!111!!!! EINZzz!!!1!!!!1!!!, buik van vol hebben EE!1!!!EINzz!!!111 topper !111!!!!!1EInDNZZ1!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:15 schreef Myraela het volgende:
WAT EEN HUMOR!! HAHAHA!!! HOORDE JULLIEDAT!!>!>!!?!>!<@FEfgklvkfla![]()
![]()
![]()
Mijn linker en rechterbil omstebeurt samenknijpen lukt mij ook wel. Probeer maar eensquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:20 schreef Myraela het volgende:
Ik wil dat ook kunnen.
Bounce squad! Die rommelige dansgroep.quote:
Dat idee had ik bij die twee dansende kinderen van tienquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zulke ouders moet je preventief onder toezicht stellen om te voorkomen dat ze hun kinderen het podium opschoppen. Ik geloof er geen ruk van dat dit meisje met plezier daar staat namelijk, ze wordt vreselijk gepusht.
je kan zeggen wat je wil, maar die lieten wél iets acceptabels zien.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat idee had ik bij die twee dansende kinderen van tien.
Iets té acceptabel in mijn ogen, die moeten wel dag en nacht geoefend hebben, dat lijkt me niet gezondquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je kan zeggen wat je wil, maar die lieten wél iets acceptabels zien.
Of het gezond is dat kinderen van 10 zoiets doen en elke dag trainen.
Onze kids blijft het in ieder geval bespaard.
je hebt gelijkquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Iets té acceptabel in mijn ogen, die moeten wel dag en nacht geoefend hebben, dat lijkt me niet gezond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |