http://thepiratebay.org/torrent/3516107quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:48 schreef Tim86 het volgende:
Kwam net deze tegen bij de releases, voor de mensen die het nog nooit hebben gezien
The Corner 2000 COMPLETE DVDRip XviD-aNBc
“The Corner” is a 2000 HBO drama television miniseries based on the nonfiction book The Corner: A Year in the Life of an Inner-City Neighborhood by David Simon and Ed Burns and adapted for television by Simon and David Mills. It won the Primetime Emmy Award for Outstanding Miniseries in 2000. The series chronicles the life of a family living in poverty amid the open-air drug markets of West Baltimore. This DVDRip PACK was released by group aNBc.
Based on the nonfiction book “The Corner: A Year in the Life of an Inner-City Neighborhood”, by journalists David Simon and Edward Burns, The Corner presents the world of Fayette Street using real names and real events. The Corner tells the true story of men, women and children living amid the open-air drug markets of West Baltimore. It chronicles a year in the lives of 15-year old DeAndre McCullough (Sean Nelson, “THE WOOD”), his mother Fran Boyd (Khandi Alexander), and his father Gary McCullough (T.K. Carter), as well as other addicts and low-level drug dealers caught up in the twin-engine economy of heroin and cocaine.
[ afbeelding ]
Hier is The Wire ook uit ontstaan
quote:
In 1 dag een seizoen gezien ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:48 schreef PabloLopez het volgende:
Ben bij Season 2... Stringer die economie lessen volgt, wat te doen in een agressieve markt met een inferieur product? En die professor maar adviseren haha
Inmiddels 3 weken verder en gisteravond heb ik de laatste afl. van seizoen 5 gekeken....ik moet bovenstaande mening duidelijk herzien! Wat een verslavende serie. Nu moet ik afkicken...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:17 schreef monic27 het volgende:
Net de 1e 4 afl. van seizoen 1 gekeken. Ik ben GEEN fan.
Zeer slaapverwekkend, er gebeurd echt niks.
Sorry geen serie voor mij dus
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:39 schreef monic27 het volgende:
[..]
Inmiddels 3 weken verder en gisteravond heb ik de laatste afl. van seizoen 5 gekeken....ik moet bovenstaande mening duidelijk herzien! Wat een verslavende serie. Nu moet ik afkicken...
Zo zie je maar dat je niet altijd gelijk vanaf de allereerste afl. iets kan beoordelen.
Ik vind the wire dus helemaal top!!
Ik zeg nog steeds Schillinger tegen eh, Schillinger. Toen was hij minder bekend, ik denk dat als hem nu gevraagd wordt om zes seizoenen een verkrachtende nazi te spelen er wel twee keer over zou denken, met het zijn huidige succes. Het is hem gegund trouwens, sympathieke acteur.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:39 schreef ClayDavis het volgende:
Ik ben net aan Oz begonnen, zie ik opeens Avon Barksdale als correctional officer, gaat er niet helemaal in bij me.
Halve cast zit er in, blijkt: http://cosmodromemag.com/node/472
Moet je over een paar maanden de hele serie weer eens opnieuw kijken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:39 schreef monic27 het volgende:
[..]
Inmiddels 3 weken verder en gisteravond heb ik de laatste afl. van seizoen 5 gekeken....ik moet bovenstaande mening duidelijk herzien! Wat een verslavende serie. Nu moet ik afkicken...
Zo zie je maar dat je niet altijd gelijk vanaf de allereerste afl. iets kan beoordelen.
Ik vind the wire dus helemaal top!!
Ik nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:11 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Moet je over een paar maanden de hele serie weer eens opnieuw kijken.
Zul je versteld staan over hoeveel dingen je de eerste keer hebt gemist.
Echt iedereen vind The Wire in het begin saai.
Hoever ben jequote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:48 schreef ElleboogVanMij het volgende:
Ligt het aan mij of begrijp ik weinig van The Wire
Vind het geen superserie, wel leuk maar de beste ooit...
Smaken kunnen verschillen natuurlijk, maar ik ken eigenlijk niemand die alle seizoenen heeft gezien en het niet briljant vond..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:48 schreef ElleboogVanMij het volgende:
Ligt het aan mij of begrijp ik weinig van The Wire
Vind het geen superserie, wel leuk maar de beste ooit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |