quote:
Das klote manquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het is definitief!
Mijn vakantie is van de baan
Ik mag in de maanden september, oktober en november niet voor langere tijd met vakantie.
Nu aan het kijken voor een last minute zuipen in Bulgarije.
Gelukkig worden we wereldkampioen dit weekend anders zou ik me pas echt kut voelen!
Ik ben de enige die het grote overzicht heeft en snel kan trouble shooten.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:02 schreef Sickert het volgende:
@ jorrit das kut!
Je had het zeker verdiend, erg jammer!
Hoe komt het dat je niet lang weg mag/kan?
Hoezo kunnenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:39 schreef FJD het volgende:
Wakker worden homo's! Zit beetje krantjes te lezen in de trein maar dat bouwt de spanning toch al goed op zegWe kunnen morgen gewoon wereldkampioen zijn
en toen werd je wakker en merkte dat je nog steeds in je bezwete bed lag en niet in een trein zat zogenaamd de krant te lezen en te posten op fokquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:39 schreef FJD het volgende:
Wakker worden homo's! Zit beetje krantjes te lezen in de trein maar dat bouwt de spanning toch al goed op zegWe kunnen morgen gewoon wereldkampioen zijn
Hoe is het met je Amerikaanse keuken?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:00 schreef rubje het volgende:
[..]
en toen werd je wakker en merkte dat je nog steeds in je bezwete bed lag en niet in een trein zat zogenaamd de krant te lezen en te posten op fokenne 'we? sedert wanneer heb jij bijgedragen tot de winst van het Nl elftal? je zat toch zogenaamd in India?
of was het dat dorp in belgie?
tof man! Maak je veel foto's! Veel plezier daar!quote:Op zondag 11 juli 2010 06:19 schreef FJD het volgende:
Geland en int hotel, welkom geheten door zingende staf![]()
vijf uurtjes tukken, ontbijten en dan met de bus naar t stadion
Tis nog 2u rijden en dan nog half uurtje lopen. Vooraf krijgen we ook de afsluitingsceremonie maar als dat ook Shakira komt dan ga ik liever pilsen
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
Hoe is het met je Amerikaanse keuken?
Ja dat niet alleen, de rit van gisteren is nog niet bijgewerkt in de tourpoulequote:Op maandag 12 juli 2010 10:41 schreef ursel het volgende:
Nondeju, denk je vandaag al het verdriet te doen vergeten door de tour te gaan kijken, hebben die een rustdag.
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ach ja, dan maar 24 kijken
Heb zaterdag seizoen 8 gedownload, dus kan ik nu mooi kijken
Bij Jack weet je van te voren tenminste zeker dat ie wereldkampioen wordt
MS heeft dan ook al twee jaar lang patches uitgebracht om tot een goed product te komenquote:
Keltie is ook 6 lettersquote:Op dinsdag 13 juli 2010 06:44 schreef Keltie het volgende:
Zou er iemand vanmiddag opstaan en de voetbalwereld een plezier doen door De Jong door z'n knietjes heen te schieten? Wat een debiel is dat joh. Maar goed, "De Jong" en "Debiel", beide 6 letters :' )
1) Dat is niet m'n echte naam.quote:
jong of biel, benne allebei dwarsliggers..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
1) Dat is niet m'n echte naam.
2) Ik trap tijdens een potje voetbal niet iemand op z'n ribbenkast.
3) Ik kom nooit met 2 benen naar voren in.
4) Ik heb nog nooit iemand z'n enkel gebroken.
5) Verder onnodig.
Conclusie: De Jong blijft een debiel.
Ik vond het wel een mooie "This is Sparta"-actiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
1) Dat is niet m'n echte naam.
2) Ik trap tijdens een potje voetbal niet iemand op z'n ribbenkast.
3) Ik kom nooit met 2 benen naar voren in.
4) Ik heb nog nooit iemand z'n enkel gebroken.
5) Verder onnodig.
Conclusie: De Jong blijft een debiel.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:54 schreef FJD het volgende:
Nog even snel twee uurtjes fietsen en dan precies op tijd terug voor de beklimming van de Madelaine
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:54 schreef FJD het volgende:
Nog even snel twee uurtjes fietsen en dan precies op tijd terug voor de beklimming van de Madelaine
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:28 schreef rubje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je bent gewoon werkloos thuis gast
quote:
Noem het maar debiel, ze rijden alles en iedereen de vernieling in. Ze zijn nog met z'n tweeen over en voor de rest staat alles op achterstand.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:58 schreef jpjedi het volgende:
Wat een debielen. Kapotrijden op een berg met afdaling van +20km.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat ze uberhaupt aandacht geven aan die ordinaire schoppende faalhazen
Moeten we tegenwoordig ook al de verliezers huldigenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kijk het uberhaupt eens. Ziet er prachtig uit en ze hebben het oprecht naar hun zin! Kippenvel!
Casar, knappe prestatiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Stelletje zuurpruimen
Wie heeft de etappe gewonnen of is 't nog bezig?
Uhmmm ik zit dagelijks tot een uur of 19:00 op kantoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kijk het uberhaupt eens. Ziet er prachtig uit en ze hebben het oprecht naar hun zin! Kippenvel!
Jorrit; Elke wedstrijd in de kroeg (gokjequote:
Nee weinig in de kroeg gekeken, wel vaak in de kroeg belandquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Jorrit; Elke wedstrijd in de kroeg (gokje), finale via Amsterdam naar een groot plein op Apeldoorn
Ik; Tweemaal Breda, 1 maal Rotterdam (incl. Hofvijver) en 1 maal stadion.
Nee inderdaad, wij hebben geen idee hoe we iets moet vieren en zitten thuis te mokken als Nederland speelt omdat het dan zo druk is op straat
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Jorrit; Elke wedstrijd in de kroeg (gokje), finale via Amsterdam naar een groot plein op Apeldoorn
Ik; Tweemaal Breda, 1 maal Rotterdam (incl. Hofvijver) en 1 maal stadion.
Nee inderdaad, wij hebben geen idee hoe we iets moet vieren en zitten thuis te mokken als Nederland speelt omdat het dan zo druk is op straat
We mogen t zelf bepalen maar we zijn wel zuurpruimen als we niet kijken omdat we een 2e plaats niet huldiging-waardig vindenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laat iedereen dat lekker zelf bepalen. Ik zeg niet dat je de huldiging moet kijken.
M'n pa z'n vrouw heeft national TV gehaald toen we in stadion zaten. Tenminste dat hoorden wequote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Stond zelfs zover vooraan dat ze me ongeveer 2min vol op het grote scherm lieten zien hoe ik vrolijk door aan het feesten was
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:29 schreef FJD het volgende:
[..]
We mogen t zelf bepalen maar we zijn wel zuurpruimen als we niet kijken omdat we een 2e plaats niet huldiging-waardig vinden
Face it Frank, je kunt je net zo goed verplaatsen in andere belevingen vh voetbal als Jorrit/JP/ik dat kunnen; niet. Maar goed dat ga je vast ontkennen
Smiley sprayquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja met een smilie erachter. Neem het niet zo hoog op joh!
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Ik bedoel het halen van de bekerfinale door feyenoord was een grotere presatie dan het halen van de WK-finalequote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:48 schreef FJD het volgende:
Ik zie trouwens wel kansen! Zo kunnen we volgend jaar Feyenoord gaan huldigen voor het behalen van bv. de 6e plaatsAls we er eerder hadden geweten dan hadden we trouwens met de bekerfinale van afgelopen seizoen ook de Hofvijver ingekund
Frank, ga je volgend jaar mee naar de Coolsingel? Gaan we saampjes Feijenoord huldigenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja met een smilie erachter. Neem het niet zo hoog op joh!
Ik heb een kandidaat:quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:25 schreef FJD het volgende:
"Beatrix had een Duitser, Willem Alexander een Argentijn, wedden dat Amalia met een Spanjaard thuis komt!"
Ook dat Argentijnse erin, maar het zal toch geboren worden in Spanjequote:Privé
Sergio Agüero dankt zijn bijnaam “Kun” aan de Japanse tekenfilmheld Kum Kum. In zijn jeugd was hij daar een groot fan van en omdat Sergio ook klein was en hetzelfde haar had, werd hij door zijn vrienden “Kun” genoemd. En die bijnaam heeft hij behouden. Sergio is ook gek op de Cumbia, een Latijns-Amerikaanse muziekstijl, en heeft samen met de groep Los Leales het nummer “El Kun Agüero” opgenomen. In de roddelbladen werd hij bekend omdat hij een verhouding heeft met Giannina Maradona, de dochter van de huidige bondscoach van het Argentijnse elftal, Diego Maradona. Ze verwachten binnenkort een baby. Atletico Madrid heeft al laten weten het nog ongeboren kind een contract aan te willen bieden.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Frank, ga je volgend jaar mee naar de Coolsingel? Gaan we saampjes Feijenoord huldigen
EDIT:
Spuit 11 leest niet verder dan z'n neus lang is
Je hebt gisteren toch ook gekeken? Voor welke prijs was dat dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Feyenoord huldigen?Welke prijs?
Feijenoord is inderdaad belangrijker, dat klopt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Feyenoord met een 2de plaats op het WK vergelijken is niet echt realistisch
Dus dat maakt Uruguay de eigenlijke winnaar van het toernooi?quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat ben ik niet met je eens
2de worden op een WK is gewoon een grote prestatie, zeker voor een klein land als Nederland
In t stadion lieten ze zien hoeveel profvoetballers (oid) beide landen hadden. Spanje zat op iets van 3.200 terwijl Nederland op 3.000 kwam. Spanje heeft bijna 50 miljoen inwoners, Nederland 17 miljoen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:19 schreef Keltie het volgende:
Dus dat maakt Uruguay de eigenlijke winnaar van het toernooi?
Zo ver komen terwijl ze maar 3.500.000 inwoners hebben ofzo..
Maar ze zeggen er niet bij hoeveel van die 3.500.00 inwoners goed kunnen voetballen.
Als dat er 3.000.000 zijn, maakt dat de prestatie al een stuk minder natuurlijk
Heb je ook staan juichen voor Sven toen Fabris hem versloeg op de 5000m? Want tja tweede worden is toch een prestatie en Nederland is toch maar een klein landquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
2de worden op een WK is gewoon een grote prestatie, zeker voor een klein land als Nederland
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Heb je ook staan juichen voor Sven toen Fabris hem versloeg op de 5000m? Want tja tweede worden is toch een prestatie en Nederland is toch maar een klein land
wat me ook opviel is dat er maar 10 miljoen mensen de wedstrijd zagen in Spanje.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:24 schreef FJD het volgende:
[..]
In t stadion lieten ze zien hoeveel profvoetballers (oid) beide landen hadden. Spanje zat op iets van 3.200 terwijl Nederland op 3.000 kwam. Spanje heeft bijna 50 miljoen inwoners, Nederland 17 miljoen.
Meeste landen zijn denk ik meer clubvoetbal-gek, dat hebben wij dan weer veel minder.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:27 schreef jpjedi het volgende:
wat me ook opviel is dat er maar 10 miljoen mensen de wedstrijd zagen in Spanje.
Dus eigenlijk zijn we verslagen door een middelmatig voetballand.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:24 schreef FJD het volgende:
[..]
In t stadion lieten ze zien hoeveel profvoetballers (oid) beide landen hadden. Spanje zat op iets van 3.200 terwijl Nederland op 3.000 kwam. Spanje heeft bijna 50 miljoen inwoners, Nederland 17 miljoen.
Daarbij heeft Spanje nog steeds veel gezeik onderling?quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Meeste landen zijn denk ik meer clubvoetbal-gek, dat hebben wij dan weer veel minder.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:33 schreef Keltie het volgende:
Dus eigenlijk zijn we verslagen door een middelmatig voetballand.
Ik ben het met je eens dat er altijd wel een reden tot een feestje te bedenken is.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:01 schreef ursel het volgende:
Hoe moeilijk is ut nou om te begrijpen.![]()
Benne gewoon een stapeltje studenten die vakantie hebben, een paar tokkies die geen baan hebben en een groepje oranje fanatiekelingen.
Allemaal met tijd teveel die wel van een feestje houden. De meeste hier zouden wel moeten weten dat eigenlijk alles wel aangegrepen kan worden als reden om een feestje te vieren.
Het zonnetje schijnt, het bier vloeit rijkelijk.
Studenten blij, tokkies blij, oranje fanaten blij, spelers blij, media blij, horeca blij en frankie blij.
Alleen een stelletje zuurpruimen op een forumpie die klaarblijkelijk er niet blij om benne.
Zie ut maar zo dat het nut net zo groot is als een finale op hetzelfde plein te gaan kijken, maar waar je eigenlijk niets van de wedstrijd kunt volgen, maar dat je het gewoon tof vind om te kunnen zeggen dat je een van de kudde was![]()
Dat is echt Nederlands.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:36 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Daarom ging ik ook niet naar de huldiging
Naja het blijft een knappe prestatie dat je tweede wordt, zeker omdat je ook Brazilie uitschakelt maar ik blijf de gedachte dat "we" onszelf zijn overstegen een enorme zelfonderschatting vinden. Als je kijkt wat we aan spelersmateriaal rond hebben lopen dan hoor je gewoon thuis in het rijtje toplanden en dan moeten we niet gaan doen alsof we een buitenaardse prestatie hebben geleverd door zover te komen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat is echt Nederlands.
Vliegen we er vroeg uit, hadden we verder moeten komen omdat we van dat uitstekende materiaal hebben.
Vliegen we er laat uit (Finale. Mag ik dat laat noemen? Ja, dat mag ik laat noemen), is het een wonder en mogen we God op onze blote knietjes danken dat we dit hebben meegemaakt. Daarna gooien we als offer een kind van 5 tussen 4 geile priesters, lopen we de polonaise terwijl we massaal bier zuipen en meebleren op "hoempa, hoempa"-kutmuziek.
Want ik ben nogal corpulentquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:32 schreef Keltie het volgende:
Fer, kon je jezelf niet inhouden?
Rukkende wielrenner gezocht
Hofvijverquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:25 schreef ursel het volgende:
Oe... gauw naar Rotterdam om de spelers te huldigen dat ze de 0 hebben gehouden
Leer typen, reserve Belg.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:10 schreef jpjedi het volgende:
HSV Hoek
Kutdorpje waar ik heen moet op bezoek bij schoonmoeders, houdt Fijenooit op 0
Weet niet over welke van de twee opmerkingen je het hebt, ze blonken beide niet echt uit in spitsvondigheidquote:
Ik heb gewoon last van humor en Keltie hapte. Waar jij het nu weer over hebt met 2 opmerkingen is me een raadsel. Of hap jij nu ook?quote:Op donderdag 15 juli 2010 07:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Weet niet over welke van de twee opmerkingen je het hebt, ze blonken beide niet echt uit in spitsvondigheid
Ah, noemen ze dat humor in België? Het zal ook nooit wat worden met dat land.quote:Op donderdag 15 juli 2010 07:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb gewoon last van humor en Keltie hapte. Waar jij het nu weer over hebt met 2 opmerkingen is me een raadsel. Of hap jij nu ook?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 07:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb gewoon last van humor en Keltie hapte. Waar jij het nu weer over hebt met 2 opmerkingen is me een raadsel. Of hap jij nu ook?
Dat was nog een verhaal zeg! Vrijdag moest ik met spoed naar ziekenhuis voor Trombose onderzoek. Ik schrok maar ze konden het niet uitsluiten. Toen de scan negatief bleek voor Trombose heeft men nog wel opgezette lymfe klieren gevonden.quote:
Handig zo'n linkje. Geeft een duidelijk beeld van de boodschap van je post..quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Breaking news! Hij is vrijgesproken!
http://www.bbc.co.uk/news/entertainment+arts-10645210
Mooi, dan kan'ie samen met Jack Bauer en Chuck Norris het olieprobleempje op gaan lossenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Breaking news! Hij is vrijgesproken!
http://www.bbc.co.uk/news/entertainment+arts-10645210
quote:Op donderdag 15 juli 2010 07:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
NAC' ers en Jodenquote:
Mijn godquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
NAC' ers en Joden
Niveautje derat.nl .. Man, het debiele neefje van m'n vriendin haalt nog een hoger niveau
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:56 schreef Sickert het volgende:
[..]
Mijn god
wat kan jij happen zegte mooi!
Je mag stoppen met happen hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Iedereen hapt, het onderwerp waarop iemand hapt verschilt alleen.
Alleen is niet iedereen zo'n triest figuur wat een reactie uit wil lokken en zodra de reactie komt begint te lullen over "happen" .
JHK
Puniquote:
TWEEEEEEEET!!!!!!quote:
Ja, dus..quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:32 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
TWEEEEEEEET!!!!!!![]()
geen idee war puni is, kom net uit cafe gekropen, zag dat ik een nieuwe tweet follower heb!!![]()
als Lies niet mee leest zal ik ff e.e.a. retweeten![]()
Pffffffff, zware middag man, over paar uur weer ind e auto voor stag weekend van mn broertje in france, oh lord......
heb jullie gemist schatjesmaarja, je bent getrouwd of niet
modjequote:
pffffquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:25 schreef ursel het volgende:
Woei... Paddock kaarten voor de Superleague Formula op circuit Zolder dit weekend
Ben in Nov 5 jaar getrouwd alweerquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:25 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
modje![]()
![]()
beetje vreemd maar wel grappig
![]()
@ urs > ga nooit trouwenof stel het iif zolang mogelijk uit
Wanneer organiseer je hem?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:28 schreef IJsmuts het volgende:
oja, ben dus katslazerus, aners had iknatuurlijk niet gepost![]()
wanneer is de volgende BoF bbq?!
happen is alleen cool in een lekkere piknato met majo en curryquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:56 schreef Sickert het volgende:
[..]
Mijn god
wat kan jij happen zegte mooi!
Tis wel gratis en voor noppesquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:26 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
pffffjump zo ff bij voor een wild weekend in etretat en parijs
ja moet wel nog steeds gebeuren he, bbq in amsterdamquote:
Aron 2quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Hopelijk volgende week nog meer positief nieuws.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja moet wel nog steeds gebeuren he, bbq in amsterdam![]()
als jullie beloven te komen, laatse zondag van september![]()
ik regel bier en vleesch
dan staat het bij dezequote:
present.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja moet wel nog steeds gebeuren he, bbq in amsterdam![]()
als jullie beloven te komen, laatse zondag van september![]()
ik regel bier en vleesch
laatste zaterdag in september heb ik altijd familie weekendquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:36 schreef ursel het volgende:
[..]
present.
Waarom eigenlijk niet zaterdag?
Had je een sabbatical ofzo??quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:40 schreef IJsmuts het volgende:
godsamme, wat heb ik BoF gemist....., je weet niet hoe moeilijk het is om een half jaar te lurken![]()
nu pitten, over een paar uur weg, maandag weer posten
neuj, half jaartje Henk en Ingridquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Had je een sabbatical ofzo??
Have fun
Presentquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:43 schreef IJsmuts het volgende:
Laatste zondag van september
Na 3 jaar BoF bbq in Amsterdam, de stad van Ajakkes![]()
+ Kennismaking met mervrouw IJs![]()
Kosten: grateloos
Eten: Goed geregeld
Drank: Aanwezig
![]()
Straks gaan we ook weer BF2 spelen..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
BBQ bij IJsMaar je hebt dus een half jaar alleen gelurkt?
En je had nog niet gezien dat ik mod ben? Ook alweer ruim half jaar inmiddels
Static ook weer terugWat een gezelligheid!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou niet gaan overdrijven Urs
Ik heb nog een penis pomp van je...
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou niet gaan overdrijven Urs
Ik heb nog een luchtbed + pomp van je...
primaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:55 schreef jpjedi het volgende:
Wtf gebeurt er allemaal! We zijn zowat weer op volle BoF sterkte.
Airsoften maar weer eens regelen ?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dan ben ik niet thuis...
Zondag?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dan ben ik niet thuis...
quote:
Daar pas je tot over je oren inquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan die van jou toch lenen?
Zondag?quote:
WK poulequote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Trouwens, als je op jou link klikt in je signature krijg je een Voetbalpoule waar Ursel winnaar is en jij ergens onderin bungelt met 0 punten
Had t er afgelopen vrijdag toevallig ook al met Keltie over. Binnenkort maar weer eens een inventarisatie starten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:55 schreef jpjedi het volgende:
Wtf gebeurt er allemaal! We zijn zowat weer op volle BoF sterkte.
Airsoften maar weer eens regelen ?
quote:
Tuurlijk niet, die kleren moeten zo snel mogelijk uitquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Condooms![]()
Je koopt ook geen nieuwe TV en laat de verpakking eromheen zitten!
en dan pak je je afstandsbediening en laat je er geluid uit komenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:10 schreef ursel het volgende:
Tuurlijk niet, die kleren moeten zo snel mogelijk uit
Goed planquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Had t er afgelopen vrijdag toevallig ook al met Keltie over. Binnenkort maar weer eens een inventarisatie starten.
Graag wil ik je wijzen op topic nummer 3 uit sectie 32 van het forum.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb net weer domein en hosting bandoffokkers.nl verlengd met een jaar maar ga dit nu wel echt opzeggen want gebeurt helemaal niks meer mee...
Sommige mensen moeten werkenquote:
Ik denk, jij werkt nu, dus heb je maandag vrij.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten werken![]()
Plus dat ik 's avonds bezoek heb
Oh jaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:10 schreef ursel het volgende:
Je weet toch dat je geen dvd kan downloaden in belgie..
Een echte vent pakt de fiets en gaat daarop zelfs naar Zeeland!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:57 schreef FJD het volgende:
Naja ik heb natuurlijk ook geen auto wat t wat lastig maakt om zomaar even ergens heen te reizenIk blijf wel in de buurt rijden.
whehe.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
Een echte vent pakt de fiets en gaat daarop zelfs naar Zeeland!
@JP je had die pr0n dvd ook hier wel mogen downloaden.!
Was een geinige avond en leuk dat je er een tering eind rijden voor over had!
Jammer dat je zo slecht in Fifa bent.. Worms is een ander verhaal
Van je werk of prive? Wij hebben die telefoon als company standard maar ik vind het een enorm kutding. Die menu's zijn zo onlogisch dat ik een briefje in mijn bureau heb om collega's te helpen met het maandelijks wijzigen van het exchange wachtwoord.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:54 schreef Keltie het volgende:
deadliest warrior
eerste post vanaf mn nieuwe telefoon: Nokia E72
De iphone is dan ook mijn keuze.. Dan maar bijlappen, ik gebruik dat ding de hele dag door. Lies bracht gisteren trouwens een bezoekje aan de Apple store in Houston, guess whatquote:Op zondag 18 juli 2010 15:15 schreef FJD het volgende:
Bij ons ook de standaard jaAls ik zo graag m'n mail etc wilde ontvangen dan kon ik die aanvragen...dan niet dus. iPhone
Zit je er klaar voor trouwens?Eerst peleton uitdunnen en dan leggen Gesink en Schleck de grote Alberto op de slachtbank
Ook een iPad?quote:Op zondag 18 juli 2010 15:20 schreef jpjedi het volgende:
De iphone is dan ook mijn keuze.. Dan maar bijlappen, ik gebruik dat ding de hele dag door. Lies bracht gisteren trouwens een bezoekje aan de Apple store in Houston, guess what
Valt toch tegen die eerste klimquote:Ik zit er klaar voor en ga zo bij mijn pa kijken. Wordt mooi dagje denk ik. Mencov en Gesink moeten toch wat kunnen. Heerlijk, 2 kanonnen in zo'n etappe
prive.. Heb em eerst even kunnen bekijken van mn vriendin. Moet zeggen dat ik de menu's ook niet onlogisch vind maar ik heb bijna al mn mobieltjes van nokiaquote:Op zondag 18 juli 2010 15:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Van je werk of prive? Wij hebben die telefoon als company standard maar ik vind het een enorm kutding. Die menu's zijn zo onlogisch dat ik een briefje in mijn bureau heb om collega's te helpen met het maandelijks wijzigen van het exchange wachtwoord.
mjah, maatje van me heeft zo'n htc desire, meen ik. Zelfde principe als de iphone en dar is niets voor mij, zo'n touchscreen.. Dus dan houd het op, jammer want zo'n ipad is wel heel tof.. Op vakantie een stel 'leren kennen' die zo'n ding haddenquote:Op zondag 18 juli 2010 15:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
De iphone is dan ook mijn keuze.. Dan maar bijlappen, ik gebruik dat ding de hele dag door. Lies bracht gisteren trouwens een bezoekje aan de Apple store in Houston, guess what
quote:Op maandag 19 juli 2010 08:20 schreef FJD het volgende:
Zwarte cross![]()
Fietsen was gisteren echt dramaVrijdag toch te diep gegaan
Fietsen
quote:Op zondag 18 juli 2010 15:15 schreef FJD het volgende:
Bij ons ook de standaard jaAls ik zo graag m'n mail etc wilde ontvangen dan kon ik die aanvragen...dan niet dus. iPhone
Mogguh Harryquote:Op maandag 19 juli 2010 08:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hier ookVind het ook geen fijne telefoon.
Mogguh
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en het lijkt erop dat ik volgende week op vakantie ga
Fietsen door de Alpen![]()
gewoon een lening afsluitenquote:Op maandag 19 juli 2010 10:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Zou ook nog graag willen fietsen in de Alpen of Pyreneeën, maar gaat financieel en planningmatig lukken.
Dat is slechts 1 van de factoren.quote:
Wat heb je aan een trainingsmaat die je er continue afrijdtquote:Op maandag 19 juli 2010 08:23 schreef ursel het volgende:Vanavond weer..
Ooh.. en ik heb al een surrogaat Ferdi gevonden
Dat zou ik nog wel willen jaquote:Op maandag 19 juli 2010 10:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en het lijkt erop dat ik volgende week op vakantie ga
Fietsen door de Alpen![]()
Daarom heb ik Niels ook nog even een sms gestuurd.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat heb je aan een trainingsmaat die je er continue afrijdt![]()
Ik heb van 5 augustus tot 13 augustus nog wel vrij.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat zou ik nog wel willen jaJe zou denken dat dergelijke tochten ook wel georganiseerd worden. Lijkt me wel mooi om een paar daagjes te doen weer
Eigenaar van deze toko woont bij mij om de hoek en die doen zulke reisjes.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat zou ik nog wel willen jaJe zou denken dat dergelijke tochten ook wel georganiseerd worden. Lijkt me wel mooi om een paar daagjes te doen weer
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat heb je aan een trainingsmaat die je er continue afrijdt![]()
quote:
een komkommer in zijn reet zorgt ervoor dat ie op zijn plek blijftquote:Op maandag 19 juli 2010 12:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Glijd je niet van je stoel? Pff
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:39 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Vanavond FIFA?Of ben je nog aant bijkomen van een ruig weekend
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
een komkommer in zijn reet zorgt ervoor dat ie op zijn plek blijft
Ik ben wss de 12e en 13e wel aan het fietsen in de buurt van Arnhem. Misschien dat ik 1 van die dagen ook Limboland induik voor de Mergelland-route. Interesse?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:59 schreef ursel het volgende:
Ik heb van 5 augustus tot 13 augustus nog wel vrij.
Hmm.. die dagen wrodt denk ik moeilijk, zal ff kijken voor je.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben wss de 12e en 13e wel aan het fietsen in de buurt van Arnhem. Misschien dat ik 1 van die dagen ook Limboland induik voor de Mergelland-route. Interesse?
Ben ook vrij, maar dan werkt Sanne nog wel en zit ik dus met oppas op die dagen.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:49 schreef FJD het volgende:
In anderhalf uur van "dan ben ik vrij" naar "dat wordt moeilijk"
klinkt zo raar, oppassen op je eigen kind.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Ben ook vrij, maar dan werkt Sanne nog wel en zit ik dus met oppas op die dagen.
Mja, hoe moet ik het anders verwoorden als ik wel vrij ben, maar niet weg kan.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:31 schreef staticdata het volgende:
[..]
klinkt zo raar, oppassen op je eigen kind.
een gegeven dat je moet accepteren bij het vaderschapquote:Op maandag 19 juli 2010 14:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, hoe moet ik het anders verwoorden als ik wel vrij ben, maar niet weg kan.
Dan zal ik het de volgende keer zo bewoordenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
een gegeven dat je moet accepteren bij het vaderschap
Mja, ik ga ook eerst ff afstemmen thuis, lijkt me wel het veiligst.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:24 schreef FJD het volgende:
De 12e zou denk ik t beste uitkomen maar moet nog even afstemmen vanavond.
moet je ook oppassenquote:Op maandag 19 juli 2010 15:24 schreef FJD het volgende:
De 12e zou denk ik t beste uitkomen maar moet nog even afstemmen vanavond.
voor een klap voor m'n kop jaquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Denk het wel! Moet paar klusjes in huis doen maar dan hang ik de mic vast in de opladert
[..]
Ik ben er ook.
In de formule 1 gaan ze toch ook niet stoppen als er 1tje met een lekke band de pits in gaat?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:42 schreef FJD het volgende:
Contador![]()
en dan na afloop doodleuk verklaren dat je niet doorhad dat Schleck materiaalproblemen hadWees dan een vent en roep gewoon dat dat je een prima moment leek om vol gas door te rammen.
Of als er eentje van de baan afraaktquote:Op maandag 19 juli 2010 19:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
In de formule 1 gaan ze toch ook niet stoppen als er 1tje met een lekke band de pits in gaat?
Vrees dat t voorbehoud in werking treed. Misschien wat later op de avond nog maar reken er maar niet op.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:07 schreef Sickert het volgende:
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Vrees dat t voorbehoud in werking treed. Misschien wat later op de avond nog maar reken er maar niet op.
sport doe je om te winnen, als iemand het verneukt of z'n materiaal 'em in de steek laat is dat z'n eigen probleem toch?quote:Op maandag 19 juli 2010 19:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Of als er eentje van de baan afraakt
Naja weet niet precies wat er met Schleck gebeurde. Alstie te achterlijk schakelde dan zit er wat in om door te rijden en gezien wat Cancellara in de derde etappe oid deed ist ook wel een koekje van eigen deeg maar ik blijf t een goed gebruik vinden om bij materiaalpech of valtpartijen niet te demareren. Plus dat ik ook niet denk dat Contador t nodig heeft, die vent heeft veel meer power in de benen dan Schleck op t moment.
Gesink
Sinds dat goed bedoelde advies van jou enige tijd geledenquote:Op maandag 19 juli 2010 19:40 schreef Sickert het volgende:!
Sinds wanneer heb jij een leven?
Ik start mn xbox gewoon op en ga knallen
zie het wel als je online komt
Hoe laat wordt 't?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Sinds dat goed bedoelde advies van jou enige tijd geleden
Niet, gaan nu slapenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe laat wordt 't?
Kijk ik eerst Dating In The Dark
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet, gaan nu slapenVolgende keer beter
Oh ja en
Toen was ik aant ownen met Kolonistenquote:
Bedoel je het ook als meervoudquote:Op maandag 19 juli 2010 22:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet, gaan nu slapenVolgende keer beter
Oh ja en
Return of the Pinoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 05:40 schreef Sickert het volgende:
Seop aan t matten met een andere kat in de gang! Dan schrik je wel even![]()
Seop van schrik en tijdens het gevecht de gang onder gepist
Nou als ik ga, ga ik gewoon met de trein die kant op en zet daar ergens een tentje neer en dan is het met zijn 3en fietsen. Ongeveer 150 euro met de trein naar Grenoble en daar kunnen ze mij dan weer oppikken.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben geen allochtoon dus ik haal geen enkelvoud en meervoud door elkaarquote:
Sjaakies lopen daar gewoon over het eiland heen te stappenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:08 schreef ursel het volgende:
@ Sickert: Dan had je amar een echte tijger in huis moeten nemen.
Dan durven de andere katten niet langs te komen.
@ Keltie: Sjaakie
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Sjaakies lopen daar gewoon over het eiland heen te stappen
Ze kijken je ook arrogant aan als je ze ziet, ze snappen alleen nog niet dat het niet gezond voor Sjaakie is als er een auto overheen rijd
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben geen allochtoon dus ik haal geen enkelvoud en meervoud door elkaar
Mogguh
Jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Toffe foto's Keltie
Nederlands elftal gekeken op Aruba zag ik op één van je foto's
Nou het is wat lastig, aangezien ik al een aanhaker benquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:28 schreef FJD het volgende:
@Jorrit; bespeur ik daar dat aanhaken mogelijk is of wordt dat lastig?
Aruba zeg je...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ja
Wedstrijd begon daar om 07.30, dus we dachten in de bioscoop (bij het hotel) te kijken (zonden ze alle WK wedstrijden en wat andere sportwedstrijden in HD uit).
Dus wij om 07.15 naar die bioscoop, zit'ie vol met Oranje ArubanenStaan er nog 40 tot 60 man op de trap te wachten, zie je een Arubaans vrouwtje van rond de 60 in een Blokker Brulshirt
Toen maar naar een Nederlands eetcafétje tegenover het hotel gegaan.. Zie je al die Arubanen om 07.30 aan het bier zitten
De Paddockquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ja
Wedstrijd begon daar om 07.30, dus we dachten in de bioscoop (bij het hotel) te kijken (zonden ze alle WK wedstrijden en wat andere sportwedstrijden in HD uit).
Dus wij om 07.15 naar die bioscoop, zit'ie vol met Oranje ArubanenStaan er nog 40 tot 60 man op de trap te wachten, zie je een Arubaans vrouwtje van rond de 60 in een Blokker Brulshirt
Toen maar naar een Nederlands eetcafétje tegenover het hotel gegaan.. Zie je al die Arubanen om 07.30 aan het bier zitten
Volgens mij is gisteren besloten dat we volgend jaar weer gaan.. Met een ander bevriend stel..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Aruba zeg je...
* PoSTMaN zet Aruba op vakantiebestemming lijstje
En dan 's nachts wakker worden omdat het beest aan je been aan het knagen is?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:08 schreef ursel het volgende:
@ Sickert: Dan had je amar een echte tijger in huis moeten nemen.
Dan durven de andere katten niet langs te komen.
R.I.P. Poesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:28 schreef Sickert het volgende:
[..]
En dan 's nachts wakker worden omdat het beest aan je been aan het knagen is?
Deze ligt er altijd lief tegenaan
Seops!!
bleek vanmorgen nog meer pis te liggenwatje is het ook!
Moet wel zeggen dat die andere bijna een keer zo groot is als Seop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |