quote:
Pff. Word ik nu uitgelachen?

Nee, net seizoen 4 uit, volgens mij is het gewoon een grote build-up naar vijf. En die moet ik nu dus zien. Dit season had te weinig McNulty en de rest van de gang (Bunk, Freamon, Kima to name a few), teveel gefocust op kinderen en schooling (oké, dat was het onderwerp van dit seizoen, maar dan hoef ik het niet per se leuk te vinden.

). Het begon pas te lopen toen Freamon en Bunk door begonnen te krijgen wat waar bepaalde dingen waren... en dat was 10 episodes in.
Dat, en Marlo is allesbehalve vergelijkbaar met het sympathieke kaliber van een Stringer Bell of hell, zelfs een Avon. En natuurlijk is het natuurgetrouw en goed acteren blablabla (wat ook telt voor alle child actors, daar zijn we het allemaal wel over eens), maar dan kun je nog wel voorkeur hebben voor personages en verhaallijnen. Als je dat niet inziet, ben ik eerder geneigd om jou uit te lachen. En dat is velen malen terechter dan jouw mening en je lachsmileys.

Bottom line? Season 4 is niet slecht. Fuck, het is beter dan menig andere show. Maar dat weet iedereen (die de serie kent), dus dat hoeft ook niet continu opgenoemd te worden. Door de constante algemene zeer hoge kwaliteit van de serie, miste ik alleen de kwaliteit van de eerdere seizoenen. If you know what I'm sayin'.

.
En als seizoen 5 alsnog (met dank aan de opbouw in 4) delivers, zal ik het hier uiteraard laten weten.