Ik hoop het voor ze. Anders houdt mijn contract zo opquote:
Dus kritiek op mijn leven mag wel, maar op dat van jou niet. Jaja...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:23 schreef Inu het volgende:
Ik dacht dat ik duidelijk was geweest dat ik commentaar over mijn leven, mijn beslissingen en mijn relatie niet op prijs stelde. Schijnbaar niet, aangezien je het weer nodig vond om iets te melden over mij en Job, wat totaal jouw zaak niet is en waar je ook geen ruk vanaf weet.
Daag Joost. Ik hoop dat je veel plezier hebt op de weg en dat je lekker gaarkookt in je eigen wereldje.
Paar uurtjes nogquote:
Jij betrekt iemand erbij die je niet kent zonder dat hij er iets vanaf weet. Dat is gewoon laag.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:27 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dus kritiek op mijn leven mag wel, maar op dat van jou niet. Jaja...
en zij ookquote:
FUFRTS magnetronquote:
gurlie! En danpy!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en zij ook
weet alleen niet mee hoe ze heet
en PG
En Narra en Burningietsquote:
Ik heb niemand bij naam genoemd...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:45 schreef Inu het volgende:
[..]
En Narra en Burningiets
Ik heb eigenlijk alleen ruzie hier met r8al en ook alleen omdat ie over Job begint...
Nee, hem 'dat vriendje' noemen is idd heel anders dan Job zeggenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb niemand bij naam genoemd...
En die ruzie (ik heb niet echt boze gevoelens ofzo hoor) heb je wel een beetje aan jezelf te danken...
Ik denk dat ik uiteindelijk meer pijn heb, maar daar ga zelfs ik het hier niet over hebbenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, hem 'dat vriendje' noemen is idd heel anders dan Job zeggen
En ik heb gewoon weer voorlopig genoeg gehad van je opmerkingen, je haalt steeds sneller het bloed onder mn nagels vandaan
Achter de wolkenquote:
Niks [/Juup]quote:
Joh, get over itquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik denk dat ik uiteindelijk meer pijn heb, maar daar ga zelfs ik het hier niet over hebben.
Hier binnen een behaaglijke 21-22 graden. Server ruimte 17quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:58 schreef bleiblei het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo warm.
Het is 26 graden binnen.
PM.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:01 schreef bleiblei het volgende:
Je zat bij een verzekeraar toch? Waar ergens? Met een beetje mazzel kom ik daar ook binnen.
huh?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:57 schreef bleiblei het volgende:
Bier ligt koud!
En _Mal_ en MrWilliams en Brab en Ikke_Ook en die oude mevrouw uit Delft die aan voetbal deed.... .Just Me!
En en en...
Wel sneu eigenlijk. Er zijn 3 man die vanaf het begin hun leven vergooien in een slowchat.
*schouderklop bij ArTiC en R8al*
oh dat ja..Feb ook idd...droeftoeters dat we zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:09 schreef bleiblei het volgende:
Jij post toch ook vanaf deel 1 mee in deze reeks?
Net als R8al en ik?
Oeh! En Feb natuurlijk.
zodat je weet dat je gebak gaat krijgenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:09 schreef r8ality het volgende:
Waarom moet ik middels een foto op A3 formaat geinformeerd worden dat er een of ander vetschort hier gaat trouwen?.
Zullen we samen voor de trein springen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh dat ja..Feb ook idd...droeftoeters dat we zijn
Afgaande op de foto worden het frikadellen en bitterballenquote:
Nooit, ik haat het OVquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zullen we samen voor de trein springen?.
ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Afgaande op de foto worden het frikadellen en bitterballen.
Limburgersquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:18 schreef febster het volgende:
Ik spring heeul niet voor een trein hoorKiek wiel oet zoals een klasgenoot zou zeggen
.
Ik ook.quote:
Of dat je in een ketelhok van een flat opgesloten zitquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:20 schreef ArTiC het volgende:
doe je de deur open....voelt alsof iemand met een fohn warme lucht naar binnen blaast
Ik moet eerst nog naar huisquote:
Daar is doorgaans de vochtigheid niet zo hoog.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:20 schreef r8ality het volgende:
[..]
Of dat je in een ketelhok van een flat opgesloten zit.
thuiswerken ftwquote:
Volgens het detacheringsprincipe van OGD kan dat niet eensquote:
Sinds wanneer werk jij?quote:
Dat ben ik geheel met jou eens, tenzij je thuis een airco installeertquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mjaa, maar met dit weer kan je beter tussen de airco's @ kantoor zitten.
Dan eet ik elke dag iets verkeerds.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:30 schreef Inu het volgende:
Ooh, Dot heeft echt iets verkeerds gegetenZe heeft net gepoept en het hele huis stinkt
Als je gezond eet stinkt je poep minderquote:
Airco's zijn de ultieme globalwarming unitsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat ben ik geheel met jou eens, tenzij je thuis een airco installeert
Boeiend, houden het wel lekker koel ook op kantoor.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Airco's zijn de ultieme globalwarming units.
En ze slurpen elektriciteit...
Nee, maar er zijn wel koelingen gebaseerd op het peltier principe al is het rendement vele malen lager dan bij een gasgevulde airco.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:45 schreef bleiblei het volgende:
Werken die dingen eigenlijk hetzelfde als peltier-elementen?
Ah, geinigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn wel koelingen gebaseerd op het peltier principe al is het rendement vele malen lager dan bij een gasgevulde airco.
Hebben ze die niet meer bij Wiener of CheapElectronicsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:54 schreef Juup© het volgende:
Morgen naar Brigatti toe denk ik, heb wat nodig wat ik nergens anders kan kopen (stekkertje voor adapter Acer).
Wiener heeft ze niet helaas, en CheapElectronics ken ik niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hebben ze die niet meer bij Wiener of CheapElectronics?
Sorry, CheapTronics. Zit recht tegenover Wienerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wiener heeft ze niet helaas, en CheapElectronics ken ik niet.
En Wiener is naar de overkant van de straat verhuisd las ik op hun website. Misschien naar de echte Wiener gegaan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Sorry, CheapTronics. Zit recht tegenover Wiener.
Wiener is niet meer van een echte Wiener (als in, iemand met de achternaam Wiener die ooit de zaak gestart is). CheapTronics is weer wel van een echte Wiener.
Om het lekker complex en vaag te maken zeg maar.
Maar ik denk niet dat CheapTronics onderdelen verkoopt eigenlijk. Daar kan je geen droog brood mee verdienen.
Neenee, de naam Wiener Elektronika is niet meer van de familie Wiener.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
En Wiener is naar de overkant van de straat verhuisd las ik op hun website. Misschien naar de echte Wiener gegaan?
Ach soquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neenee, de naam Wiener Elektronika is niet meer van de familie Wiener.
Maar het pand waar Wiener Elektronika is nog wel van de familie Wiener.
Nu zoon Wiener een eigen zaak wilde beginnen, is de winkel genaamd Wiener Elektronika uit het pand gegaan. Maar die man heeft een pand aan de overkant van de straat gehuurd.
Nu is zoon Wiener dus een elektronicazaak genaamd CheapTronics(.nl) gestart in het pand van de familie Wiener, en is de eigenaar van de naam "Wiener Elektronika" verhuist naar de overkant van de straat.
Bij ons viel na een flinke knetterende knal de elektra uit op 1 aardlekschakelaarquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:01 schreef ArTiC het volgende:
donnerwetter van vanavond....die op 2:30 was raak volgens mij..knoerthard
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had gister een mooi avontuur, het ging zo:
Ik zat in bad en de bel ging, dus ik snel mijn badjas aantrekken en naar beneden rennen. Het was namelijk de postbode met nieuwe nagellakjesO+ Maar toen slipten mijn voeten weg omdat ze nat waren. Eerst land ik halverwege de trap op mijn reet, vervolgens klap ik face first naar beneden om vervolgens op mijn rechtertiet en voorhoofd op de stenen vloer te landen. Mijn postbodinnetje stond helemaal verstijfd van schrik, want ze zag me naar beneden zeilen. Ik heb wel heel erg moeten lachen, ondanks het feit dat mijn tiet nu paars is en ik niet meer kan zitten wegens mijn beurse kont
Dag lak.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:26 schreef Inu het volgende:
Au, pijnlijk SQ!
Er heeft een vogel op mn auto gescheten en omdat ik mn auto een week niet heb gezien is het nu lekker ingekookt
Dat denk ik ook niet, maar had hem nog niet eerder gezienquote:Op zondag 11 juli 2010 15:01 schreef bleiblei het volgende:
Dies oud.
Denk trouwens niet dat ie het expres deed om zelfmoord te plegen.
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
De spanning is echt te snijden hier op het stadhuisplein
en zo is het! Plus, we liggen nu op tijd in bed omdat we niet tot 3 uur hoeven te feestenquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en zo is het! Plus, we liggen nu op tijd in bed omdat we niet tot 3 uur hoeven te feesten
dat is het ook, wij zitten nu in de tuin met de deuren wijd openquote:Op zondag 11 juli 2010 23:39 schreef Juup© het volgende:
Ik vind het nog steeds vies benauwd.
Hier staat de schuifpui open en het voorraam, maar er staat geen of nagenoeg geen wind dus doortochten doet het niet.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is het ook, wij zitten nu in de tuin met de deuren wijd open
Zo voel ik me iedere maandagmorgenquote:
Ik ook, maar ik ben bijna altijd vroeg wakker en dat komt niet door de kleinequote:
je bent kandidaat voor 'meest sneue reactie van het jaar'quote:
dat kan er ook nog wel bij, ben ook al 2x genomineerd voor beste bedrijf van EHV in beide categorien dat ik werkzaam benquote:Op maandag 12 juli 2010 10:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je bent kandidaat voor 'meest sneue reactie van het jaar'
een cursus: 'hoe gedraag ik mij al een volwassen vent'quote:Op maandag 12 juli 2010 10:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat kan er ook nog wel bij, ben ook al 2x genomineerd voor beste bedrijf van EHV in beide categorien dat ik werkzaam ben
Wat kan ik winnen?
O, jij hebt het niet tegen r8alityquote:Op maandag 12 juli 2010 10:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een cursus: 'hoe gedraag ik mij al een volwassen vent'
kewl, doe jij dan de seminar: "stel je niet zo aan om 22 voetballende miljonairs"quote:Op maandag 12 juli 2010 10:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een cursus: 'hoe gedraag ik mij al een volwassen vent'
in belgie gaat het al lekker los op dit moment,hoorde ik van een vriend.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:45 schreef Juup© het volgende:
Er komt een "beetje" regen aan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:28 schreef Inu het volgende:
Wat heerlijk dat ik nu kan zien dat het regent vanaf mn bureau ipv dat ik daar Buienradar voor nodig heb
* reddingsboei toewerptquote:Op maandag 12 juli 2010 11:41 schreef Levitation het volgende:
Ik kon zojuist vanaf mijn fiets waarnemen dat het regent.Moest ff naar de huisarts en ben totaal verzopen weer op mijn werk aangekomen.
Thanks!quote:
Wang.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:52 schreef amaranta het volgende:
HIj vat gewoon de verslaggeefster op dr bek !!!
Misschien pakketje extra kleding ergens op het werk neerleggen voor noodgevallen?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Thanks!Heb van onze marketing afdeling een shirt kunnen lenen.
Zit dus nu reclame te maken voor mijn werk op mijn werk.
das zn vriendin toch?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:52 schreef amaranta het volgende:
HIj vat gewoon de verslaggeefster op dr bek !!!
ja, maar dan nogquote:
spaanse vrouwen, zo mooi en vrouwelijk...hun stem... vaak zo lekker mannelijkquote:Op maandag 12 juli 2010 12:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, maar dan nog
Zij moet hem interviewen...
Hij bedankt zn ouders, zn broers.... valt stil.... en kus!
das geen probleem voor een vulvaquote:Op maandag 12 juli 2010 16:00 schreef r8ality het volgende:
Ik moest op Bogardeind (Geldrop) ongeveer een kilometer door 20cm water heen richting de A67.
Nopequote:
Doe jij er ook iets mee?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:42 schreef febster het volgende:
Ik weet niet wat het is de afgelopen weken, maar echt overal mooie vrouwen
Riep je mij?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:42 schreef febster het volgende:
Ik weet niet wat het is de afgelopen weken, maar echt overal mooie vrouwen
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
Wij hebben de laatste ventilator van Eindhoven Zuid bemachtigd
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
Wij hebben de laatste ventilator van Eindhoven Zuid bemachtigd
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:54 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ey moet ik nog opstaan voor die borrelnoten? Ja? Dan zou ik maar even dimmen
Ik roep je al tijdenquote:
Lees je later wel in mijn boek: Febster vs de vrouwenquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:30 schreef febster het volgende:
[..]
Lees je later wel in mijn boek: Febster vs de vrouwen
ik mijn bikiniquote:
Maar als je altijd om 9 uur binnenkomt en je zit er nu al om kwart voor 9 ben je toch ook vroeger?...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
Is het raar als je je afgezeken voelt als je collega, die om kwart voor negen binnen loopt, luidkeels roept: zoo hee, JIJ bent vroeg! Terwijl je er altijd gewoon om 9 uur bent? Ik kan dat zo slecht velen hè
nou, het is dus vooral de manier waarop iemand het roept. En kwart voor negen is niet opmerkelijk vroeg.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar als je altijd om 9 uur binnenkomt en je zit er nu al om kwart voor 9 ben je toch ook vroeger?...
Dat is waarquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, het is dus vooral de manier waarop iemand het roept. En kwart voor negen is niet opmerkelijk vroeg.
het klinkt idd alsof het sarcastisch bedoeld isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
Is het raar als je je afgezeken voelt als je collega, die om kwart voor negen binnen loopt, luidkeels roept: zoo hee, JIJ bent vroeg! Terwijl je er altijd gewoon om 9 uur bent? Ik kan dat zo slecht velen hè
lollerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het klinkt idd alsof het sarcastisch bedoeld is
maargoed...daar moet je dan schijt aan hebben eigenlijk...gewoon volgende keer als diegene om 5 over 9 binnenkomt zeg je: goedenmiddag!
De gemiddelde werkvloer is net een kleuterklas, als je niet van je afbijt wordt je een pispaaltjequote:
ze werkt al halve dagenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:39 schreef ArTiC het volgende:
en als diegene om 5 voor 5 weer vertrekt: zo, werk je halve dagen?
En toch vind ik klokken hiervoor handig, dan klopt het altijd wanneer iemand weggaatquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:39 schreef ArTiC het volgende:
en als diegene om 5 voor 5 weer vertrekt: zo, werk je halve dagen?
Ik heb eens een bijbaantje gehad waarbij geklokt moest worden...dan stonden ze om 5 voor 5 gewoon met de jas aan, klokkaart in de hand voor de klok te wachten tot het 5 uur was hoor...helpt geen zakquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:51 schreef Inu het volgende:
[..]
En toch vind ik klokken hiervoor handig, dan klopt het altijd wanneer iemand weggaat![]()
Wij hebben nu iemand in een reintegratie-traject die 2x per week 2 uur werkt
Dan moet je er helemaal niks van aantrekken...zunne halvequote:
klokken is een prima idee voor fabrieksmedewerkers, niet voor opgeleide mensenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:51 schreef Inu het volgende:
[..]
En toch vind ik klokken hiervoor handig, dan klopt het altijd wanneer iemand weggaat![]()
Wij hebben nu iemand in een reintegratie-traject die 2x per week 2 uur werkt
Dat is gewoon de onzekerheid van die persoon, die denkt 'kut ik ben te laat', laat ik er maar iets grappigs over zeggen zodat mijn eigen falen verdoezeld wordt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, het is dus vooral de manier waarop iemand het roept. En kwart voor negen is niet opmerkelijk vroeg.als het je opvalt dat een collega een kwartier eerder binnen is dan anders, ben je er te veel mee bezig.
idd, goed voorbeeld van zo'n reactie:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:22 schreef febster het volgende:
[..]
Dat is gewoon de onzekerheid van die persoon, die denkt 'kut ik ben te laat', laat ik er maar iets grappigs over zeggen zodat mijn eigen falen verdoezeld wordt.
quote:Op maandag 12 juli 2010 23:30 schreef febster het volgende:
[..]
Lees je later wel in mijn boek: Febster vs de vrouwen
ik had niet anders van je verwachtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:35 schreef r8ality het volgende:
Ik ben er nooit voor 8.30. Ik probeer altijd zo dicht in de buurt van 8.30
.. En sta om 17.16 (werken tot 17.15) weer buiten
.
Moeten ze maar niet van die domme werktijden verplichten.quote:
Omdat niemand weet wat er met er aan de hand is, zelfs der baas niet en de bedrijfsarts mag niks zeggen van derquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klokken is een prima idee voor fabrieksmedewerkers, niet voor opgeleide mensenEn wat is er erg aan iemand die 2 keer 2 uur werkt op therapeutische basis?
eerlijk shmeerlijk, het geeft alleen aan hoe lang je binnen de muren van je kantoor vertoeft, maar meer ook nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Omdat niemand weet wat er met er aan de hand is, zelfs der baas niet en de bedrijfsarts mag niks zeggen van der
Maar hier werkt het ook prima en veel zijn hoog opgeleidVind het gewoon eerlijker, je krijgt waarvoor je werkt
Een vriendin die bij een onderzoeksbureau werkt hoeft niet te klokken, maar daar wordt wel verwacht dat je 60 uur per weer werkt
nu al? ga je nog weg?quote:
3 dagen Frankrijk, beetje naar fietsers kijken op een bergquote:
IT helpdesk bellenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
Feli inu! Iemand nog gouden tips om het juiste mailadres van de juiste IT helpdesk te vinden btw?
Dat vermoeden had ik al. De eerste plannen voor Awakenings vrijdag (begint okt) beginnen hier al te komenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
nu al? ga je nog weg?
oh SMS gaat niet door voor ons, 3 dagen niet papa zijn vind ik niet leuk
Proficiat!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:17 schreef Inu het volgende:
Jej, ik ben geslaagd voor Prince![]()
![]()
![]()
82 van de 108 punten
owww. awakenings...ff checkuhquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:28 schreef febster het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al. De eerste plannen voor Awakenings vrijdag (begint okt) beginnen hier al te komen.
Ik ga (wederom) naar Sziget (Drumcode night) en naar Lowlands en ik ben intro 'papa' dit jaar. Volgend jaar weer reizen.
31 juli weekje Frankrijkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
Gaan er nog mensen op vakantie?
Zuid-Frankrijk is groot gelukkigquote:
Artic!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:46 schreef ArTiC het volgende:
sinds die regenbui van net is het weer 5 graden warmer lijkt het wel
lekker plekkequote:
Hier nog geen druppeltje gevallenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:46 schreef ArTiC het volgende:
sinds die regenbui van net is het weer 5 graden warmer lijkt het wel
Eindhoven wel.quote:
O?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:52 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Je bent nog steeds welkom bij ons hé, gewoon dat je het weet
alsof het hier wat uitmaakt, regen of niet, ik ben kletsnatquote:
ja dat is zo, ik lees het ook.quote:
ja maar Juup is altijd thuisquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:52 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Je bent nog steeds welkom bij ons hé, gewoon dat je het weet
Ik wist niet dat dat bij mannen ook kon...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
alsof het hier wat uitmaakt, regen of niet, ik ben kletsnat
niet als ie de honden uitlaat, dan heb je een half uur.quote:
zekers, maar op andere plaatsen..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat bij mannen ook kon...
En daarvoor heb ik mezelf vanochtend in een half zo korte IC moeten proppenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:26 schreef FUFR het volgende:
goh ze halen de 1 miljoen bezoekers niet in Amsterdam.
Raar he, mensen moeten gewoon werken..
Nou had je mooi met je autootje kunnen gaanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:35 schreef Inu het volgende:
[..]
En daarvoor heb ik mezelf vanochtend in een half zo korte IC moeten proppenRotvoetbal..
Ah daarzoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij gaan naar camping de slet in les landes
En dan 40 euro betalen voor een dagje parkeren?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nou had je mooi met je autootje kunnen gaan.
zoek maar op camping en dan het woord slet in een andere taal. En dan weet je welke camping ik bedoel.quote:
Geen P+R in de buurt ergens?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:48 schreef Inu het volgende:
[..]
En dan 40 euro betalen voor een dagje parkeren?
ja, en dan met het OV naar het centrumquote:
Sowieso slecht ziekenhuisquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:06 schreef ArTiC het volgende:
Bij het zkh in Helmond is het ook belachelijk...het parkeerterrein is betaald parkeren geworden, alles straten eromheen een parkeerverbod mar het personeel krijgt geen parkeerkaart of vergoeding ofzo...je moet gewoon betaald parkeren omdat je gaat werken
heus? Wat eppoering. Ook geen salarisverhoging gehads?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:06 schreef ArTiC het volgende:
Bij het zkh in Helmond is het ook belachelijk...het parkeerterrein is betaald parkeren geworden, alles straten eromheen een parkeerverbod mar het personeel krijgt geen parkeerkaart of vergoeding ofzo...je moet gewoon betaald parkeren omdat je gaat werken
fout, is uitgeroepen tot klantvriendelijkste zhs.quote:
ik maakte een graps. Ik ga je echt niet lastig vallen in je verkanziequote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
zoek maar op camping en dan het woord slet in een andere taal. En dan weet je welke camping ik bedoel.
Hij ligt dus in les landes
Dat zou voor mij een reden zijn om eh, HAUDOE! te zeggenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:06 schreef ArTiC het volgende:
Fabian is bijna 7 maanden, ik ben niet bang dat ik jou in mijn vakantie ga treffenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik maakte een graps. Ik ga je echt niet lastig vallen in je verkanzie
Klantvriendelijkheid zegt helaas niks over medisch capabel zijn. Ik heb al zoveel fouten gezien in dat ziekenhuis dat ik er echt NOOIT heen ga, ook al crepeer ik bijnaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
fout, is uitgeroepen tot klantvriendelijkste zhs.
Overigens is betaald parkeren bij het Cathrien al jaren de gewoonte en hebben de buurtmensen een vergunning gekregen bezoekers mogen niet in de wijk parkeren. Voor het personeel is een aparte graasche gebouwd.
Toen Rob zn pa in het zkh lag, en ik elke dag (ja zo ben ik) op bezoek ging. Parkeerde ik gewoon aan de weg naast het ziekenhuis, verlgende van de pomp. En dat mag nog steeds voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
fout, is uitgeroepen tot klantvriendelijkste zhs.
Overigens is betaald parkeren bij het Cathrien al jaren de gewoonte en hebben de buurtmensen een vergunning gekregen bezoekers mogen niet in de wijk parkeren. Voor het personeel is een aparte graasche gebouwd.
ja wrijf het er maar in, mocht het een troost zijn, ik stond bijna gisteren aan de deur maar had geen geld bij me en kon dus ook geen passend cadeau keupenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Fabian is bijna 7 maanden, ik ben niet bang dat ik jou in mijn vakantie ga treffen
dat gaat ook wel, tot ze weer es een rondje rijden met het bonnenboekjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Toen Rob zn pa in het zkh lag, en ik elke dag (ja zo ben ik) op bezoek ging. Parkeerde ik gewoon aan de weg naast het ziekenhuis, verlgende van de pomp. En dat mag nog steeds voor zover ik weet.
En in de wijk ook regelmatig geparkeerd.
wij willen daar niet werken. We hebben zelluf ziekenhuizenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat zou voor mij een reden zijn om eh, HAUDOE! te zeggen.
hey de dokter kan dan wel de verkeerde tiet hebben afgezet, hij was toch best vriendelijk?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Klantvriendelijkheid zegt helaas niks over medisch capabel zijn. Ik heb al zoveel fouten gezien in dat ziekenhuis dat ik er echt NOOIT heen ga, ook al crepeer ik bijna![]()
En de aanhang De Regenboog is zwaar klantonvriendelijkMaar dat is dan ook van De Zorgboog...
ah wacht, bij de frietkot... dat mag volgens mij daar wel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Toen Rob zn pa in het zkh lag, en ik elke dag (ja zo ben ik) op bezoek ging. Parkeerde ik gewoon aan de weg naast het ziekenhuis, verlgende van de pomp. En dat mag nog steeds voor zover ik weet.
En in de wijk ook regelmatig geparkeerd.
Ik heb toch liever een norse dokter die wel goed z'n werk doetquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
hey de dokter kan dan wel de verkeerde tiet hebben afgezet, hij was toch best vriendelijk?
Dat telt ook mee!
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb toch liever een norse dokter die wel goed z'n werk doet
nee andere kant, dr cuijpers laan ofzo?? richting barrierweg iig.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
ah wacht, bij de frietkot... dat mag volgens mij daar wel.
ah ok, ik snap ut.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee andere kant, dr cuijpers laan ofzo?? richting barrierweg iig.
parkeergeld is in sommige gevallen zeker rechtvaardig. Mensen die vinden dat een ander de stalling van hun stinkhok maar moeten betalenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:12 schreef r8ality het volgende:
Mensen die zich vrijwillig laten naaien en niet eens opkomen voor iets. Hollanders.
kutspanjolenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
Mensen die liever een kilometer omlopen dan een euro betalenEn dan is het niet eens een hollander
Mensen die al jaren roepen naar Zweden te vertrekken maar niet gaan. r8alitiesquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:12 schreef r8ality het volgende:
Mensen die zich vrijwillig laten naaien en niet eens opkomen voor iets. Hollanders.
Flikker maar op hoor. Als jij gedurende een paar maanden naar het ziekenhuis gaat/moet dan ga je ook niet elke dag betalen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
Mensen die liever een kilometer omlopen dan een euro betalenEn dan is het niet eens een hollander
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Flikker maar op hoor. Als jij gedurende een paar maanden naar het ziekenhuis gaat/moet dan ga je ook niet elke dag betalen.
Niet iedereen bulkt van het geld. En als ik die euro kan besparen door een km om te lopen dan doe ik dat.
Zever.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Flikker maar op hoor. Als jij gedurende een paar maanden naar het ziekenhuis gaat/moet dan ga je ook niet elke dag betalen.
Niet iedereen bulkt van het geld. En als ik die euro kan besparen door een km om te lopen dan doe ik dat.
Zever.
als je 20min lopen over hebt voor 60cent ben je een vrekquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zever.
Anders roep je niet zonder te weten waar je het over hebtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:45 schreef FUFR het volgende:
Anders bekostig je eerst ff zelf een auto voordat je een moeder met kind(erwagen) bekritiseert om een paar meter lopen om de dagelijkse parkeerkosten te drukken als ze een doodzieke schoonpa bezoekt..
Of is dit wat men noemt 'autonijd' ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks, ik reageer gewoon net zo flauw als jij.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
GVD maria, wat heb ik je aangedaan? Mag via PM.
ik vond dat niet flauw klinken, ik vond het haast gehaat klinken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niks, ik reageer gewoon net zo flauw als jij.
Ik ben al die stomme grappen in dit topic gewoon zat. Niks persoonlijks.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Anders roep je niet zonder te weten waar je het over hebt.
En neem me niet zo serieus joh.
MinimumloontjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gast.
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
Ik hield ongeveer 1100 netto p/m overquote:
Ik wil je niet kwetsen dus excuses.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het gewoon jammer want IRL kunnen we wel leuk met elkaar doen. En ik vind het zonde om dat te verkloten. Met sommigen is dat al verkloot, maar ik wil dat graag bij jou voorkomen.
Tja, dat is idd vervelend.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:52 schreef amaranta het volgende:
Komt doordat iedereen constant loopt te kutten tegen elkaar.
Tot op zekere hoogte.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
En we doen allemaol net zo hard mee...
hetzelfdequote:
Werktelefoon is logisch, daar was ik niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
Levi heeft zowel haar mobiel als haar werktoestel uit staan
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:11 schreef Inu het volgende:
Iek, ik heb een LinkedIn verzoek gekregen met de vraag of ik ook in Den Haag woon van de oudere broer (zeg, 10 jaar ouder) van een vriendinnetje uit de brugklasHet was toen al eng dat ie een stel vriendinnen van zn zusje toevoegde op MSN en nu is het nog steeds niet minder eng
dus gewoon niet accepterenquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:11 schreef Inu het volgende:
Iek, ik heb een LinkedIn verzoek gekregen met de vraag of ik ook in Den Haag woon van de oudere broer (zeg, 10 jaar ouder) van een vriendinnetje uit de brugklasHet was toen al eng dat ie een stel vriendinnen van zn zusje toevoegde op MSN en nu is het nog steeds niet minder eng
doodeng.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:11 schreef Inu het volgende:
Of gewoon weinig vrienden en probeert hij gewoon aardig te zijn? Misschien is het niet zo eng als het lijkt, maar gewoon een tikje zielig.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doodeng.Misschien een jongen met een sociale stoornis, of een vriendjesverzamelaar? Die heb je op hyves ook veel
mijn doodeng was eigenlijk cynisch. Maar dat mag niet meerquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Of gewoon weinig vrienden en probeert hij gewoon aardig te zijn? Misschien is het niet zo eng als het lijkt, maar gewoon een tikje zielig.
Ik ken Den Haag eigenlijk niet.. maar ik heb de trein overleefdquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:13 schreef Levitation het volgende:
Oh en Inu, je kunt toch gewoon in Bezuidenhout parkeren en dan de tram 1 of 2 haltes nemen in Den Haag? Alleen idioten betalen 40 euro per dag aan parkeergeld.
Ja, maar daardoor een beetje eng..quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Of gewoon weinig vrienden en probeert hij gewoon aardig te zijn? Misschien is het niet zo eng als het lijkt, maar gewoon een tikje zielig.
Als ie gewoon een request had gestuurd zoals vriendjesverzamelaars doen vond ik het minder eng dan dattie vraagt waar ik woonquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doodeng.Misschien een jongen met een sociale stoornis, of een vriendjesverzamelaar? Die heb je op hyves ook veel
Ah, ok... ik pakte 'm verkeerd op.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn doodeng was eigenlijk cynisch. Maar dat mag niet meer
en vervolgens haar uitschelden voor hoer natuurlijk als ze gewoon doorlooptquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:22 schreef ArTiC het volgende:
doe ik ook altijd...
hey psst maisje, woon jij ook in Nederland? hey hey...psst
Da's wel eng, vragen waar ze woont. Straks sta je voor haar deur!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:22 schreef ArTiC het volgende:
doe ik ook altijd...
hey psst maisje, woon jij ook in Nederland? hey hey...psst
Hij vroeg om de woonplaats, niet je exacte adres! Enig idee hoe groot Den Haag is? Het is Stiphout niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ie gewoon een request had gestuurd zoals vriendjesverzamelaars doen vond ik het minder eng dan dattie vraagt waar ik woon
Zelfs al was het stiphout dan heb je nog een behoorlijke taak met uitzoeken waar preciesquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hij vroeg om de woonplaats, niet je exacte adres! Enig idee hoe groot Den Haag is? Het is Stiphout niet.
Nee, ik moet overwerken vandaag. Dus ik dacht, ik kom wat later, dat compenseert m'n uren weer. Nu kon dat alleen niet omdat er een consultant kwam voor wat printergeneuzel.quote:
SQquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
Niet zo gemeen doen he.
mooi weer he?quote:
*zoekt kleingeld*quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:41 schreef r8ality het volgende:
Oja. Guess what. Ik ga die stomme Basis Communicatie Training nog doen ook.
*ziel verkoopt aan hoogste bieder
Ik ervaar deze opmerking als onnodig grievend.quote:
Deze opmerking is op zijn beurt weer onnodig depressiefquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ervaar deze opmerking als onnodig grievend.
Wat een dramaquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
We reageren onnodig op elkanders ongenoegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |