Haha dat knuffelbeertje is zijn kussentje maar hij doet er ook heftig op rijenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:56 schreef Nonneke het volgende:
die cavia met zn knuffelbeertje !
![]()
![]()
Werkt dat trapje nou op dat huisje ? het lijkt zo stijl (of heeft de cavia het nog niet getest ?Hier hebben ze al weken een trapje om op het huisje te komen, maar verder dan erop leunen met hun voorpootjes komen ze niet, de luiaards
)
Als het goed is komt vanmiddag mn nieuwe hokoude hok gaat dan weg dus als er nog iemand opzoek is ?
![]()
echt cutequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:57 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Haha dat knuffelbeertje is zijn kussentje maar hij doet er ook heftig op rijen
Trapje is inderdaad te stijl, ze gebruikt het niet: ze springt gewoon. Wel leuk om aan te knagen, natuurlijk
wat een pauperpraktijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:05 schreef DeltaCephei het volgende:
De praktijk hier werkt niet met gasnarcose dus dan houdt het opStomme praktijk *schud met vuist*
Haar huisje heeft ook al een enorm gat erin, want mevrouw denkt wss dat ze er van die kant kan ontsnappen ofzo
Ik zou zweren dat Beer op de laatste foto glimlacht.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:06 schreef DeltaCephei het volgende:
Even wat foto's spammen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Roosje die er binnenkort waarschijnlijk een vriendinnetje bij krijgt. Kleine dame die het nodig vind om haar nieuwe huisje helemaal kapot te knagen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beer, onze luiwammes. Hij is grooot, weegt 1800 gram en deze is 3 jaar.
Volgens mij heb ik nog nooit over mijn cavia' s gedroomd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 04:22 schreef trovey het volgende:
Cavia's. Helaas 11 jaar geleden afscheid moeten nemen van de laatste (stierf aan harfalen op 7 jarige leeftijd) en sindsdien niet meer doordat ik ze door de aanwezigheid van mijn katten niet meer los zou kunnen laten lopen (helaas zit er een echte jager tussen). Ik droom nog regelmatig 's nachts van cavia's (treurig ik weet het
) dus zodra het weer kan zullen ze wel weer komen, het hok staat immers nog steeds op zolder, wachtend op nieuwe bewoners.
Jeuh, bellen loontquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:34 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik sta in de wacht bij een andere 'heeft u een ogenblikje'.. 10 minuten later nog steeds in de wacht
EDIT: Deze doet wel gasnarcose60 euro voor castratie, valt me mee. Even thuis overleggen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat Beer op de laatste foto glimlacht.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:25 schreef DeltaCephei het volgende:
Looookie hereeee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sneeuwwitje!
Speciaal voor jou even wat foto's gemaakt.... van de doos dan alvast héquote:Op donderdag 2 september 2010 08:50 schreef BillsGate het volgende:
Maak je ook wat foto's als ie in elkaar staat? Deze foto kenden we al
Vraag toch maar even aangepastquote:Op donderdag 2 september 2010 08:50 schreef BillsGate het volgende:
Maak je ook wat foto's als ie in elkaar staat neergezet en ingericht is? Deze foto kenden we al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |