Nou dat klinkt in ieder geval als een stap in de goede richting!quote:Op maandag 12 juli 2010 11:16 schreef schelemier het volgende:
[..]
Zaterdag is ze bij mij langsgekomen.
Ze belde mij op en ze wilde geen week wachten.
Dus hebben wij met elkaar gesproken.
Heel wat uurtjes maar er zijn heel veel zaken duidelijk geworden.
Wij hebben ervoor gekozen om door te gaan.
Maar zij heeft in haar boze bui op donderdagavond verkeerde dingen verteld over mij die niet kloppen en dat gaf ze toe.
Ik heb haar gezegd dat ze dat recht moet zetten want anders wil ik niet verder.
Verder heeft ze zelf gezegd dat ze zelf bepaald wat ze doet met onze relatie en niet haar ouders.
Ze heeft gezegd dat haar ouders het maar moet accepteren of ze het leuk vinden of niet ze gaat met mij door.
Ik weet het niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:31 schreef Fes1-2 het volgende:
Verkeerde dingen over jou verteld aan haar ouders?..... Volgens mij klopt die vriendin van je niet helemaal. Zeker als die dingen niet kloppen zou ik er klaar mee zijn.
Dat is dom, de kat uit de boom kijken werkt nooit. In relaties niet en elders ook niet. Je moet gewoon verandering eisen en indien iets niet gebeurd actie ondernemen. Niet de boel aankijken.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:05 schreef schelemier het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Ik wil eigenlijk de boel nog aankijken.
oh maar dat heb ik ook geëist!quote:Op maandag 12 juli 2010 12:09 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Dat is dom, de kat uit de boom kijken werkt nooit. In relaties niet en elders ook niet. Je moet gewoon verandering eisen en indien iets niet gebeurd actie ondernemen. Niet de boel aankijken.
Ze was toch 23 of 22? Bij een 16 jarige OK maar dit slaat gewoon nergens op.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:11 schreef Jorwol het volgende:
Waarom is iedereen zo anti dat meisje? Wtf man, het lijkt me duidelijk dat die zus en die moeder hebben zitten stoken en dat ze daarom misschien wat dingen heeft gezegd over TS waaraan ze zich ergert ofzo? En dat dat dan nog eens flink wordt opgeblazen door zus en moeder? Die vader zit volgens mij keihard onder de plak en wil z'n dochter gewoon beschermen... 10 tegen 1 dat dit allemaal afloopt met een sisser.
Nou, ze moet wel echt afstand nemen van d'r familie, maar het wordt wel flink overdreven in het topic..quote:Op maandag 12 juli 2010 16:22 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ze was toch 23 of 22? Bij een 16 jarige OK maar dit slaat gewoon nergens op.
Haar vader zit inderdaad dik onder de plak.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:11 schreef Jorwol het volgende:
Waarom is iedereen zo anti dat meisje? Wtf man, het lijkt me duidelijk dat die zus en die moeder hebben zitten stoken en dat ze daarom misschien wat dingen heeft gezegd over TS waaraan ze zich ergert ofzo? En dat dat dan nog eens flink wordt opgeblazen door zus en moeder? Die vader zit volgens mij keihard onder de plak en wil z'n dochter gewoon beschermen... 10 tegen 1 dat dit allemaal afloopt met een sisser.
Zulke verhalen? Je weet helemaal niet wat ze uberhaupt verteld heeft manquote:Op maandag 12 juli 2010 21:01 schreef BigPimp het volgende:
Denk je serieus dat het ooit goedkomt, na dit incident? Waar je vriendin zulke verhalen opgehangen heeft?
Heeft het nog toekomst, zo?
twijfel ik nu ook over.quote:
wat werd er allemaal gezegd?! hou ons op de hoogte! type mee!!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:35 schreef schelemier het volgende:
[..]
twijfel ik nu ook over.
Want op dit moment nu zit zij met haar zus aan de telefoon in mijn woonkamer.
En het klinkt niet goed.
Valt weinig te zeggen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat werd er allemaal gezegd?! hou ons op de hoogte! type mee!!
Ik weet niet wat er vannacht besproken is en dat hoor ik vanmiddag.quote:
Is dat niet het zelfde als dumpen? En in hoeverre is het nog een optie dat zij gelijk mee verhuist naar je nieuwe woning (mits jullie relatie nog te redden is)?quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:54 schreef schelemier het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er vannacht besproken is en dat hoor ik vanmiddag.
Met deze situatie ben ik ook klaar.
Gisteren heb ik de sleutel van mijn nieuwe huis gekregen dus ik ga daar al mijn energie op zetten.
Met deze zooi ben ik klaar maar hoe ik het aan ga pakken zie ik na de verhuizing wel weer.
Als ze hier zal ik zeggen dat ik de komende maand geen contact wil.
Dat lijkt mij een goede keuze.
ik heb geen idee.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Is dat niet het zelfde als dumpen? En in hoeverre is het nog een optie dat zij gelijk mee verhuist naar je nieuwe woning (mits jullie relatie nog te redden is)?
Sorry hoor, maar je hebt geen relatie; je hebt verkering. Zoals kalverliefde zeg maar.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:01 schreef schelemier het volgende:
[..]
ik heb geen idee.
Relatie tussen ons is goed maar of ze mee verhuist?
Ik denk het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |