ha ik werd gister aangehouden door de politie....
in het park omdat ik in de bosjes ging staan om een plasje te doen...
Ha ha het waren twee vrouwelijke agenten dus.....
maar ja hee? ik zat er al een paar uur..... in mn eentje te drinken hee? gezellig en niemand tot last.... toch ja zag ik de een na de ander de bosjes ingaan om een plasje te doen......zelfs op een moment twee chinese meisjes ook nog eens een keertje....
hoge nood dus.... en ja er is ook in mijlen ver geen w.c. te bekenenen dus ja je hebt weinig keuze op dat moment.....
zelf had ik niet echt het idee ook dat mensen zich daar aan stoorde hee? ik in ieder geval niet dus.... ja want naar de wc moeten is ook iets natuurlijks waar je eenmaal nix aan kan doen hee?
ja soms heb je mensen die opeens onaardig doen en willen vechten ofzo : ja dat stoort mij wel veel meer hee?
ja en ook zie ik liever iemand het tegen een boom doen ( nou ja in de bosjes dan bedoel ik hee? ) dan dat er zo een stinkplee staat : de bosgrond die absorbeert toch een hoop geurtjes hee?
ja en wij hebben onze kinderen ook gwoon geleerd om het in een bosje te doen hee? als ze nodig moeten ....zolang niemand het maar ziet en er last van heeft dus.....
daarom ha ha maak ik vandaag deze poll en die stuur ik vervolgens op naar het kantoor van de politie met daarmee dus de uitslag.... nog niet wetende wat deze dus zal zijn hee? dus ja mischien word ik wel in het ongelijk gesteld dus ha ha niet te hopen dus....
toi toi toi
Poll: Wat vind je van wildplassen in de bosjes in het park?vind ik storend
het stoort mij niet
geen mening
Tussenstand:
![]()
Ook een poll maken? Klik hier