quote:
quote:
omdat het geen live muziek is homoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:52 schreef TNA het volgende:
Als je niet voor de sfeer gaat, waarom luister je de muziek dan niet gewoon thuis?
Want er bestaan geen registraties van live-muziek hč. Is 't leuk daar in je grot?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:53 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
omdat het geen live muziek is homo
Da Jostiband!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:54 schreef Dyll het volgende:
Ik ga elk jaar naar het Grote Autisten Concert.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:53 schreef TNA het volgende:
[..]
Want er bestaan geen registraties van live-muziek hč. Is 't leuk daar in je grot?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:53 schreef Pakspul het volgende:
Je gaat toch naar feesten om drugs te gebruiken
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Muziek, en daarna de sfeer op het campingterrein 14.gif
Dus jij vind mensen die vooraan een beetje staan te pitten normaal?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:09 schreef rijsttafel het volgende:
Mensen die vooraan staan te springen en pitten vind ik maar raar.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Muziek, en daarna de sfeer op het campingterrein 14.gif
Maar op een festival is het leuk, soms keer wat bij iemand in drankje gooien etcquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat gebruik ik thuis ook gewoon. Daarvoor hoef ik niet naar een festival.
vind is met dtquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:12 schreef Dyll het volgende:
[..]
Dus jij vind mensen die vooraan een beetje staan te pitten normaal?
Opzouten. Jij komt alleen voor de muziek.quote:
Uhm wie luistert er thuis naar livemuziek? Volgens mij zit je zelf in een grotquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:53 schreef TNA het volgende:
[..]
Want er bestaan geen registraties van live-muziek hč. Is 't leuk daar in je grot?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:09 schreef rijsttafel het volgende:
Hoi ik ben juicyhill en ik ga altijd in m'n eentje naar concerten. Dan ga ik aan de kant staan met een glas cola naar de muziek luisteren. Mensen die vooraan staan te springen en pitten vind ik maar raar. Of die in de zon bier liggen te drinken.. Soms gaan ze zelfs tegen me praten, dan wens ik dat ik weer veilig thuis aan het Fokken was.
Ik heb zelfs live DVDsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:11 schreef BlackStar2k het volgende:
[..]
Uhm wie luistert er thuis naar livemuziek? Volgens mij zit je zelf in een grot
quote:
Ja, dat vind ik normaal. Doe er zelf graag aan mee en bij een fatsoenlijke pit komen mensen die er niet in willen er ook niet in, en als je eruit wilt kun je dat ook prima kenbaar maken.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:12 schreef Dyll het volgende:
[..]
Dus jij vind mensen die vooraan een beetje staan te pitten normaal?
Onzin, Dance Valley en Mystery Land zijn toch ook festivals?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:17 schreef DaggerOne het volgende:
Sowieso mensen die naar festivals gaan. Kutemo's
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Dronken worden met 70000 mensen om je heen
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:17 schreef DaggerOne het volgende:
Sowieso mensen die naar festivals gaan. Kutemo's
ik ook, muziek en sfeer =D.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:52 schreef Unglaublich het volgende:
Ik ga voor de muziek en de sfeer. Beat that.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |