt: Het is niet mijn probleem (dat het jou fiets was)
ik kan je het adres wel geven van de jongen waar ik hem van heb gekocht
dan regel je maar wat met hem
maar die fiets gaat weer met mij mee.
pi_83860376
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:15 schreef Foxracing074 het volgende:
simpelweg kom ik tot de conclusie dat die pauper zegt: Het is niet mijn probleem (dat het jou fiets was)
ik kan je het adres wel geven van de jongen waar ik hem van heb gekocht
dan regel je maar wat met hem
maar die fiets gaat weer met mij mee.
Ah.

Terechte klacht.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:19:41 #33
301015 Ravenous-
Om nom nom nom
pi_83860385
TS is heeft zo'n limited-edition toetsenbord zonder shiftknop
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:21:30 #34
260431 drumminggod
Ik zeg: Doen!
pi_83860422
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:03 schreef Foxracing074 het volgende:
internet helden is idd de juiste benaming,
geen normaal sociaal leven geen echte vrienden niet weten wat werken is
maar hier ben je een baas hoor gefeliciteerd allemaal jeuj
Liever niet werken dan een mietje zijn en de politie bellen omdat je ZEKER weet dat het je moeder der fiets is
Mijn piek is kwijt
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:22:35 #35
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_83860441
Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen
Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:24:12 #36
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_83860480
Tics van je petten.
pi_83860491
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:22 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen
Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:24:55 #38
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_83860494
stel je niet zo aan...
als dit al een grote tegenslag is wens ik je veel sterkte met je verdere leven
A man's got to do what a man's got to do
pi_83860532
quote:
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:27:04 #40
268221 SmokeSome
Leipo DeLuxe
pi_83860542
Grammar Nazis
It ain't hard to convince me to do some dumb shit. Especially when I'm on that get high and drunk shit.
pi_83860733
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:24 schreef Olle. het volgende:
stel je niet zo aan...
als dit al een grote tegenslag is wens ik je veel sterkte met je verdere leven
TS' grootste tegenslag was zakken voor het lbo.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:35:52 #42
268221 SmokeSome
Leipo DeLuxe
pi_83860754
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:34 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

TS' grootste tegenslag was zakken voor het lbo.
ha-ha ha-ha
It ain't hard to convince me to do some dumb shit. Especially when I'm on that get high and drunk shit.
pi_83860948
Hey TS, wat is dit?
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:26 schreef Foxracing074 het volgende:
Paar keer kleine vergrijpjes als fietsendiefstal en mishandeling enzo, verder niks boeiends
pi_83861022
TS heeft een hectisch leven.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
pi_83861094
dat is de reden dat ik d8 het maar is netjes op te lossen ?
kan het me niet echt veroorloven om nog een keer voor mishandeling opgepakt te worden dus vandaar politie ma bellen
heb wel eerst die pauper gezegt dat die met een nette oplossing kon komen maar dat wou die niet,
van daar dat TWEIFELEN jeah
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:56:28 #46
268221 SmokeSome
Leipo DeLuxe
pi_83861298
Je had hem met ze bek op de stoeprand moeten leggen, TS.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:57:20 #47
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_83861320
dat is vervelend eigenlijk..
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_83863319
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:44 schreef tho_Omas het volgende:
Hey TS, wat is dit?
[..]
Dat is de reden dat de politie kwam toen TS belde dat er iemand bij de supermarkt stond met de fiets van zijn moeder.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 21:37:12 #49
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_83865148
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_83871783
TS, waarom heb je de fiets niet teruggejat toen hij op het bureau was

die tokkie is echt niet slim genoeg om je kenteken te onthouden
Troll van de maand: nicolesoufi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: