waarom zou ik het niet afronden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:16 schreef Bovenmens het volgende:
Vrouwen![]()
Zal zo even je verhaaltje lezen, maar te zien aan de opbouw van je verhaaltje zal ik het niet afronden... Sterkte ermee
mja dat zei ik ook maar ik vond het wel apart en klaar verder.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:17 schreef mirved het volgende:
Dat mensen uberhaubt over zoiets doms discussies kunnen gaan voeren![]()
Ik slaap bij mijn zus. Ok leuk voor je en prima
punt uit.
Nee eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:16 schreef Laydina het volgende:
Blijkbaar hebben haar ouders en haar zus veel invloed op der. Jij moet maar eens bedenken of je wel zo'n vriendin wil
ja dat lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:20 schreef mirved het volgende:
Overigens beetje raar dat je ieder weekend daar zit. Lijkt me dat die mensen dat ook wel beu worden na de zoveelste keer.
Ow sorry lol, ik bedoelde dat ik het lezen van je verhaal niet zou afronden... maar toch gedaanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:17 schreef schelemier het volgende:
[..]
waarom zou ik het niet afronden.
Wat er gebeurd is is gewoon door een enorme miscommunicatie gekomen.
Maar ik kan lullen als brugman ze volgt haar eigen keuze niet want ze word bedreigd door haar ouders.
Als je naar hem toegaat dan gebeurd er wat.
Ze is mijn 2de vriendin.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:24 schreef Bovenmens het volgende:
[..]
Ow sorry lol, ik bedoelde dat ik het lezen van je verhaal niet zou afronden... maar toch gedaan![]()
Maar overleg dát dan met je vriendin...
In ieder geval, het staat mij vaak snel tegen om advies te geven aan iemand die ik niet goed ken. Ik weet niet hoe graag jij überhaupt in een relatie bent, hoevaak je relaties hebt, hoe speciaal zij is voor jou, hoe blij ze je maakt, etcetera.... Als er sprake is van echte liefde zal ik het niet laten eindige om dit...
ik zeg toch ook niet dat het niet normaal is.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:27 schreef Socios het volgende:
Waarom zou het niet normaal zijn dat zussen op één slaapkamer slapen?
oh ik weet zeker dat er geen onzedelijke handelingen zijn en die indruk heb ik ook niet gegeven.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:30 schreef BB-King het volgende:
Heb jij haar ooit verdacht van onzedelijke handelingen met haar eigen zus?
Of heb je haar enigzins de indruk gegeven dat ze te ver gaat in haar relatie met d'r zus?
al een politietelefoontje gehad.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik zou die kant op komen, en een klap riskeren..
gewoon even met die ouders praten, zeggen wat jij dacht... zoals net hierboven beschreven.. en als ze je dan niet willen zien, prima, je hebt het geprobeerd..
mietjes tegenwoordig allemaal..
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:32 schreef schelemier het volgende:
[..]
al een politietelefoontje gehad.
Als ik langskom word ik opgepakt.
Dat is de reden waarom ik omgekeerd ben vanmorgen
Op grond van wat? Aanbellen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:32 schreef schelemier het volgende:
[..]
al een politietelefoontje gehad.
Als ik langskom word ik opgepakt.
Dat is de reden waarom ik omgekeerd ben vanmorgen
Nu ja, de vraag is; hoe afhankelijk ze is van haar ouders en hoe belangrijk haar ouders voor haar zijn. Je dwingt haar nu richting een keuze die heel moeilijk lijkt, maar uiteindelijk zullen het toch haar ouders zijn, gok ik. Ze moet zeker instaat gesteld worden zelf een keuze te maken, maar de eerste keuze ligt dus nu niet bij echte probleem, er is namelijk een nieuw probleem gecreeërd; haar ouders die haar bedreigen en jij die toch min of meer eist dat ze zich daar niets van aan moet trekken. Dit nieuwe probleem brengt jullie relatie, verhouding in nog verdere problemen en wellicht tot een eind.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:28 schreef schelemier het volgende:
[..]
EN nu is de vraag, hoe nu dan.
haar ouders staan niet open om de misverstand recht te zetten.
Ze willen alles tot rust laten komen.
Maar hun kennende kan je wachten tot je verteerd bent onder de grond.
Ik ga geen maanden wachten
Ook geen weken.
Ze is 22 ik vind dat ze zelf wel een keus kan maken of niet soms?
Blijkbaar niet maar hoe kan ik dit duidelijk maken.
Geen idee.quote:
Het idee van samenwonen speelt nu bijna 5 maanden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:35 schreef Bovenmens het volgende:
[..]
Nu ja, de vraag is; hoe afhankelijk ze is van haar ouders en hoe belangrijk haar ouders voor haar zijn. Je dwingt haar nu richting een keuze die heel moeilijk lijkt, maar uiteindelijk zullen het toch haar ouders zijn, gok ik. Ze moet zeker instaat gesteld worden zelf een keuze te maken, maar de eerste keuze ligt dus nu niet bij echte probleem, er is namelijk een nieuw probleem gecreeërd; haar ouders die haar bedreigen en jij die toch min of meer eist dat ze zich daar niets van aan moet trekken. Dit nieuwe probleem brengt jullie relatie, verhouding in nog verdere problemen en wellicht tot een eind.
Waarom kun je geen weken wachten ? Omdat je bang bent dat het dan toch maanden wachten wordt ?
Maar dat samenwonen.... hoe recent en serieus was dat idee ? Klinkt nu toch ook best als een goed alternatief, moge haar ouders het accepteren - haar terug willen nadat het tussen jullie uitgaat... anders is zei echt fucked natuurlijk
Durft ze niet, bedreigingen door haar ouders.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:40 schreef Laydina het volgende:
En waarom is je vriendin dan nog niet naar jou toegekomen? lijkt me niet al te moeilijk om even tijd te maken voor jou en weg te sneaken bij de ouders
en ze hoeft nooit naar school of studie of de winkels of wat dan ook en dat jullie dan ergens afspreken? Die mensen controleren haar echt niet 24 uur per dagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:41 schreef schelemier het volgende:
[..]
Durft ze niet, bedreigingen door haar ouders.
Ze heeft nu vakantie.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:41 schreef Laydina het volgende:
[..]
en ze hoeft nooit naar school of studie of de winkels of wat dan ook en dat jullie dan ergens afspreken? Die mensen controleren haar echt niet 24 uur per dag
nee echt nooit problemen gehad.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:43 schreef Laydina het volgende:
Dan zou ik ver weg van die familie blijven en lekker dat mens aan de kant zetten.
Ja msischien moeilijk omdat je van der houdt. Maar van zo'n familie kom je nooit af.
maar hoezo is dit alles pas ontstaan toen B erbij kwam? daarvoor nooit problemen gehad?
Ik zou niet weten hoe ik haar moet contacten.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
je kan toch ook in een cafe bij haar in de buurt afspreken, of de bibliotheek, zo te lezen komen die ouders daar echt niet hoor!
Het moet dan ook vooral vanuit HAAR gaan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:44 schreef schelemier het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik haar moet contacten.
Ze zitten er allemaal bovenop.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
je kan toch ook in een cafe bij haar in de buurt afspreken, of de bibliotheek, zo te lezen komen die ouders daar echt niet hoor!
Dit.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:45 schreef Laydina het volgende:
Dan vraag ik mij af in hoeverre het allemaal serieus is![]()
want dit slaat nergens op. ouders slaan niet zomaar 180 graden om.
Dan is er iets wat een tijd speelt dat ik niet weet wat ze opgekropt hebben.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:45 schreef Laydina het volgende:
Dan vraag ik mij af in hoeverre het allemaal serieus is![]()
want dit slaat nergens op. ouders slaan niet zomaar 180 graden om.
Ha, ik kan je garanderen dat ze dus echt niet van mij afwilt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:57 schreef Laydina het volgende:
Misschien is het wel een slechte smoes van haar om van TS af te komen
Die overweging zit ik dus te maken om om die reden ermee te stoppen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:51 schreef WallOfStars het volgende:
Dumpen....
Phycho family wil je er niet bij hebben
ik snap je....maar blood is thicker then water.... dus dit word een groot drama.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:00 schreef schelemier het volgende:
[..]
Die overweging zit ik dus te maken om om die reden ermee te stoppen.
Hele leuke en lieve meid maar die pshycho gedrag van haar MOEDER vooral komt mijn strot uit
Als ik besluit om te stoppen straf ik mijn vriendin eigenlijk met iets wat helemaal niet haar schuld is vind ik.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:03 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
ik snap je....maar blood is thicker then water.... dus dit word een groot drama.
en tja dat haar moeder een psycho is kun zij idd niets aan doen, maar voor haar is het haar moeder, dat is
niet optioneel zeg maar. voor jou is een relatie met haar wel optioneel.
Wat je ook doet realiseer de gevolgen van je keus. welke dat ook is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |