waarom zou ik het niet afronden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:16 schreef Bovenmens het volgende:
Vrouwen![]()
Zal zo even je verhaaltje lezen, maar te zien aan de opbouw van je verhaaltje zal ik het niet afronden... Sterkte ermee
mja dat zei ik ook maar ik vond het wel apart en klaar verder.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:17 schreef mirved het volgende:
Dat mensen uberhaubt over zoiets doms discussies kunnen gaan voeren![]()
Ik slaap bij mijn zus. Ok leuk voor je en prima
punt uit.
Nee eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:16 schreef Laydina het volgende:
Blijkbaar hebben haar ouders en haar zus veel invloed op der. Jij moet maar eens bedenken of je wel zo'n vriendin wil
ja dat lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:20 schreef mirved het volgende:
Overigens beetje raar dat je ieder weekend daar zit. Lijkt me dat die mensen dat ook wel beu worden na de zoveelste keer.
Ow sorry lol, ik bedoelde dat ik het lezen van je verhaal niet zou afronden... maar toch gedaanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:17 schreef schelemier het volgende:
[..]
waarom zou ik het niet afronden.
Wat er gebeurd is is gewoon door een enorme miscommunicatie gekomen.
Maar ik kan lullen als brugman ze volgt haar eigen keuze niet want ze word bedreigd door haar ouders.
Als je naar hem toegaat dan gebeurd er wat.
Ze is mijn 2de vriendin.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:24 schreef Bovenmens het volgende:
[..]
Ow sorry lol, ik bedoelde dat ik het lezen van je verhaal niet zou afronden... maar toch gedaan![]()
Maar overleg dát dan met je vriendin...
In ieder geval, het staat mij vaak snel tegen om advies te geven aan iemand die ik niet goed ken. Ik weet niet hoe graag jij überhaupt in een relatie bent, hoevaak je relaties hebt, hoe speciaal zij is voor jou, hoe blij ze je maakt, etcetera.... Als er sprake is van echte liefde zal ik het niet laten eindige om dit...
ik zeg toch ook niet dat het niet normaal is.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:27 schreef Socios het volgende:
Waarom zou het niet normaal zijn dat zussen op één slaapkamer slapen?
oh ik weet zeker dat er geen onzedelijke handelingen zijn en die indruk heb ik ook niet gegeven.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:30 schreef BB-King het volgende:
Heb jij haar ooit verdacht van onzedelijke handelingen met haar eigen zus?
Of heb je haar enigzins de indruk gegeven dat ze te ver gaat in haar relatie met d'r zus?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |