abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83860025
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:03 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

ik snap je....maar blood is thicker then water.... dus dit word een groot drama.
en tja dat haar moeder een psycho is kun zij idd niets aan doen, maar voor haar is het haar moeder, dat is
niet optioneel zeg maar. voor jou is een relatie met haar wel optioneel.

Wat je ook doet realiseer de gevolgen van je keus. welke dat ook is!
Als ik besluit om te stoppen straf ik mijn vriendin eigenlijk met iets wat helemaal niet haar schuld is vind ik.
Haar ouders brainwashen haar zo erg. ik zeg steeds ouders maar het is haar moeder.
Ze weet wat ze wil hoor maar ze word harstikke bang gemaakt door de negativieteit van haar moeder
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:08:02 #52
246179 Hondenfluitje
Bodof, kom onder de paraplof
pi_83860089
Dus het is kiezen voor je vriendin of het uitmaken met haar vanwege haar ouders? Hoe denkt je vriendin over haar ouders? Als ik zulke ouders had gehad, had ik allang het contact met ze verbroken.
pi_83860097
En als je niet stopt dan straft je vriendin jou voor iets wat haar schuld is.
pi_83860100
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:08 schreef Hondenfluitje het volgende:
Dus het is kiezen voor je vriendin of het uitmaken met haar vanwege haar ouders? Hoe denkt je vriendin over haar ouders? Als ik zulke ouders had gehad, had ik allang het contact met ze verbroken.

Dit dus.
There are no regrets in life, just lessons
pi_83860151
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:08 schreef Hondenfluitje het volgende:
Ik dus ook en dat heb ik ook tegen haar gezegd.
Maar waar moet ze heen?
Nu kan dat nog niet maar vanaf volgende week heb ik mijn eigen huisje en dan kan het wel.
Mijn deur staat voor haar open.
Maar dan nog, ik vind dit niet de oplossing.
je kind van 22 behandel je toch niet als iemand van 10 lijkt mij.
pi_83860168
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:08 schreef Laydina het volgende:
En als je niet stopt dan straft je vriendin jou voor iets wat haar schuld is.
Het is wel een beetje haar schuld ja.
Zij houd mij op een bepaalde manier aan het lijntje omdat ze zegt dat ze het graag wilt.
maar niet durft omdat haar ouders dreigen.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:13:41 #57
246179 Hondenfluitje
pi_83860242
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:10 schreef schelemier het volgende:

[..]

Ik dus ook en dat heb ik ook tegen haar gezegd.
Maar waar moet ze heen?
Nu kan dat nog niet maar vanaf volgende week heb ik mijn eigen huisje en dan kan het wel.
Mijn deur staat voor haar open.
Maar dan nog, ik vind dit niet de oplossing.
je kind van 22 behandel je toch niet als iemand van 10 lijkt mij.
Maar wat vind je vriendin er dan van en wat voor oplossing wil jij zien? Ik ken die moeder niet, maar als ik het zo hoor zal zij niet na een gesprek ineens anders zijn.
pi_83860323
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:13 schreef Hondenfluitje het volgende:

[..]

Maar wat vind je vriendin er dan van en wat voor oplossing wil jij zien? Ik ken die moeder niet, maar als ik het zo hoor zal zij niet na een gesprek ineens anders zijn.
Mijn vriendin vind ook dat haar ouders te dicht op haar zitten en zij wil ook meer vrijheid.
Maar ze durft dat niet oop tafel te gooien omdat het meteen de kop ingedrukt word.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 19:22:40 #59
246179 Hondenfluitje
pi_83860443
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:17 schreef schelemier het volgende:

[..]

Mijn vriendin vind ook dat haar ouders te dicht op haar zitten en zij wil ook meer vrijheid.
Maar ze durft dat niet oop tafel te gooien omdat het meteen de kop ingedrukt word.
Ze durft het niet op tafel te gooien, maar weet wel dat het meteen de kop in wordt gedrukt? Ik begrijp haar reactie wel hoor, maar als je het onderwerp niet aansnijdt zal er ook niks veranderen. Misschien is haar moeder niet helemaal goed op de hoogte van haar gedrag omdat er niks van gezegd wordt. Ik kan het me niet zo goed voorstellen, maar het zou misschien kunnen? Waarschijnlijk wilde ze dan ook niet (en nu zeker niet meer) dat haar dochter samen gaat/ging wonen?
pi_83860827
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:22 schreef Hondenfluitje het volgende:

[..]

Ze durft het niet op tafel te gooien, maar weet wel dat het meteen de kop in wordt gedrukt? Ik begrijp haar reactie wel hoor, maar als je het onderwerp niet aansnijdt zal er ook niks veranderen. Misschien is haar moeder niet helemaal goed op de hoogte van haar gedrag omdat er niks van gezegd wordt. Ik kan het me niet zo goed voorstellen, maar het zou misschien kunnen? Waarschijnlijk wilde ze dan ook niet (en nu zeker niet meer) dat haar dochter samen gaat/ging wonen?
Het zou best goed kunnen.
Haar moeder hangt erg in het verleden, vooral de negativeit.
En dat belemmerd de boel nu
nu het fout is gegaan met haar oudere dochter is ze denk enorm bang geworden.
pi_83861169
Ik heb net haar beste vriend gesproken.
Die sprak mij aan.
Hij zei dat hij mijn vriendin had gesproken en haar moeder.
Het betreurd hem dat dit zo ver is gekomen en dat het een miscommunicatie is geweest en dat er gesproken moet worden.
pi_83861583
Wat is precies de miscommunicatie in het verhaal?
pi_83861799
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik zou die kant op komen, en een klap riskeren..

gewoon even met die ouders praten, zeggen wat jij dacht... zoals net hierboven beschreven.. en als ze je dan niet willen zien, prima, je hebt het geprobeerd..

mietjes tegenwoordig allemaal..
Eens. Niet laten intimideren en daarmee dwing je respect af, vooral bij aziaten. Als je je laat afschrikken, lachen ze jou (bange kaaskop) uit en zeggen ze dat je je vriendin niet waard bent. Zijn het van die vechttype's ? Indo's kunnen lekker de draak steken.
pi_83862208
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 20:10 schreef Heberg het volgende:

[..]

Eens. Niet laten intimideren en daarmee dwing je respect af, vooral bij aziaten. Als je je laat afschrikken, lachen ze jou (bange kaaskop) uit en zeggen ze dat je je vriendin niet waard bent. Zijn het van die vechttype's ? Indo's kunnen lekker de draak steken.
Haar moeder is phillipijns en haar vader is nederlands
haar oudere zus is daar geboren en zijzelf hier in nederland
pi_83862248
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 20:10 schreef Heberg het volgende:

[..]

vechttyppes niet echt maar die moeder zeikt wel veel.
Hangt extreem veel in het verleden.
Haar vader is heel rustig en er valt best wel mee te praten.
Het is de moeder die de broek aan heeft.
pi_83863639
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 20:22 schreef schelemier het volgende:
vechttyppes niet echt maar die moeder zeikt wel veel.
Hangt extreem veel in het verleden.
Haar vader is heel rustig en er valt best wel mee te praten.
Het is de moeder die de broek aan heeft.
"want ze word bedreigd door haar ouders.
Als je naar hem toegaat, dan gebeurd er wat."

Dit schreef je net. Nu lijkt het alsof het alleen die moeder is met haar kuren de de boel domiineert.
Waarmee wordt je vriendin bedreigd, wat gebeurt er dan? En is dit het enige voorval tussen jou en haar of heeft de zaak door iets tussen jullie eerder op scherp gestaan?
pi_83863692
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 20:58 schreef Heberg het volgende:

[..]

"want ze word bedreigd door haar ouders.
Als je naar hem toegaat, dan gebeurd er wat."

Dit schreef je net. Nu lijkt het alsof het alleen die moeder met haar kuren de boel domiineert. Waarmee wordt ze bedreigd, wat gebeurt er dan? En is dit het enige voorval tussen jou en haar of heeft de zaak door iets tussen jullie eerder op scherp gestaan?
dan word ze uit huis uitgetrapt.
pi_83863746
Ik hoor net van mijn vader dat hij ze gebeld heeft.
Hij wilde graag weten wat er aan de hand is.

Het enige wat haar vader zei is: je kan wel door blijven praten maar wij zijn er klaar mee.
We hebben hem al een aantal maanden de kans gegeven.
Mijn vader (en ik) begrijpen er niks van.
3 weken geleden was mijn pa daar nog en waren ze vol lof over mij en mn vriendin.
pi_83863992
Klaar mee?
Nog eens : Was dit maar het enige incident tussen jullie?
pi_83864265
Vertel haar gewoon dat ze zelf moet kiezen voor jou. Op deze manier weet ze zelf ook wel dat het snel zal eindigen. Als ik jou was zou ik er al mee zijn gekapt. Als ze echt van je houdt komt ze vanzelf.
Whatever...
pi_83864387
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 21:06 schreef Heberg het volgende:
Klaar mee?
Nog eens : Was dit maar het enige incident tussen jullie?
correct, daarom is het allemaal zo raar.
Mijn vader kijkt ervan op
Mijn moeder.
De pastoor waar ik altijd mee praat (en zij ook) kijkt ervan op. (en hij weet alles van beide kanten)
pi_83865141
ik vind het een beetje weaksauce hoor.. ze is 22 en laat zich zo door haar ouders de les lezen? ik zou haar zeggen grow up.. ik vind het echt raar
pi_83865266
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 21:37 schreef gnilrednoz het volgende:
ik vind het een beetje weaksauce hoor.. ze is 22 en laat zich zo door haar ouders de les lezen? ik zou haar zeggen grow up.. ik vind het echt raar
haar vrienden zeggen dat ook en de leraren ook.

Maar ik heb mijn keus gemaakt.
Ik moet ergens een grens trekken en dat is hier.
Daarom zet ik er een punt achter.
Zolang zij thuis woont is er spanning en enorme spanning waar zij niet tegenkan en dat zal niet ten goede komen voor ons.
Zelf ga ik na het weekend verhuizen en moet ik mij bezig houden met mijn opleiding waar ik mee ga beginnen.
Als ik deze gedoe erbij heb red ik het niet.
Ik kan heel veel hebben, maar een familieruzie vind ik te groot.
Mijn vriendin wil ervoor gaan maar zolang zij geen eigen keuzes uit durft te voeren blijf ik vechten tegen een muur en daar pas ik voor.

Wel wacht ik een week, zodra zij zaterdag bij mij is vertel ik het nieuws pas.
pi_83865780
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 21:39 schreef schelemier het volgende:

[..]

haar vrienden zeggen dat ook en de leraren ook.

Maar ik heb mijn keus gemaakt.
Ik moet ergens een grens trekken en dat is hier.
Daarom zet ik er een punt achter.
Zolang zij thuis woont is er spanning en enorme spanning waar zij niet tegenkan en dat zal niet ten goede komen voor ons.
Zelf ga ik na het weekend verhuizen en moet ik mij bezig houden met mijn opleiding waar ik mee ga beginnen.
Als ik deze gedoe erbij heb red ik het niet.
Ik kan heel veel hebben, maar een familieruzie vind ik te groot.
Mijn vriendin wil ervoor gaan maar zolang zij geen eigen keuzes uit durft te voeren blijf ik vechten tegen een muur en daar pas ik voor.

Wel wacht ik een week, zodra zij zaterdag bij mij is vertel ik het nieuws pas.
Waarbij je voor het gemak maar even vergeet dat je dit gepost hebt onder haar account? Het is nu natuurlijk wachten tot ze zelf inlogt en dit ziet voor jij met haar gepraat hebt.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_83867570
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 21:50 schreef MinderMutsig het volgende:

Waarbij je voor het gemak maar even vergeet dat je dit gepost hebt onder haar account? Het is nu natuurlijk wachten tot ze zelf inlogt en dit ziet voor jij met haar gepraat hebt.

Lezen:
"Ik post hiermee omdat die geregistreerd staat op mijn email en zij er verder toch niet op komt."

@ Schelemier:
Goede keus, geef het wat tijd, maar let er op dat je in je leven niet aan allerlei gecompliceerde negatieve mensen bloot komt te staan, daar verander je toch niks aan, maar je wordt er wel door meegezogen als je niet uitkijkt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Heberg op 09-07-2010 22:39:24 ]
pi_83867904
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:30 schreef Heberg het volgende:

[..]

Lezen:
"Ik post hiermee omdat die geregistreerd staat op mijn email en zij er verder toch niet op komt."

@ Schelemier:
Goede keus, geef het wat tijd, maar stel je leven niet aan allerlei gecompliceerde negatieve invloeden bloot, daar verander je toch niks aan, maar je wordt er wel door meegezogen.
Ik werd net gebeld door de pastoor hier uit mijn woonplaats waar ik goed bevriend mee ben (ben zelf niet gelovig) maar hij zei ook dat het een hele goede keus is.

[ Bericht 7% gewijzigd door schelemier op 09-07-2010 22:49:32 ]
pi_83868329
Waarom moet die foto online gegooid worden?
pi_83868387
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:48 schreef Aneurism het volgende:
Waarom moet die foto online gegooid worden?
alweer weg, sommige mensen vinden het prettig om een gezicht bij de persoon te zien?
maar goed maakt niet uit verder.
Ik hou het hier wel op de hoogte als ik meer weet en hoor.
pi_83868461
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:50 schreef schelemier het volgende:

[..]

alweer weg, sommige mensen vinden het prettig om een gezicht bij de persoon te zien?
maar goed maakt niet uit verder.
Ik hou het hier wel op de hoogte als ik meer weet en hoor.
Beetje raar vind ik het, je zet een zeer intiem verhaal op een forum en dan moeten er foto's bij? Eerder troll / hoax werk dan serieuze intenties.

IIG inhoudelijk op de situatie: Je kan niets anders doen dan wachten. En je kan ook niet anders doen dan de bal bij haar neerleggen als je met haar verder wilt. Maar volgens mij is dat niet meer iets wat speelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2010 22:53:06 ]
pi_83868496
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:37 schreef schelemier het volgende:
Ik werd net gebeld door de pastoor hier uit mijn woonplaats waar ik goed bevriend mee ben (ben zelf niet gelovig) maar hij zei ook dat het een hele goede keus is.

hier een foto
[ [url=
Leuk, die staat vast zaterdag bij je voor de deur.
Wat vonden de mensen in jouw kring van jullie relatie, hoe lang kennen jullie elkaar?
pi_83868593
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:52 schreef Heberg het volgende:

[..]

Leuk, die staat vast zaterdag bij je voor de deur.
Wat vonden de mensen in jouw kring van jullie relatie?
zijn geschrokken dat het zo is gelopen en hebben het niet verwacht.
Ze praatte richting haar vrienden en die van mij altijd heel positief en zoveel dat ze soms hadden van, hey nu een ander onderwerp.
Ze adviseren haar ook om met mij in gesprek te gaan.
ook haar beste vriend zei dat.
Ze vonden ook dat we een goede relatie hadden en dat we goed bij elkaar paste.
En dat is ook zo. daarom is dit allemaal zo vreemd dat het zo loopt.

Nu heb ik het telefonisch vanmiddag wel bijgelegd met haar en zaterdag komt ze langs (volgende week)
En vind zij het ook belachelijk dat er om zoiets kleins zo'n probleem is gemaakt.
Maar ik vind dit wel haar schuld want zij heeft het aangedikt verteld richting de familie.
Wat mij nu in een kwaad daglicht zet onterecht.
Het is gewoon zo vreemd dat die ouders 180 gr zijn gedraaid.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 23:13:26 #82
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_83869224
waar bemoeien die ouders zich mee?
je loopt nogal veel achter haar aan, zet het ff in het vriesvak, je hebt nu al tig keer gepraat!
pi_83869242
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:55 schreef schelemier het volgende:

[..]

zijn geschrokken dat het zo is gelopen en hebben het niet verwacht.
Ze praatte richting haar vrienden en die van mij altijd heel positief en zoveel dat ze soms hadden van, hey nu een ander onderwerp.
Ze adviseren haar ook om met mij in gesprek te gaan.
ook haar beste vriend zei dat.
Ze vonden ook dat we een goede relatie hadden en dat we goed bij elkaar paste.
En dat is ook zo. daarom is dit allemaal zo vreemd dat het zo loopt.

Nu heb ik het telefonisch vanmiddag wel bijgelegd met haar en zaterdag komt ze langs (volgende week)
En vind zij het ook belachelijk dat er om zoiets kleins zo'n probleem is gemaakt.
Maar ik vind dit wel haar schuld want zij heeft het aangedikt verteld richting de familie.
Wat mij nu in een kwaad daglicht zet onterecht.
Het is gewoon zo vreemd dat die ouders 180 gr zijn gedraaid.
Je weet niet wat er binnen die kamers gebeurt is, wie zegt jou dat je vriendin niet haar zus constant naast zich had en deze de boel heeft lopen opnaaien?

Je hebt er iig 1 ding van geleerd: MSN verneukt relaties.
pi_83869404
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 23:14 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Je weet niet wat er binnen die kamers gebeurt is, wie zegt jou dat je vriendin niet haar zus constant naast zich had en deze de boel heeft lopen opnaaien?

Je hebt er iig 1 ding van geleerd: MSN verneukt relaties.
betreft chatzooi wist ik allang.

En nee ik weet niet wat er in huis gebeurd, ik weet wel dat er flink gestookt word
pi_83869899
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:30 schreef Heberg het volgende:

[..]

Lezen:

Afgelopen dinsdag en woensdag nog. Ze was ontmaagd en wilde weten of de pil wel veilig was tijdens de eerste strip. En ze heeft ook nog een topic in DIG geopend over iets onbenulligs. Niet echt het postgedrag van iemand die haar account nooit gebruikt. Het meiske zegt zelf trouwens 21 te zijn. Slordig hoor als je als vriendje niet weet hoe oud je vriendin is.
pi_83870007
Iets zegt me trouwens dat die ontmaagding wel eens een van de grootste problemen kon zijn in dit hele verhaal. Seks voor het huwelijk, kleine meisjes worden groot, OH MY GOD MIJN DOCHTER IS GEEN KIND MEER!!! Dat soort dingen.

Maar voor het verloop van het topic zou het natuurlijk mooier zijn als ze zwanger blijkt te zijn.
pi_83870152
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 23:31 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Afgelopen dinsdag en woensdag nog. Ze was ontmaagd en wilde weten of de pil wel veilig was tijdens de eerste strip. En ze heeft ook nog een topic in DIG geopend over iets onbenulligs. Niet echt het postgedrag van iemand die haar account nooit gebruikt. Het meiske zegt zelf trouwens 21 te zijn. Slordig hoor als je als vriendje niet weet hoe oud je vriendin is.
ze is nog 21 maar volgende week is ze 22 is het nou zo'n big deal?
en daarnaast is het een aziaat die gek is op aziatische games en techniek.

betreft de sex.
We deden het met condoom en ze zat al bijna een maand aan de pil.
tot de laatste daad deden we het nog met condoom.
No problems dus.
(ik wilde dat omdat ik het niet vertrouwde)
pi_83870231
Haar zus zit vol emotie, die wil op hun zusjesmanier troost en steun hebben. Zij is door haar partner gedumpt en voelt zich door de partner van haar zus bekritiseert, dus die is verder over de rooie en brengt de familieband naar voren, die haar uiteraard steunen. Er is daar een crisis. laat het betijen.

Ik ga er van uit dat dit huishouden daar verder normaal is en dat het overwaait. Als het een probleemfamilie is moet je uitkijken dat je dit niet mee krijgt, maar ik begreep dat jouw kring de relatie verder ok vonden en dat die eerlijk en oprecht tegen jou zijn, Soms is een 3e of meer nodig om ogen te openen.
Laat maar weten hoe het loopt

[ Bericht 0% gewijzigd door Heberg op 10-07-2010 00:02:47 ]
pi_83870351
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 23:37 schreef schelemier het volgende:

[..]

ze is nog 21 maar volgende week is ze 22 is het nou zo'n big deal?
en daarnaast is het een aziaat die gek is op aziatische games en techniek.
Prima, maar ze gebruikt deze account dus wel en het is dus niet onwaarschijnlijk dat ze dit topic onder ogen krijgt voor jij met haar gepraat hebt.
quote:
betreft de sex.
We deden het met condoom en ze zat al bijna een maand aan de pil.
tot de laatste daad deden we het nog met condoom.
No problems dus.
(ik wilde dat omdat ik het niet vertrouwde)
Verstandig.
pi_83874903
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 23:39 schreef Heberg het volgende:
Haar zus zit vol emotie, die wil op hun zusjesmanier troost en steun hebben. Zij is door haar partner gedumpt en voelt zich door de partner van haar zus bekritiseert, dus die is verder over de rooie en brengt de familieband naar voren, die haar uiteraard steunen. Er is daar een crisis. laat het betijen.

Ik ga er van uit dat dit huishouden daar verder normaal is en dat het overwaait. Als het een probleemfamilie is moet je uitkijken dat je dit niet mee krijgt, maar ik begreep dat jouw kring de relatie verder ok vonden en dat die eerlijk en oprecht tegen jou zijn, Soms is een 3e of meer nodig om ogen te openen.
Laat maar weten hoe het loopt
Ik zie haar dus volgende week maar ik ga het voor mezelf afsluiten de komende dagen.
Ze zei gisteren dat ze zeker wist dat ze door wilde gaan maar dat ze deze week wilde wachten zodat de rust in huis daarzo een beetje gekeerd zal zijn.

Zelf heb ik mijn twijfels of ze bij haar woorden blijft die zij gisteren zei want nu word ze fink beinvloed en op haar ingesproken daar thuis.
Waardoor ik denk ik mezelf beter kan voorbereiden dat het over is.
pi_83874904
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 23:43 schreef MinderMutsig het volgende:
Prima, maar ze gebruikt deze account dus wel en het is dus niet onwaarschijnlijk dat ze dit topic onder ogen krijgt voor jij met haar gepraat hebt.
Wachtwoord heb ik veranderd
pi_83876956
WTF dus je hebt haar account gewoon gejat? Had dan een eigen account aangemaakt.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 11:23:54 #93
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_83877437
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:32 schreef schelemier het volgende:

[..]

al een politietelefoontje gehad.
Als ik langskom word ik opgepakt.
Dat is de reden waarom ik omgekeerd ben vanmorgen
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:34 schreef Frishe het volgende:

[..]

Op grond van wat? Aanbellen?
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:35 schreef schelemier het volgende:

[..]

Geen idee.
Het zijn de ouders, mijn vriendin zelf niet.
Die wil dolgraag met mij in gesprek.

Het is de zus die roet in het eten gooit.
Die heeft gisteren dr vriend veloren dus die is emotioneel verrot nu
En oefent dat lekker uit op andere.
Man, dit hele topic is een verzinsel dus.

De politie gaat echt never nooit niet iemand bellen en waarschuwen, alleen omdat een of andere moeder liever niet heeft dat het vriendje van haar dochter langskomt. En ze gaan al helemaal niet dreigen om iemand op te pakken zonder dat er maar enige vorm van een misdrijf heeft plaatsgevonden. Flauwekul.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_83877491
Geil. Zussen die elkaar elke avond klaarlikken.

Jammer voor je TS.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zondag 11 juli 2010 @ 13:37:43 #95
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_83914096
Yi-Long topic.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zondag 11 juli 2010 @ 13:47:32 #96
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_83914554

Dude. Ren, ren heel hard weg. Vaag wijf.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_83921413
ik zou proberen een gesprek aan te gaan met haar zus en ouders,
Zij beeinvloede haar en daar ligt het probleem.
Als je echt met haar verder wilt, zit je ook met de ouders, ze moeten je gewoon accpteren.
Ik hoop dat je eruit komt, want dit is wel echt een lastig probleem.
heel veel sterkte en succes!
pi_83922710
Azie is vrij groot, waar praten we over? Chinees? Indiaas? Vietnamees?
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_83948748
quote:
Op zondag 11 juli 2010 17:20 schreef slashyou het volgende:
Azie is vrij groot, waar praten we over? Chinees? Indiaas? Vietnamees?
Filipijns
pi_83948826
quote:
Op zondag 11 juli 2010 16:45 schreef JNY- het volgende:
ik zou proberen een gesprek aan te gaan met haar zus en ouders,
Zij beeinvloede haar en daar ligt het probleem.
Als je echt met haar verder wilt, zit je ook met de ouders, ze moeten je gewoon accpteren.
Ik hoop dat je eruit komt, want dit is wel echt een lastig probleem.
heel veel sterkte en succes!
Zaterdag is ze bij mij langsgekomen.
Ze belde mij op en ze wilde geen week wachten.
Dus hebben wij met elkaar gesproken.
Heel wat uurtjes maar er zijn heel veel zaken duidelijk geworden.
Wij hebben ervoor gekozen om door te gaan.
Maar zij heeft in haar boze bui op donderdagavond verkeerde dingen verteld over mij die niet kloppen en dat gaf ze toe.
Ik heb haar gezegd dat ze dat recht moet zetten want anders wil ik niet verder.

Verder heeft ze zelf gezegd dat ze zelf bepaald wat ze doet met onze relatie en niet haar ouders.
Ze heeft gezegd dat haar ouders het maar moet accepteren of ze het leuk vinden of niet ze gaat met mij door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')