Ik hoop het voor ze. Anders houdt mijn contract zo opquote:
Dus kritiek op mijn leven mag wel, maar op dat van jou niet. Jaja...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:23 schreef Inu het volgende:
Ik dacht dat ik duidelijk was geweest dat ik commentaar over mijn leven, mijn beslissingen en mijn relatie niet op prijs stelde. Schijnbaar niet, aangezien je het weer nodig vond om iets te melden over mij en Job, wat totaal jouw zaak niet is en waar je ook geen ruk vanaf weet.
Daag Joost. Ik hoop dat je veel plezier hebt op de weg en dat je lekker gaarkookt in je eigen wereldje.
Paar uurtjes nogquote:
Jij betrekt iemand erbij die je niet kent zonder dat hij er iets vanaf weet. Dat is gewoon laag.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:27 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dus kritiek op mijn leven mag wel, maar op dat van jou niet. Jaja...
en zij ookquote:
FUFRTS magnetronquote:
gurlie! En danpy!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en zij ook
weet alleen niet mee hoe ze heet
en PG
En Narra en Burningietsquote:
Ik heb niemand bij naam genoemd...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:45 schreef Inu het volgende:
[..]
En Narra en Burningiets
Ik heb eigenlijk alleen ruzie hier met r8al en ook alleen omdat ie over Job begint...
Nee, hem 'dat vriendje' noemen is idd heel anders dan Job zeggenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb niemand bij naam genoemd...
En die ruzie (ik heb niet echt boze gevoelens ofzo hoor) heb je wel een beetje aan jezelf te danken...
Ik denk dat ik uiteindelijk meer pijn heb, maar daar ga zelfs ik het hier niet over hebbenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, hem 'dat vriendje' noemen is idd heel anders dan Job zeggen
En ik heb gewoon weer voorlopig genoeg gehad van je opmerkingen, je haalt steeds sneller het bloed onder mn nagels vandaan
Achter de wolkenquote:
Niks [/Juup]quote:
Joh, get over itquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik denk dat ik uiteindelijk meer pijn heb, maar daar ga zelfs ik het hier niet over hebben.
Hier binnen een behaaglijke 21-22 graden. Server ruimte 17quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:58 schreef bleiblei het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo warm.
Het is 26 graden binnen.
PM.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:01 schreef bleiblei het volgende:
Je zat bij een verzekeraar toch? Waar ergens? Met een beetje mazzel kom ik daar ook binnen.
huh?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:57 schreef bleiblei het volgende:
Bier ligt koud!
En _Mal_ en MrWilliams en Brab en Ikke_Ook en die oude mevrouw uit Delft die aan voetbal deed.... .Just Me!
En en en...
Wel sneu eigenlijk. Er zijn 3 man die vanaf het begin hun leven vergooien in een slowchat.
*schouderklop bij ArTiC en R8al*
oh dat ja..Feb ook idd...droeftoeters dat we zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:09 schreef bleiblei het volgende:
Jij post toch ook vanaf deel 1 mee in deze reeks?
Net als R8al en ik?
Oeh! En Feb natuurlijk.
zodat je weet dat je gebak gaat krijgenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:09 schreef r8ality het volgende:
Waarom moet ik middels een foto op A3 formaat geinformeerd worden dat er een of ander vetschort hier gaat trouwen?.
Zullen we samen voor de trein springen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh dat ja..Feb ook idd...droeftoeters dat we zijn
Afgaande op de foto worden het frikadellen en bitterballenquote:
Nooit, ik haat het OVquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zullen we samen voor de trein springen?.
ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Afgaande op de foto worden het frikadellen en bitterballen.
Limburgersquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:18 schreef febster het volgende:
Ik spring heeul niet voor een trein hoorKiek wiel oet zoals een klasgenoot zou zeggen
.
Ik ook.quote:
Of dat je in een ketelhok van een flat opgesloten zitquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:20 schreef ArTiC het volgende:
doe je de deur open....voelt alsof iemand met een fohn warme lucht naar binnen blaast
Ik moet eerst nog naar huisquote:
Daar is doorgaans de vochtigheid niet zo hoog.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:20 schreef r8ality het volgende:
[..]
Of dat je in een ketelhok van een flat opgesloten zit.
thuiswerken ftwquote:
Volgens het detacheringsprincipe van OGD kan dat niet eensquote:
Sinds wanneer werk jij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |