Ja, aldus de eco-meter hier is het 33 graden buitenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:32 schreef Pisces29 het volgende:
En het waait buiten zo lekker, jammer alleen dat het een bloedheet windje is
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, aldus de eco-meter hier is het 33 graden buiten
Jij vind het wel leuk als iemand bezwangerd achterblijft en de vader is er met een andere man vandoor naar het Hoge Noorden?quote:
Nou, dat dus iddquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij vind het wel leuk als iemand bezwangerd achterblijft en de vader is er met een andere man vandoor naar het Hoge Noorden?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Pff 27 graden boven en 23 beneden.
Buiten kom ik niet althans Whoopie moet zo wel plasje.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:33 schreef tombolafan het volgende:
Whehehehehe, er staat al de hele tijd een banner met "ongewenst zwanger" onder het topic
Cat? Wil je ons iets vertellen, net nu je JJH kwijt bent geraakt aan Erik?
quote:
IK niet!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
TEAB; liefdesbaby..
Tombo; doe een Ronaldo'tje
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Boh 23, dat is hemels, ik zit er zo ongeveer 10 boven
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
IK niet!
Ik zou nooit mn kind verkopen hoor... zelfs niet voor miljoenen
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
IK niet!
Ik zou nooit mn kind verkopen hoor... zelfs niet voor miljoenen
quote:
oh, okquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ronaldo heeft z'n kind ook niet verkocht
Dus ik denk dat Pisces het anders bedoelt.
Overigens vind ik het meer een Ricky Martintje!
(Grappig, daar hoorde je bijna niemand over toen hij precies hetzelfde deed)
Ja alleen zie je nu dan 2x per dag een nieuwsflash dat hij aan het zwembad ligt en het kind al bij familie is, ach ik wacht het wel af, het zijn wel heul veel roddelsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:47 schreef Greys het volgende:
(Grappig, daar hoorde je bijna niemand over toen hij precies hetzelfde deed)
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, okMaar de moeder van dat kind het het wel verkocht
Geen idee. Maar dat vind ik dan wel weer anders, dat ging dan wel om de eitjes van SJPquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe is dat dan gegaan bij vrouwen als Sarah Jessica Parker, die had een draagmoeder toch? Dat is toch ook niet graties en voor niks?
Dat groeit 9 maanden in een andere buik, ik vind haar ook geen natuurlijke moeder, of het nou wel of niet haar eitjes zijn geweest.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dat vind ik dan wel weer anders, dat ging dan wel om de eitjes van SJPDit is echt de moeder van het kindje, die geeft het "zomaar" op
Nou ja, haar eerste kind heeft ze zelf gedragen dacht ik toch? En adoptie vind ik heel iets anders, dat zijn vrijwel altijd kinderen uit weeshuizen. Ik zou het juist minder erg vinden als ze vanaf het begin zwanger geworden is voor geld, dan vind ik het meer lijken alsof ze er iig goed over nagedacht heeft ofzoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat groeit 9 maanden in een andere buik, ik vind haar ook geen natuurlijke moeder, of het nou wel of niet haar eitjes zijn geweest.
Alle mensen in Nederland met een geadopteerd kind uit het buitenland hebben ook hun kind "gekocht". En die zijn ook afgestaan, ik vind het weinig schokkends...
Of die vrouw is vanaf het begin zwanger geworden voor een smak geld? Ik moet me meer inlezen, maar vind het zoveel poeha![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, haar eerste kind heeft ze zelf gedragen dacht ik toch? En adoptie vind ik heel iets anders, dat zijn vrijwel altijd kinderen uit weeshuizen. Ik zou het juist minder erg vinden als ze vanaf het begin zwanger geworden is voor geld, dan vind ik het meer lijken alsof ze er iig goed over nagedacht heeft ofzo
Ik zeg alleen maar dat IK nooit mn kind zou verkopen. Voor geen miljoen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:54 schreef tombolafan het volgende:
OMG, hij heeft het kind ook Cristiano genoemd
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:04 schreef JJH het volgende:
Het is zo warrehem!![]()
Zelfs in de supermarkt was het warm.
Daar hebben ze het ook wel over ja, dat ie dat gewoon gevraagd heeft aan haarquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
We weten ook helemaal niet hoe het écht gegaan is.
Het enige dat je leest zijn roddels.
Voor hetzelfde geld was het haar vanaf het begin duidelijk dat ze alleen maar draagmoeder was en dan is het weer vrij normaal, dat gebeurt vaker.
Ik verwacht zoiets eikquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
Voor hetzelfde geld was het haar vanaf het begin duidelijk dat ze alleen maar draagmoeder was en dan is het weer vrij normaal, dat gebeurt vaker.
Maar hij schijnt dit al gedaan te hebben voor z'n huidige vriendin. Want die relaties van hem duren allemaal een paar maandjes en dan willen ze weleens een keer stomende seks en komt hij er weer achter dat ook deze mevrouw geen slurf in d'r onderbroekje heeft en vind hij het weer niks en gaat hij weer op zoek naar de volgendequote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, okMaar de moeder van dat kind het het wel verkocht
En ik las laatst ergens dat de vriendin van Ronaldo zich niet met de opvoeding gaat bemoeien
Ik zou niet bij hem blijven als ie een kind met een ander kreeg denk ik hoor![]()
(ok, tenzij het in overleg zou zijn ofzo)
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hij schijnt dit al gedaan te hebben voor z'n huidige vriendin. Want die relaties van hem duren allemaal een paar maandjes en dan willen ze weleens een keer stomende seks en komt hij er weer achter dat ook deze mevrouw geen slurf in d'r onderbroekje heeft en vind hij het weer niks en gaat hij weer op zoek naar de volgende
Waarom zou het verboden zijn? Als hij gewoon met haar de afspraak heeft gemaakt dat ze geinsemineerd word met zijn zaad en ze voor een x-bedrag de zwangerschap voldraagt en daarna alle rechten opgeeft dan is er toch niks illegaals aan als ze daarmee instemt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar hebben ze het ook wel over ja, dat ie dat gewoon gevraagd heeft aan haarZe moeten het allemaal zelf weten natuurlijk (is het niet verboden eigenlijk?) Maar ik zou het niet doen (ik zou het denk ik ook echt niet kunnen, mn kind weggeven, zelfs niet aan een vriendin of zus ofzo
)
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:05 schreef tombolafan het volgende:
Maar ik zou het niet doen (ik zou het denk ik ook echt niet kunnen, mn kind weggeven, zelfs niet aan een vriendin of zus ofzo)
Volgens mij is draagmoederschap verboden in sommige landen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom zou het verboden zijn? Als hij gewoon met haar de afspraak heeft gemaakt dat ze geinsemineerd word met zijn zaad en ze voor een x-bedrag de zwangerschap voldraagt en daarna alle rechten opgeeft dan is er toch niks illegaals aan als ze daarmee instemt.
Moraal van het verhaal: Hij schijnt dit kind al 'geregeld' te hebben voordat hij wat had met z'n huidige vriendin.quote:
Geen 30 graden hoor, maar wel warmer dan normaalquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi geloof dat na het dweilen m'n shirt wel de was in kan niet gewoon.
Maar in de super warm? Das vreemd.
Dan neem ik aan dat hij het wel een land heeft geregeld waar het dat niet is.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij is draagmoederschap verboden in sommige landen?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: Hij schijnt dit kind al 'geregeld' te hebben voordat hij wat had met z'n huidige vriendin.
Dus het is niet dat relatie met haar had en toen toch maar een draagmoeder zocht.
En wel meer homo's krijgen op zo'n manier als dit een kind. Dus niks mis mee lijkt me
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hij schijnt dit al gedaan te hebben voor z'n huidige vriendin. Want die relaties van hem duren allemaal een paar maandjes en dan willen ze weleens een keer stomende seks en komt hij er weer achter dat ook deze mevrouw geen slurf in d'r onderbroekje heeft en vind hij het weer niks en gaat hij weer op zoek naar de volgende
Je hoort wel eens dat zussen voor elkaar een kindje dragen hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat doen mensen toch ook nooit voor de lol?Alles wat uit het buitenland geadopteerd is is met een moeder die het kind niks kan bieden (en dan is je kind "weggeven" helemaal niet zo vreemd, want je wilt het beste voor je kind) en de rest is bewust draagmoederschap enzo.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen 30 graden hoor, maar wel warmer dan normaal
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn AH krijgt het hier ook niet zo koel meer zoals normaal
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Je hoort wel eens dat zussen voor elkaar een kindje dragen hoorMaar dat zou ik niet kunnen denk ik, hoe bewust ook
Maar als ze het koelsysteem er op aanpassen zijn ze er toch wel op berekend?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze zijn niet berekend op temperaturen boven de 30 graden, daar passen ze het koelsysteem op aan.
ja, of een embryo van hen ofzoquote:
Het IS natuurlijk wel zo. Je 'draagt' het alleen, zeker als er gewoon een embryo word geimplanteerd. Maar er is verder weinig van je bijquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, of een embryo van hen ofzoZou dat niet kunnen zien als "niet mijn kind" denk ik
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, of een embryo van hen ofzoZou dat niet kunnen zien als "niet mijn kind" denk ik
Ik heb het idee dat ze als eerste de koelingen en de vrieskisten koud willen houden, daarna komt de winkel zelf pas.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar als ze het koelsysteem er op aanpassen zijn ze er toch wel op berekend?
Natuurlijk is het wel zoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het IS natuurlijk wel zo. Je 'draagt' het alleen, zeker als er gewoon een embryo word geimplanteerd. Maar er is verder weinig van je bij![]()
Maar logisch dat je je er aan hecht natuurlijk. Komt toch ook zeer regelmatig voor dat draagmoeders het dan toch maar niet op willen geven
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:17 schreef JJH het volgende:
En waarom zou je als gezonde vrouw je eigen kind niet willen dragen? Ongemakkelijk?
Dan moet je helemaal niet aan kinderen beginnen...
Zeg eh, deze hele discussie is ontstaan doordat jij Cat zwanger achterlaat voor je nieuwe lover Erik hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:17 schreef JJH het volgende:
En waarom zou je als gezonde vrouw je eigen kind niet willen dragen? Ongemakkelijk?
Dan moet je helemaal niet aan kinderen beginnen...
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg eh, deze hele discussie is ontstaan doordat jij Cat zwanger achterlaat voor je nieuwe lover Erik hoor
Ik ging alleen even boodschappen doen! Dat had ik daarvoor ook al geroepen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg eh, deze hele discussie is ontstaan doordat jij Cat zwanger achterlaat voor je nieuwe lover Erik hoor
Eh, nee, zwanger worden komt door hele andere dingen hoor JJHquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ging alleen even boodschappen doen! Dat had ik daarvoor ook al geroepen.
Dus omdat jullie niet kunnen lezen is Cat nu zwanger? En bedankt!
Het ging toch over draagmoeders net?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is toch niet de reden dat mensen willen adopteren, sommige mensen zeggen gewoon "waarom zelf zwanger worden als er zoveel lieve kindjes op de wereld zonder ouder opgroeien".
Ja dat weet ik. Maar ik heb niets gedaan!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, nee, zwanger worden komt door hele andere dingen hoor JJH![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Het ging toch over draagmoeders net?
Ik probeer me ook weer eens in een serieuze discuccissie te mengen.
Ookquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Het ging toch over draagmoeders net?
Ik probeer me ook weer eens in een serieuze discuccissie te mengen.
Ah, jij bent maagd-tot-het-huwelijk?quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, jij bent maagd-tot-het-huwelijk?![]()
Nou idd... maar een non blijft maagd tot de dood hequote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat hij al "bezet" is dan, was een mooi voor jou geweest nonnetje Wiki
Ook wel jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:26 schreef JJH het volgende:
Ik dacht dat het erover gind dat mensen er bewust voor kozen om niet zelf zwanger te worden maar dat iemand anders voor ze zwanger werd, zoals bij Ronaldo?
*Teruglezen gaat,
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd... maar een non blijft maagd tot de dood he
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:31 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus dat reclamebord waar ik het laatst over had![]()
nou, de tekstquote:
Ja, nee, ik dacht dat er nog een heel verhaal achter zatquote:
Dat bedoelde ik dusquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:32 schreef tombolafan het volgende:
Het is dus een reclamebord voor een makelaar
Oeh, ik ookquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:36 schreef Loveless85 het volgende:
Zin om eens lekker lam te gaan vanavond
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:36 schreef Loveless85 het volgende:
Zin om eens lekker lam te gaan vanavond
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee gewoon, dat heb je toch soms weleens
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:53 schreef JJH het volgende:
Dinsdag ga ik naar Amsterdam toe, waarschijnlijk. Dan ga ik ook lam worden.
Oh godquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh godAls ik je tegenkom ken ik je niet hoor
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ga je ook vissie?
TOMBOLAAAAAA TOMBOLAAAAAA TOMBOOOOOOOOOOOOOOOOOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh godAls ik je tegenkom ken ik je niet hoor
Je zit natuurlijk met de miniquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik sla de voetbaldingen tegenwoordig over, maar als het jaren geleden was geweest was ik zeker gegaan.
Zal wel echt een hele toffe dag worden
Später.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
Boodschappen doen, eten, tv kijken, etc. etc.
zo blij dat de mensen die mee gaan dan niet weten dat je mij bedoeltquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
TOMBOLAAAAAA TOMBOLAAAAAA TOMBOOOOOOOOOOOOOOOOOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
Boodschappen doen, eten, tv kijken, etc. etc.
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zo blij dat de mensen die mee gaan dan niet weten dat je mij bedoelt
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:13 schreef JJH het volgende:
Dag dag mensen die weggaan.
ik moet nog een overhemd strijken....
Nou, het valt niet mee...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Enige voordeel is dat het na iets doen soms weer een klein beetje meevalt met de warmte.
Dat hoop ik iig als ik zo ga stofzuigen
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:35 schreef JJH het volgende:
Ik ga maar aan het werk. Lekker in een auto met airco zitten.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:13 schreef Greys het volgende:
Pheno, Surf's Up is nu op SBS6
'Not just another penguin movie"
http://www.imdb.com/title/tt0423294/
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:53 schreef Pheno het volgende:
Over een uur doe ik dat wel (zit weer in wielrennersbroek klaar).
In ieder geval een goede zeem er in, anders gaat het zadel zo pijn doenquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
In ieder geval een goede zeem er in, anders gaat het zadel zo pijn doen
Maar goed, ik ga, na een liter water gezopen te hebben.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:34 schreef Ml-etje het volgende:
Vanmorgen om 6 uur stond ik te schilderen dus ben nu wel een beetje out
Lekker varenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:20 schreef Goodbye het volgende:
Nou, fijne dag allemaal, ik ga met het sloepje varen
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:00 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo verliefd op het nieuwe jurkje (best een simpel ding eigenlijk hoor, maar hij staat me goed![]()
en zit lekker) dat ik afgelopen donderdag gekocht heb, dat ik eigenlijk geneigd ben om terug te gaan om een reserve exemplaar te gaan kopen
Voor als deze kapot gaat ofzo.
Ik denk dat ik dat zo even ga doen!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als iets niet extreem prijzig is koop ik heel vaak een 2e (of zelfs 3e), tis heerlijk om echt tevreden te zijn met iets en dan reserve te hebben
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was maar 25 euro, in een of andere uitverkoop
Dus ik hoop zó dat ie er nog isLeuk om te horen dat jij dat ook wel eens doet!
Ik ga even!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:00 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo verliefd op het nieuwe jurkje (best een simpel ding eigenlijk hoor, maar hij staat me goed![]()
en zit lekker) dat ik afgelopen donderdag gekocht heb, dat ik eigenlijk geneigd ben om terug te gaan om een reserve exemplaar te gaan kopen
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:41 schreef Goodbye het volgende:
Terug!Poeh, wat was het warm zeg, na vijf minuten ben ik zo van de boot het water ingesprongen
Er weer in komen was alleen een beetje lastig, maar gelukkig vonden we ergens een kant met een zwemtrap
Ben ik gewoon al liggend op zo'n board meegevaren
Ja, inderdaad!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh lekker!
Kan me voorstellen dat het warm was op het dek.
Water was heerlijk
Foto?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:44 schreef Greys het volgende:
Lekker Goodbye!![]()
Het jurkje was er uiteraard niet meer
En toen heb ik maar een ander jurkje gekocht. En dat is nu mijn lievelingsjurkje![]()
De mooiste die ik ooit gehad heb denk ik. Geen twee stuks gekocht, want deze was iets duurder
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:44 schreef Goodbye het volgende:
Straks even een filmpje pakken, stiekem ook erg lekker met dit soort weer (kan Greys over meepraten).
Bios inderdaad!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thuis of bedoel je de (ijskoude) bios?
Ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:50 schreef Greys het volgende:
Ik maak vanavond wel ff een foto van allebei.
Kan ze niet online vinden helaas, dus ik moet ze ff aantrekken en daar is het nu te warm voor
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bios inderdaad!Nu even het huis ontvluchten en als we thuis komen alle ramen en deuren openzetten.
Unthinkablequote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh heeeeeeeeerlijk! Ik heb ook vaak zat met dit weer in de bios gezeten, echt lekker![]()
Welke film ga je?
Hehe, volgens mij is die al zo oud zo lang als Fok bestaat, jaar of 10quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
2 minuutjes regen net, nu weer droog maar bewolkt en er komt meer wind
Greys is een Bavaria-Babe.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:00 schreef Greys het volgende:
Neuh, we gaan helemaal weggetikt worden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ha, vuvuzelafan!
Ben je al dronkenzenuwachtig voor morgen?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:25 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, we gaan helemaal weggetikt worden.
Ik bedoel:
Ik heb gewed op een kaart voor Bommel.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je daar ook op gewed?
Never mind, domme vraag
220¤ winst bij een inzet van 100¤.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:53 schreef Greys het volgende:
Die kaart voor Van Bommel, daar krijg je zeker niet zo heel veel voor als je dat goed hebt met wedden? Want die kans is vrij aanwezig, toch?Hoewel, dat dacht ik alle vorige wedstrijden ook...
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:42 schreef APK het volgende:
Nadat mijn buurman (of een roofvogel) het vorige nest leeggeroofd had zijn mijn duifjes nu opnieuw begonnen.![]()
Ze zijn alleen een beetje bang dat het een gekookt eitje gaat worden met deze hitte.
[ afbeelding ]
Wat nou broeden?
Oh die is helemaal van de legquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:42 schreef APK het volgende:
Nadat mijn buurman (of een roofvogel) het vorige nest leeggeroofd had zijn mijn duifjes nu opnieuw begonnen.![]()
Ze zijn alleen een beetje bang dat het een gekookt eitje gaat worden met deze hitte.
[ afbeelding ]
Wat nou broeden?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh die is helemaal van de leg![]()
Dat doen ze toch in Mei![]()
En hoi Greys![]()
APK zei dat we hier mochten
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is hem, toch online gevonden. Truttig he, voor mijn doen?![]()
Ik moet er ook nog ernstig aan wennenNog even en ik ga stofdoeken enzo kopen
![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Greyysss!!!!!!!! Wat een schat van een jurkje
Vind hem echt haske leuk!!!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vond ik ook in de winkel
Maar als ik hem aan heb voel ik me héél erg kleurigIk zal hem eens aandoen en een foto proberen te maken, moment
Oh wat een leukjequote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is hem, toch online gevonden. Truttig he, voor mijn doen?![]()
Ik moet er ook nog ernstig aan wennenNog even en ik ga stofdoeken enzo kopen
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh wat een leukje![]()
Ik heb ook nooit jurkjes aan. In een rokje voel ik me toch wat stoerder
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh wat een leukje![]()
Ik heb ook nooit jurkjes aan. In een rokje voel ik me toch wat stoerder
Oh wat jammerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:10 schreef Ml-etje het volgende:
Overigens Pisces de H&M viel tegen qua jurkjes zeg, echt jammer!
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
OPA!![]()
Ja, nog ff en dan gaan we weer beginnen!
Nee, daar heb ik het figuur niet voorquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja? Vind je ook die stretchie jurkjes niet leuk?
Dat heeft mij nl over de streep getrokken
Echt serieus 1.82?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben 1.82 en ik voel me altijd net een wandelend reclamebord ofzo, in iets opvallends/fleurigs![]()
Het is me te opvallend eigenlijk normaal, zoiets.
Haha nee dat niet, maar tis wel een lekker nummerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja! HOE!OPAAAAAAAA
(Ik luister hem nog minstens elke week
)
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben 1.82 en ik voel me altijd net een wandelend reclamebord ofzo, in iets opvallends/fleurigs![]()
Het is me te opvallend eigenlijk normaal, zoiets.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een leuk zomers jurkje Greys![]()
[..]
Oh wat jammerIk kon best een hoop leuks vinden, maar heb dan weer niet voor een jurkje gekeken (draag ik sowieso weinig, ben meer van de rokjes). Al ligt het ook weer aan de vestiging, niet overal ligt weer hetzelfde aanbod...
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha nee dat niet, maar tis wel een lekker nummer![]()
Als ik mocht downloaden had ik hem op cd gebrand voor in de auto![]()
APK?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klopt hoor er zijn er 3 in Breda maar na 2 had ik er wel genoeg van
Leuke en betaalbare rokjes idd en had een leuke korte broek voor n tientje
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
Dit is dat jurkje waar ik eigenlijk een tweede van had willen kopen vandaag. Supersimpel ding, eigenlijk een poloshirt maar dan lang met een roze kantje aan de onderkant. Maar het zit zoooooo lekker! Maar helaas, hij was er niet meer
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Noodweer als in: het ziet er dreigend uit... of komt er ook echt al wat uit die lucht enzo?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:43 schreef CarOnline het volgende:
Leuk jurkje! Staat goed!
Ik wil geen buien. Ik lig in de hangmat.
En geen zin om alles naar binnen te halen.
En ik lig wel lekker zo met mn boekje en mn drinken en mn foon.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag teveel leuke vestjes en truitjes, volgende maand mag ik weer, nu maar een paar dingen gehaald.
Herfst-collectie
Nu?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, er is voetbal nu natuurlijk
Ik denk steeds negen uur ipv half negen.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, er is voetbal nu natuurlijk
Ik denk steeds negen uur ipv half negen.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik denk ik neuzel wel elders, aangezien niet iedereen het voetbal hier op prijs stelt
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Om de 3e en 4e plaats, Uruguay tegen Duitsland!
1-1 nu.
Ja ga je nu vertellen dat je wel graag over voetbal praat hier?quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Is iemand van jullie al eens bij Primark geweest, is dat een beetje dichtbij Alexandrium?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ga je nu vertellen dat je wel graag over voetbal praat hier?![]()
Ik dacht we hebben het toch lekker over fesjuhn
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee joh was gewoon goed bedoelt, we hadden het toch al over andere leuke dingen enzo![]()
En donker idd op je fotoHier betrekt het nu ook.
Ik ben er nog nooit geweest, vandaar ook dat ik het niet weetquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
Oh da's vrij donker en nat, Ml-etje!
[..]
Ben je wel eens in Alexandrium geweest? Weet je nog waar eerst de V&D zat bij de ene ingang van de Oosterhof? Daar zit nu de Primark in. Dus het is direct naast Oosterhof/Alexandrium
Ik vond het toen niet zó... hadden toen niet veel leuke dingen en ik vond het er echt een enorme bende, veel kleren op de grond enzo. Maar hij was toen net open, dus heel druk. Misschien is het er nu beter.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij waren aan het bbq-en en ik had net mijn nieuwe draagdoeken te drogen hangen in de tuin en toen begon het te gieten![]()
Maar dat was om 19.00uur al hier.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, vandaar ook dat ik het niet weet![]()
En wat ik op Fok lees is het een drama qua drukte en rommel idd, ik dacht ook een keer misschien te gaan op een "goeie" dag, vroeg in de ochtend ofzo.
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja daar was ik al op voorbereid, hehe, dat is het vaak sowieso in winkels in R'dam wel, in de H&M is het ook altijd 10x meer troep en chaos dan hier
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Deze en deze
Maar ssst anders schopt Ll ons naar OUD
quote:
quote:
quote:
Huh?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is nu nog donkerder en regent, onweert enz![]()
*bibbert
Nee ze zijn allebei katoen, maar je hebt er wel met gedeeltelijk wol of linnen of zijde of bamboe.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die eerstewist niet dat dat zo leuk kan, is het echt wol?
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee ze zijn allebei katoen, maar je hebt er wel met gedeeltelijk wol of linnen of zijde of bamboe.
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi ik ben niet heel erg bang en Whoopie nu ze doof is is erg rustig.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh. Ik ben voor weinig dingen bang, maar onweer...![]()
(Van onweer heb ik echt de volgende dag spierpijn omdat ik bij elke flits mijn schouders ga zitten verkrampen omdat ik bang ben voor de klap)
Ik hoop dat het snel voorbij trekt Greysquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh. Ik ben voor weinig dingen bang, maar onweer...![]()
(Van onweer heb ik echt de volgende dag spierpijn omdat ik bij elke flits mijn schouders ga zitten verkrampen omdat ik bang ben voor de klap)
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh WhoopieReageert ze op licht of voelt ze iets?
Aww, gelukkig maar wat dat betreft dat ze dit dan niet meekrijgt.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nope ze ligt lief te pittenhelemaal prima voor haar vroeger sprong ze op het aanrecht van ellende.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aww, gelukkig maar wat dat betreft dat ze dit dan niet meekrijgt.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
Nee maakt niets uit dan of ik dan alleen thuis ben, net zo eng
Ben wel alleen thuis, dus ik ga wel tegen jullie zitten gillen als het erg wordt
Het stomme is dat zowel de hond als de kat er echt niets om geven, die snurken gewoon door...
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gil maar
Waar is heer G? Duitsland?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat is volgende week weer
Nu is ie spelen met de band in een Noordwijkse strandtent.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah leuk
Blijf het knap van je vinden zo zelfstandig.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het alleen midden in de nacht als je echt wakker wordt van onweer (en het echt héél extreem is) niet zo leuk, nu is er nog leven overal en maakt het het dan minder spannend.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's voor mij niet knap hoorIk vind dat prettig.
Mijn vorige samenwoner was vaak maanden achter elkaar weg (marinier) dus dan is een paar dagen per week echt peanuts.
En daarbij zijn singles vaker alleen thuis
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
Het is hier nu pikdonker, het waait heel hard en ik las net dat in Rotterdam de bliksem al in een gebouw is geslagen. Dat had ik beter niet kunnen lezen
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Over een minuut of 50 is alle onweer al ver voorbij (de dames in Zuid-Holland) als ik even goed gekeken heb op Buienradar...
Heb je de computer aangesloten op een geaard stopcontact?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
Nee maakt niets uit dan of ik dan alleen thuis ben, net zo eng
Ben wel alleen thuis, dus ik ga wel tegen jullie zitten gillen als het erg wordt
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:36 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Warrrrrrm! We hebben alle ramen en deuren openstaan
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:36 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je de computer aangesloten op een geaard stopcontact?
Anders valt er straks misschien weinig te gillen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
[..]
Het heeft hier tien seconden geregendquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
Oh, het KNMI heeft een waarschuwing afgegeven voor Extreem weer inmiddels zie ik, omdat de buien zich boven België toch wel flink ontwikkeld hebben.
[..]
?quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jup zat ook al te kijken nog wel wat regen zo rond 12-en.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:39 schreef CarOnline het volgende:
Oh das rot Greys. Ben er niet bang voor, maar sta ook niet te juichen.
Ik lig mog lekker in de tuin, met op de achtergrond tig fanfares en orkesten die In the Jungle, the mighty jungle spelen, en om de paar minuten een gigantische klap van een geweer. Hoera, de schuttersverenigingen vieren feest!
Tot diep in de nacht. En dat volgens mij elk weekend in Juli!
En hier en daar een vuvuzela, van de echte voetbalfan.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:40 schreef Goodbye het volgende:
Unthinkable was trouwens een verrassend goede film. Ik zat wel af en toe met m'n handen voor m'n ogen, maar dat mag de pret niet drukken
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:39 schreef CarOnline het volgende:
Oh das rot Greys. Ben er niet bang voor, maar sta ook niet te juichen.
Ik lig mog lekker in de tuin, met op de achtergrond tig fanfares en orkesten die In the Jungle, the mighty jungle spelen, en om de paar minuten een gigantische klap van een geweer. Hoera, de schuttersverenigingen vieren feest!
Tot diep in de nacht. En dat volgens mij elk weekend in Juli!
En hier en daar een vuvuzela, van de echte voetbalfan.
Oh toch? Het leek me al een toffe film eik ook voor de biosquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:40 schreef Goodbye het volgende:
Unthinkable was trouwens een verrassend goede film. Ik zat wel af en toe met m'n handen voor m'n ogen, maar dat mag de pret niet drukken
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laat de regen maar komen, koelt het eindelijk afIk wil de deuren nu al open zetten, maar ja...
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja was het wat?
Ik ga straks na de voetbal een wijvenDVDtje kijken denk ik. The Ugly Truth
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:42 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer 50 meter aan spam weggegooid. Als ik al die verlengingen zou ondergaan dan kan ik de andere kant van de kanaaltunnel swaffelen door gewoon in Calais te staan.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:43 schreef CarOnline het volgende:
Haha ja heel gezellig!
Ach, heb er geen last van. Nu juichen ze, vast een doelpunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |