dan staat het bij dezequote:
present.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja moet wel nog steeds gebeuren he, bbq in amsterdam![]()
als jullie beloven te komen, laatse zondag van september![]()
ik regel bier en vleesch
laatste zaterdag in september heb ik altijd familie weekendquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:36 schreef ursel het volgende:
[..]
present.
Waarom eigenlijk niet zaterdag?
Had je een sabbatical ofzo??quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:40 schreef IJsmuts het volgende:
godsamme, wat heb ik BoF gemist....., je weet niet hoe moeilijk het is om een half jaar te lurken![]()
nu pitten, over een paar uur weg, maandag weer posten
neuj, half jaartje Henk en Ingridquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Had je een sabbatical ofzo??
Have fun
Presentquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:43 schreef IJsmuts het volgende:
Laatste zondag van september
Na 3 jaar BoF bbq in Amsterdam, de stad van Ajakkes![]()
+ Kennismaking met mervrouw IJs![]()
Kosten: grateloos
Eten: Goed geregeld
Drank: Aanwezig
![]()
Straks gaan we ook weer BF2 spelen..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
BBQ bij IJsMaar je hebt dus een half jaar alleen gelurkt?
En je had nog niet gezien dat ik mod ben? Ook alweer ruim half jaar inmiddels
Static ook weer terugWat een gezelligheid!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou niet gaan overdrijven Urs
Ik heb nog een penis pomp van je...
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou niet gaan overdrijven Urs
Ik heb nog een luchtbed + pomp van je...
primaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:55 schreef jpjedi het volgende:
Wtf gebeurt er allemaal! We zijn zowat weer op volle BoF sterkte.
Airsoften maar weer eens regelen ?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dan ben ik niet thuis...
Zondag?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dan ben ik niet thuis...
quote:
Daar pas je tot over je oren inquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan die van jou toch lenen?
Zondag?quote:
WK poulequote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Trouwens, als je op jou link klikt in je signature krijg je een Voetbalpoule waar Ursel winnaar is en jij ergens onderin bungelt met 0 punten
Had t er afgelopen vrijdag toevallig ook al met Keltie over. Binnenkort maar weer eens een inventarisatie starten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:55 schreef jpjedi het volgende:
Wtf gebeurt er allemaal! We zijn zowat weer op volle BoF sterkte.
Airsoften maar weer eens regelen ?
quote:
Tuurlijk niet, die kleren moeten zo snel mogelijk uitquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Condooms![]()
Je koopt ook geen nieuwe TV en laat de verpakking eromheen zitten!
en dan pak je je afstandsbediening en laat je er geluid uit komenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:10 schreef ursel het volgende:
Tuurlijk niet, die kleren moeten zo snel mogelijk uit
Goed planquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Had t er afgelopen vrijdag toevallig ook al met Keltie over. Binnenkort maar weer eens een inventarisatie starten.
Graag wil ik je wijzen op topic nummer 3 uit sectie 32 van het forum.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb net weer domein en hosting bandoffokkers.nl verlengd met een jaar maar ga dit nu wel echt opzeggen want gebeurt helemaal niks meer mee...
Sommige mensen moeten werkenquote:
Ik denk, jij werkt nu, dus heb je maandag vrij.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten werken![]()
Plus dat ik 's avonds bezoek heb
Oh jaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:10 schreef ursel het volgende:
Je weet toch dat je geen dvd kan downloaden in belgie..
Een echte vent pakt de fiets en gaat daarop zelfs naar Zeeland!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:57 schreef FJD het volgende:
Naja ik heb natuurlijk ook geen auto wat t wat lastig maakt om zomaar even ergens heen te reizenIk blijf wel in de buurt rijden.
whehe.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
Een echte vent pakt de fiets en gaat daarop zelfs naar Zeeland!
@JP je had die pr0n dvd ook hier wel mogen downloaden.!
Was een geinige avond en leuk dat je er een tering eind rijden voor over had!
Jammer dat je zo slecht in Fifa bent.. Worms is een ander verhaal
Van je werk of prive? Wij hebben die telefoon als company standard maar ik vind het een enorm kutding. Die menu's zijn zo onlogisch dat ik een briefje in mijn bureau heb om collega's te helpen met het maandelijks wijzigen van het exchange wachtwoord.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:54 schreef Keltie het volgende:
deadliest warrior
eerste post vanaf mn nieuwe telefoon: Nokia E72
De iphone is dan ook mijn keuze.. Dan maar bijlappen, ik gebruik dat ding de hele dag door. Lies bracht gisteren trouwens een bezoekje aan de Apple store in Houston, guess whatquote:Op zondag 18 juli 2010 15:15 schreef FJD het volgende:
Bij ons ook de standaard jaAls ik zo graag m'n mail etc wilde ontvangen dan kon ik die aanvragen...dan niet dus. iPhone
Zit je er klaar voor trouwens?Eerst peleton uitdunnen en dan leggen Gesink en Schleck de grote Alberto op de slachtbank
Ook een iPad?quote:Op zondag 18 juli 2010 15:20 schreef jpjedi het volgende:
De iphone is dan ook mijn keuze.. Dan maar bijlappen, ik gebruik dat ding de hele dag door. Lies bracht gisteren trouwens een bezoekje aan de Apple store in Houston, guess what
Valt toch tegen die eerste klimquote:Ik zit er klaar voor en ga zo bij mijn pa kijken. Wordt mooi dagje denk ik. Mencov en Gesink moeten toch wat kunnen. Heerlijk, 2 kanonnen in zo'n etappe
prive.. Heb em eerst even kunnen bekijken van mn vriendin. Moet zeggen dat ik de menu's ook niet onlogisch vind maar ik heb bijna al mn mobieltjes van nokiaquote:Op zondag 18 juli 2010 15:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Van je werk of prive? Wij hebben die telefoon als company standard maar ik vind het een enorm kutding. Die menu's zijn zo onlogisch dat ik een briefje in mijn bureau heb om collega's te helpen met het maandelijks wijzigen van het exchange wachtwoord.
mjah, maatje van me heeft zo'n htc desire, meen ik. Zelfde principe als de iphone en dar is niets voor mij, zo'n touchscreen.. Dus dan houd het op, jammer want zo'n ipad is wel heel tof.. Op vakantie een stel 'leren kennen' die zo'n ding haddenquote:Op zondag 18 juli 2010 15:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
De iphone is dan ook mijn keuze.. Dan maar bijlappen, ik gebruik dat ding de hele dag door. Lies bracht gisteren trouwens een bezoekje aan de Apple store in Houston, guess what
quote:Op maandag 19 juli 2010 08:20 schreef FJD het volgende:
Zwarte cross![]()
Fietsen was gisteren echt dramaVrijdag toch te diep gegaan
Fietsen
quote:Op zondag 18 juli 2010 15:15 schreef FJD het volgende:
Bij ons ook de standaard jaAls ik zo graag m'n mail etc wilde ontvangen dan kon ik die aanvragen...dan niet dus. iPhone
Mogguh Harryquote:Op maandag 19 juli 2010 08:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hier ookVind het ook geen fijne telefoon.
Mogguh
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en het lijkt erop dat ik volgende week op vakantie ga
Fietsen door de Alpen![]()
gewoon een lening afsluitenquote:Op maandag 19 juli 2010 10:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Zou ook nog graag willen fietsen in de Alpen of Pyreneeën, maar gaat financieel en planningmatig lukken.
Dat is slechts 1 van de factoren.quote:
Wat heb je aan een trainingsmaat die je er continue afrijdtquote:Op maandag 19 juli 2010 08:23 schreef ursel het volgende:Vanavond weer..
