Ik hoop het voor ze. Anders houdt mijn contract zo opquote:
Dus kritiek op mijn leven mag wel, maar op dat van jou niet. Jaja...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:23 schreef Inu het volgende:
Ik dacht dat ik duidelijk was geweest dat ik commentaar over mijn leven, mijn beslissingen en mijn relatie niet op prijs stelde. Schijnbaar niet, aangezien je het weer nodig vond om iets te melden over mij en Job, wat totaal jouw zaak niet is en waar je ook geen ruk vanaf weet.
Daag Joost. Ik hoop dat je veel plezier hebt op de weg en dat je lekker gaarkookt in je eigen wereldje.
Paar uurtjes nogquote:
Jij betrekt iemand erbij die je niet kent zonder dat hij er iets vanaf weet. Dat is gewoon laag.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:27 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dus kritiek op mijn leven mag wel, maar op dat van jou niet. Jaja...
en zij ookquote:
FUFRTS magnetronquote:
gurlie! En danpy!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en zij ook
weet alleen niet mee hoe ze heet
en PG
En Narra en Burningietsquote:
Ik heb niemand bij naam genoemd...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:45 schreef Inu het volgende:
[..]
En Narra en Burningiets
Ik heb eigenlijk alleen ruzie hier met r8al en ook alleen omdat ie over Job begint...
Nee, hem 'dat vriendje' noemen is idd heel anders dan Job zeggenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb niemand bij naam genoemd...
En die ruzie (ik heb niet echt boze gevoelens ofzo hoor) heb je wel een beetje aan jezelf te danken...
Ik denk dat ik uiteindelijk meer pijn heb, maar daar ga zelfs ik het hier niet over hebbenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, hem 'dat vriendje' noemen is idd heel anders dan Job zeggen
En ik heb gewoon weer voorlopig genoeg gehad van je opmerkingen, je haalt steeds sneller het bloed onder mn nagels vandaan
Achter de wolkenquote:
Niks [/Juup]quote:
Joh, get over itquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik denk dat ik uiteindelijk meer pijn heb, maar daar ga zelfs ik het hier niet over hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |