abonnement Unibet Coolblue
pi_83859562
Hoe het lange verhaaltje begon ..
3 jaar terug had mijn moeder eens een mooie mountainbike,
even later, gestolen .. boel veel jammer en ze voelde er best kut om want was gewoon een fijne fiets,
vanmiddag zie ik in de auto in mijn ooghoeken, iemand op een knalgele mountainbike fietsen, nja zijn er 100 van dus gewoon doorgereden, supermarkt geweest, onderweg na de auto zie ik daar diezelfde fiets geparkeerd staan.
na goed kijken was ik er 100% van overtuigd dat het moeders haar fiets was.

even tweifelen en toen besloten maar op de huidige bestuurder te wachten omdat de kans groot is dat hij hem gewoon van iemand gekocht heeft.
komt iemand naar de fiets aangesproken, vragen hoe die aan fiets komt.
simpel komt tot de conclusie dat die pauper zegt is niet mijn probleem ik kan je het adres wel geven van wie ik hem heb gekocht dan regel je ma wat met hem ma die fiets gaat weer met mij mee.

dan maar de politie bellen,
politie aanwezig papieren en verhaal vragen,
weet meneer niet meer hoe zen kameraad heet waar die hem van heeft gekocht, alleen nog dat hij hem kent van de wietwinkel waar ze allebei dagelijks komen naar zijn noemen, weet niet meer wat zijn adres is heeft die ook nooit geweten, even later zegt die wel dat hij hem bij hem thuis heeft gekocht, maarja hij zat als passagier in de auto en had dus geen flauw idee waar het was. van de terug weg ook niet meer, heel wazig verhaal agentjes werden best wel flauw van.

komt het puntje bij paaltje word ik apart genomen door de meneer agent, die zegt, jongeman, heel spijtig voor jou weet ik persoonlijk voor 100 % zeker dat het jou fietsje is, maar omdat bij de aangifte van toen geen framenr aanwezig was kunnen we het niet wettelijk vaststellen dus blijft meneer gewoon eigenaar van de fiets.
"maar hij gaat nu wel mee na het bureau en de fiets blijft hier staan"

bleek dat hij nog boetes open had staan en bij fouileren kwam er ook nog een zakje met wit spul en een paar zakjes wiet te voorschijn, en hij werd nog gezocht voor een of ander drugsgebeuren.

beetje vage opmerking maargoed

ik met alle drukte met de dingen die ik voor de vakantie morgen nog moet regelen zo snel mogelijk naar het winkelcentrum lopen om de fiets dan maar eigenhandig terug te halen, fiets weg,
zo belachelijk dat die man al weer zo snel weg mocht van het bureau aangezien wat hij bij zich had en wat ik van het gesprek tussen de agenten opving.

en ondertussen heeft die rare drugskop wel ff me autotje goed kunnen bestuderen met kenteken etc, en heb ik helemaal niks want mocht geen naam en adres van deheer :S

conclusie, volgende keer niet proberen op de nette manier op te lossen hoe het ook af kan lopen.

gewooon kut bij elkaar allemaal
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:50:15 #2
260431 drumminggod
Ik zeg: Doen!
pi_83859586
tweifelen

Oké nu verder lezen
Mijn piek is kwijt
pi_83859609
Zo'n lang verhaal en dan geen interpunctie gebruiken
pi_83859624
oke ik merk al met wat voor mensjes ik hier te maken heb
pi_83859625
7 anjers, 7 rozen....een bruidsboeket voor jou.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:52:54 #6
260431 drumminggod
Ik zeg: Doen!
pi_83859650
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:51 schreef Foxracing074 het volgende:
oke ik merk al met wat voor mensjes ik hier te maken heb
Wij ook . Welkom in de harde wereld van Fok!

En tweifelen schrijven kinderen van 8 al goed
Mijn piek is kwijt
pi_83859662
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:51 schreef Foxracing074 het volgende:
oke ik merk al met wat voor mensjes ik hier te maken heb
Waar voor dan?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:53:13 #8
181126 MouzurX
Misschien?
pi_83859665
Eh je had die fiest meteen al moeten jatten
Daar hintte die politieagent dan ook op.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:53:43 #9
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_83859679
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:49 schreef Foxracing074 het volgende:
Hoe het lange verhaaltje begon ..
3 jaar terug had mijn moeder eens een mooie mountainbike,
even later, gestolen .. boel veel jammer en ze voelde er best kut om want was gewoon een fijne fiets,
vanmiddag zie ik in de auto in mijn ooghoeken, iemand op een knalgele mountainbike fietsen, nja zijn er 100 van dus gewoon doorgereden, supermarkt geweest, onderweg na de auto zie ik daar diezelfde fiets geparkeerd staan.
na goed kijken was ik er 100% van overtuigd dat het moeders haar fiets was.

even tweifelen en toen besloten maar op de huidige bestuurder te wachten omdat de kans groot is dat hij hem gewoon van iemand gekocht heeft.
komt iemand naar de fiets aangesproken, vragen hoe die aan fiets komt.
simpel komt tot de conclusie dat die pauper zegt is niet mijn probleem ik kan je het adres wel geven van wie ik hem heb gekocht dan regel je ma wat met hem ma die fiets gaat weer met mij mee.

dan maar de politie bellen,
politie aanwezig papieren en verhaal vragen,
weet meneer niet meer hoe zen kameraad heet waar die hem van heeft gekocht, alleen nog dat hij hem kent van de wietwinkel waar ze allebei dagelijks komen naar zijn noemen, weet niet meer wat zijn adres is heeft die ook nooit geweten, even later zegt die wel dat hij hem bij hem thuis heeft gekocht, maarja hij zat als passagier in de auto en had dus geen flauw idee waar het was. van de terug weg ook niet meer, heel wazig verhaal agentjes werden best wel flauw van.

komt het puntje bij paaltje word ik apart genomen door de meneer agent, die zegt, jongeman, heel spijtig voor jou weet ik persoonlijk voor 100 % zeker dat het jou fietsje is, maar omdat bij de aangifte van toen geen framenr aanwezig was kunnen we het niet wettelijk vaststellen dus blijft meneer gewoon eigenaar van de fiets.
"maar hij gaat nu wel mee na het bureau en de fiets blijft hier staan"

bleek dat hij nog boetes open had staan en bij fouileren kwam er ook nog een zakje met wit spul en een paar zakjes wiet te voorschijn, en hij werd nog gezocht voor een of ander drugsgebeuren.

beetje vage opmerking maargoed

ik met alle drukte met de dingen die ik voor de vakantie morgen nog moet regelen zo snel mogelijk naar het winkelcentrum lopen om de fiets dan maar eigenhandig terug te halen, fiets weg,
zo belachelijk dat die man al weer zo snel weg mocht van het bureau aangezien wat hij bij zich had en wat ik van het gesprek tussen de agenten opving.

en ondertussen heeft die rare drugskop wel ff me autotje goed kunnen bestuderen met kenteken etc, en heb ik helemaal niks want mocht geen naam en adres van deheer :S

conclusie, volgende keer niet proberen op de nette manier op te lossen hoe het ook af kan lopen.

gewooon kut bij elkaar allemaal
Even quoten voordat TS de boel weghaalt.
Tics van je petten.
pi_83859705
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:53 schreef nattermann het volgende:
Even quoten voordat TS de boel weghaalt.
Verhaal even in MS Word gezet voordat jouw reply verwijderd wordt.
pi_83859711
Jy ken goet schreive.

Maar goed, ik begrijp je verhaal wel. Al is het niet de makkelijkste om te lezen. Jammer, das kut... Volgende keer gewoon meteen MEENEMEN
There are no regrets in life, just lessons
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:55:05 #12
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_83859718
Zo'n lap tekst weiger ik te lezen in KLB, tenzij het van prominente users afkomstig is.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_83859731
Kut voor je. Terechte klacht.

Volgende keer mag je wel wat interpunctie gebruiken.
pi_83859736
Nee maar je kunt echt niet schrijven... misschien nam de politie je daarom niet seieus
pi_83859805
waarom zou ik het weghalen ?
ik heb er lak aan dat er wat typfouten inzitten,
maar dat er dan van die kutventjes zo op moeten gaan reageren ?
krijgen denk ik irl te weinig aandacht en proberen ze het hier maar te halen door ff te laten zien dat er wel degelijk iets is wat ze kunnen,
ben benieuwd hoe de sociale contacten van dat soort mensen liggen ?

maarja je bent beter in nederlands, gefeliciteerd, koop een ballon en ga het in je eentje vieren clown

edit : interpunctie ??
pi_83859813
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:53 schreef MouzurX het volgende:
Eh je had die fiets meteen al moeten jatten
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_83859856
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:52 schreef drumminggod het volgende:

[..]

Wij ook . Welkom in de harde wereld van Fok!

En tweifelen schrijven kinderen van 8 al goed
en zo staan er nog talloze in.
"zen"
pi_83859865
achteraf gezien, had ik die vent gewoon paar voor zen bakkes moeten geven,

en wel heel jammer dat jullie ff laten blijke ndat als je minder met je typen overweg kan dat je eigenlijk gewoon niet welkom bent hier ?

er zijn ook mensen die het liever met de handen doen en weten wat werken is, iedereen heeft zen ding waar die niet goed in is moet daar zo kinderachtig op gereageerd worden ? als je gewoon leest is het ja duidelijk

@ zen ? vind het niet echt een typfout maar dat is gewoon hoe het hier word gezegt en zo op papier is gekomen ga huilen allemaal
pi_83859882
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:00 schreef Foxracing074 het volgende:
achteraf gezien, had ik die vent gewoon paar voor zen bakkes moeten geven,

en wel heel jammer dat jullie ff laten blijke ndat als je minder met je typen overweg kan dat je eigenlijk gewoon niet welkom bent hier ?

er zijn ook mensen die het liever met de handen doen en weten wat werken is, iedereen heeft zen ding waar die niet goed in is moet daar zo kinderachtig op gereageerd worden ? als je gewoon leest is het ja duidelijk
ja hoor tweifelen is een typ fout
pi_83859925
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:00 schreef Foxracing074 het volgende:
achteraf gezien, had ik die vent gewoon paar voor zen bakkes moeten geven,

en wel heel jammer dat jullie ff laten blijke ndat als je minder met je typen overweg kan dat je eigenlijk gewoon niet welkom bent hier ?

er zijn ook mensen die het liever met de handen doen en weten wat werken is, iedereen heeft zen ding waar die niet goed in is moet daar zo kinderachtig op gereageerd worden ? als je gewoon leest is het ja duidelijk
Maar als je KLB kent dan weet je dat hier alleen maar internethelden reageren. M.a.w. : je hoeft hier geen normale reacties te verwachten, ook niet van de mods
pi_83859933
ej keus als je een comment of wat terug leest van mij staat er in dat ik heb gezegt dat het niet mijn sterkste punt is dat nederlands, laf ventje
pi_83859943
Je verhaal is gewoon ontzettend slecht geschreven. Dat zie je toch zelf ook wel? Met de klacht is verder niets mis, want het is lullig voor je, maar zet het dan ook fatsoenlijk neer want dit nodigt niet uit om te lezen dus hebben degenen die het niet gelezen hebben, gewoon helemaal gelijk.
pi_83859950
internet helden is idd de juiste benaming,
geen normaal sociaal leven geen echte vrienden niet weten wat werken is
maar hier ben je een baas hoor gefeliciteerd allemaal jeuj
pi_83859958
Het verbaasd me eigenlijk dat de politie daarvoor komt... best wel netjes nog
pi_83859981
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Het verbaasd me eigenlijk dat de politie daarvoor komt... best wel netjes nog
Inderdaad, maar slecht hij z'n fiets niet terug kreeg.
pi_83860011
ze hadden mijn naam ook, en ik heb aan de telefoon duidelijk vermeld dat ik niet wist wat ik er mee moest en dat als hun niet voor een oplossing kwamen dat ik er zelf wel even een ging verzinnen
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:05:56 #27
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_83860030
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Het verbaasd me eigenlijk dat de politie daarvoor komt... best wel netjes nog
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_83860032
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Het verbaasd me eigenlijk dat de politie daarvoor komt... best wel netjes nog
"verbaasd"
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:08:54 #29
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83860120
Klinkt als een terechte klacht, ik weet het niet zeker omdat je verhaal zo moeilijk te lezen was.
pi_83860174
Ik vond het nog wel redelijk te volgen totdat ik op deze passage stuitte:
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:49 schreef Foxracing074 het volgende:
simpel komt tot de conclusie dat die pauper zegt is niet mijn probleem ik kan je het adres wel geven van wie ik hem heb gekocht dan regel je ma wat met hem ma die fiets gaat weer met mij mee.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_83860292
simpelweg kom ik tot de conclusie dat die pauper zegt: Het is niet mijn probleem (dat het jou fiets was)
ik kan je het adres wel geven van de jongen waar ik hem van heb gekocht
dan regel je maar wat met hem
maar die fiets gaat weer met mij mee.
pi_83860376
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:15 schreef Foxracing074 het volgende:
simpelweg kom ik tot de conclusie dat die pauper zegt: Het is niet mijn probleem (dat het jou fiets was)
ik kan je het adres wel geven van de jongen waar ik hem van heb gekocht
dan regel je maar wat met hem
maar die fiets gaat weer met mij mee.
Ah.


Terechte klacht.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:19:41 #33
301015 Ravenous-
Om nom nom nom
pi_83860385
TS is heeft zo'n limited-edition toetsenbord zonder shiftknop
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:21:30 #34
260431 drumminggod
Ik zeg: Doen!
pi_83860422
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:03 schreef Foxracing074 het volgende:
internet helden is idd de juiste benaming,
geen normaal sociaal leven geen echte vrienden niet weten wat werken is
maar hier ben je een baas hoor gefeliciteerd allemaal jeuj
Liever niet werken dan een mietje zijn en de politie bellen omdat je ZEKER weet dat het je moeder der fiets is
Mijn piek is kwijt
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:22:35 #35
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_83860441
Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen
Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:24:12 #36
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_83860480
Tics van je petten.
pi_83860491
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:22 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen
Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:24:55 #38
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_83860494
stel je niet zo aan...
als dit al een grote tegenslag is wens ik je veel sterkte met je verdere leven
A man's got to do what a man's got to do
pi_83860532
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:22 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen
Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:27:04 #40
268221 SmokeSome
Leipo DeLuxe
pi_83860542
Grammar Nazis
It ain't hard to convince me to do some dumb shit. Especially when I'm on that get high and drunk shit.
pi_83860733
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:24 schreef Olle. het volgende:
stel je niet zo aan...
als dit al een grote tegenslag is wens ik je veel sterkte met je verdere leven
TS' grootste tegenslag was zakken voor het lbo.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:35:52 #42
268221 SmokeSome
Leipo DeLuxe
pi_83860754
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:34 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

TS' grootste tegenslag was zakken voor het lbo.
ha-ha ha-ha
It ain't hard to convince me to do some dumb shit. Especially when I'm on that get high and drunk shit.
pi_83860948
Hey TS, wat is dit?
quote:
Op woensdag 14 april 2010 19:26 schreef Foxracing074 het volgende:
Paar keer kleine vergrijpjes als fietsendiefstal en mishandeling enzo, verder niks boeiends
pi_83861022
TS heeft een hectisch leven.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
pi_83861094
dat is de reden dat ik d8 het maar is netjes op te lossen ?
kan het me niet echt veroorloven om nog een keer voor mishandeling opgepakt te worden dus vandaar politie ma bellen
heb wel eerst die pauper gezegt dat die met een nette oplossing kon komen maar dat wou die niet,
van daar dat TWEIFELEN jeah
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:56:28 #46
268221 SmokeSome
Leipo DeLuxe
pi_83861298
Je had hem met ze bek op de stoeprand moeten leggen, TS.
It ain't hard to convince me to do some dumb shit. Especially when I'm on that get high and drunk shit.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:57:20 #47
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_83861320
dat is vervelend eigenlijk..
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_83863319
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:44 schreef tho_Omas het volgende:
Hey TS, wat is dit?
[..]
Dat is de reden dat de politie kwam toen TS belde dat er iemand bij de supermarkt stond met de fiets van zijn moeder.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 21:37:12 #49
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_83865148
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:22 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen
Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen Tweifelen
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_83871783
TS, waarom heb je de fiets niet teruggejat toen hij op het bureau was

die tokkie is echt niet slim genoeg om je kenteken te onthouden
Troll van de maand: nicolesoufi
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')