Ooh.. en ik heb al een surrogaat Ferdi gevonden
Dat zou ik nog wel willen jaquote:Op maandag 19 juli 2010 10:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en het lijkt erop dat ik volgende week op vakantie ga
Fietsen door de Alpen![]()
Daarom heb ik Niels ook nog even een sms gestuurd.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat heb je aan een trainingsmaat die je er continue afrijdt![]()
Ik heb van 5 augustus tot 13 augustus nog wel vrij.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat zou ik nog wel willen jaJe zou denken dat dergelijke tochten ook wel georganiseerd worden. Lijkt me wel mooi om een paar daagjes te doen weer
Eigenaar van deze toko woont bij mij om de hoek en die doen zulke reisjes.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat zou ik nog wel willen jaJe zou denken dat dergelijke tochten ook wel georganiseerd worden. Lijkt me wel mooi om een paar daagjes te doen weer
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat heb je aan een trainingsmaat die je er continue afrijdt![]()
quote:
een komkommer in zijn reet zorgt ervoor dat ie op zijn plek blijftquote:Op maandag 19 juli 2010 12:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Glijd je niet van je stoel? Pff
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:39 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Vanavond FIFA?Of ben je nog aant bijkomen van een ruig weekend
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
een komkommer in zijn reet zorgt ervoor dat ie op zijn plek blijft
Ik ben wss de 12e en 13e wel aan het fietsen in de buurt van Arnhem. Misschien dat ik 1 van die dagen ook Limboland induik voor de Mergelland-route. Interesse?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:59 schreef ursel het volgende:
Ik heb van 5 augustus tot 13 augustus nog wel vrij.
Hmm.. die dagen wrodt denk ik moeilijk, zal ff kijken voor je.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben wss de 12e en 13e wel aan het fietsen in de buurt van Arnhem. Misschien dat ik 1 van die dagen ook Limboland induik voor de Mergelland-route. Interesse?
Ben ook vrij, maar dan werkt Sanne nog wel en zit ik dus met oppas op die dagen.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:49 schreef FJD het volgende:
In anderhalf uur van "dan ben ik vrij" naar "dat wordt moeilijk"
klinkt zo raar, oppassen op je eigen kind.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Ben ook vrij, maar dan werkt Sanne nog wel en zit ik dus met oppas op die dagen.
Mja, hoe moet ik het anders verwoorden als ik wel vrij ben, maar niet weg kan.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:31 schreef staticdata het volgende:
[..]
klinkt zo raar, oppassen op je eigen kind.
een gegeven dat je moet accepteren bij het vaderschapquote:Op maandag 19 juli 2010 14:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, hoe moet ik het anders verwoorden als ik wel vrij ben, maar niet weg kan.
Dan zal ik het de volgende keer zo bewoordenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
een gegeven dat je moet accepteren bij het vaderschap
Mja, ik ga ook eerst ff afstemmen thuis, lijkt me wel het veiligst.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:24 schreef FJD het volgende:
De 12e zou denk ik t beste uitkomen maar moet nog even afstemmen vanavond.
moet je ook oppassenquote:Op maandag 19 juli 2010 15:24 schreef FJD het volgende:
De 12e zou denk ik t beste uitkomen maar moet nog even afstemmen vanavond.
voor een klap voor m'n kop jaquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Denk het wel! Moet paar klusjes in huis doen maar dan hang ik de mic vast in de opladert
[..]
Ik ben er ook.
In de formule 1 gaan ze toch ook niet stoppen als er 1tje met een lekke band de pits in gaat?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:42 schreef FJD het volgende:
Contador![]()
en dan na afloop doodleuk verklaren dat je niet doorhad dat Schleck materiaalproblemen hadWees dan een vent en roep gewoon dat dat je een prima moment leek om vol gas door te rammen.
Of als er eentje van de baan afraaktquote:Op maandag 19 juli 2010 19:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
In de formule 1 gaan ze toch ook niet stoppen als er 1tje met een lekke band de pits in gaat?
Vrees dat t voorbehoud in werking treed. Misschien wat later op de avond nog maar reken er maar niet op.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:07 schreef Sickert het volgende:
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Vrees dat t voorbehoud in werking treed. Misschien wat later op de avond nog maar reken er maar niet op.
sport doe je om te winnen, als iemand het verneukt of z'n materiaal 'em in de steek laat is dat z'n eigen probleem toch?quote:Op maandag 19 juli 2010 19:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Of als er eentje van de baan afraakt
Naja weet niet precies wat er met Schleck gebeurde. Alstie te achterlijk schakelde dan zit er wat in om door te rijden en gezien wat Cancellara in de derde etappe oid deed ist ook wel een koekje van eigen deeg maar ik blijf t een goed gebruik vinden om bij materiaalpech of valtpartijen niet te demareren. Plus dat ik ook niet denk dat Contador t nodig heeft, die vent heeft veel meer power in de benen dan Schleck op t moment.
Gesink
Sinds dat goed bedoelde advies van jou enige tijd geledenquote:Op maandag 19 juli 2010 19:40 schreef Sickert het volgende:!
Sinds wanneer heb jij een leven?
Ik start mn xbox gewoon op en ga knallen
zie het wel als je online komt
Hoe laat wordt 't?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Sinds dat goed bedoelde advies van jou enige tijd geleden
Niet, gaan nu slapenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe laat wordt 't?
Kijk ik eerst Dating In The Dark
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet, gaan nu slapenVolgende keer beter
Oh ja en
Toen was ik aant ownen met Kolonistenquote:
Bedoel je het ook als meervoudquote:Op maandag 19 juli 2010 22:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet, gaan nu slapenVolgende keer beter
Oh ja en
Return of the Pinoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 05:40 schreef Sickert het volgende:
Seop aan t matten met een andere kat in de gang! Dan schrik je wel even![]()
Seop van schrik en tijdens het gevecht de gang onder gepist
Nou als ik ga, ga ik gewoon met de trein die kant op en zet daar ergens een tentje neer en dan is het met zijn 3en fietsen. Ongeveer 150 euro met de trein naar Grenoble en daar kunnen ze mij dan weer oppikken.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben geen allochtoon dus ik haal geen enkelvoud en meervoud door elkaarquote:
Sjaakies lopen daar gewoon over het eiland heen te stappenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:08 schreef ursel het volgende:
@ Sickert: Dan had je amar een echte tijger in huis moeten nemen.
Dan durven de andere katten niet langs te komen.
@ Keltie: Sjaakie
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Sjaakies lopen daar gewoon over het eiland heen te stappen
Ze kijken je ook arrogant aan als je ze ziet, ze snappen alleen nog niet dat het niet gezond voor Sjaakie is als er een auto overheen rijd
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben geen allochtoon dus ik haal geen enkelvoud en meervoud door elkaar
Mogguh
Jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Toffe foto's Keltie
Nederlands elftal gekeken op Aruba zag ik op één van je foto's
Nou het is wat lastig, aangezien ik al een aanhaker benquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:28 schreef FJD het volgende:
@Jorrit; bespeur ik daar dat aanhaken mogelijk is of wordt dat lastig?
Aruba zeg je...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ja
Wedstrijd begon daar om 07.30, dus we dachten in de bioscoop (bij het hotel) te kijken (zonden ze alle WK wedstrijden en wat andere sportwedstrijden in HD uit).
Dus wij om 07.15 naar die bioscoop, zit'ie vol met Oranje ArubanenStaan er nog 40 tot 60 man op de trap te wachten, zie je een Arubaans vrouwtje van rond de 60 in een Blokker Brulshirt
Toen maar naar een Nederlands eetcafétje tegenover het hotel gegaan.. Zie je al die Arubanen om 07.30 aan het bier zitten
De Paddockquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ja
Wedstrijd begon daar om 07.30, dus we dachten in de bioscoop (bij het hotel) te kijken (zonden ze alle WK wedstrijden en wat andere sportwedstrijden in HD uit).
Dus wij om 07.15 naar die bioscoop, zit'ie vol met Oranje ArubanenStaan er nog 40 tot 60 man op de trap te wachten, zie je een Arubaans vrouwtje van rond de 60 in een Blokker Brulshirt
Toen maar naar een Nederlands eetcafétje tegenover het hotel gegaan.. Zie je al die Arubanen om 07.30 aan het bier zitten
Volgens mij is gisteren besloten dat we volgend jaar weer gaan.. Met een ander bevriend stel..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Aruba zeg je...
* PoSTMaN zet Aruba op vakantiebestemming lijstje
En dan 's nachts wakker worden omdat het beest aan je been aan het knagen is?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:08 schreef ursel het volgende:
@ Sickert: Dan had je amar een echte tijger in huis moeten nemen.
Dan durven de andere katten niet langs te komen.
R.I.P. Poesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:28 schreef Sickert het volgende:
[..]
En dan 's nachts wakker worden omdat het beest aan je been aan het knagen is?
Deze ligt er altijd lief tegenaan
Seops!!
bleek vanmorgen nog meer pis te liggenwatje is het ook!
Moet wel zeggen dat die andere bijna een keer zo groot is als Seop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |