Echter als er vervolgens veel meer vliegbewegingen komen (met name ook 's nachts) kan het bij elkaar best zijn dat de overlast toeneemt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
VLiegtuigen zijn de laatste 30 - 40 jaar alleen maar stiller geworden, in de jaren 60 maakten ze nog echt een takkeherrie.
Vliegtuigen zijn nog beter voorspelbaar dan de NS-dienstregeling, dus dat argument gaat niet op.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Spoorlawaai is vaak redelijk goed voorspelbaar en wordt daarom vaak als minder hinderend ervaren dan veel andere vormen van lawaai.
Een 707 of een 777. Ik weet wel waaronder ik wel kan slapen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
VLiegtuigen zijn de laatste 30 - 40 jaar alleen maar stiller geworden, in de jaren 60 maakten ze nog echt een takkeherrie.
Als je daar last van hebt moet je niet bij een vliegveld gaan wonen. Grote bek hebben over ik de grote stad/randstad te wonen en zeiken over de provincie maar grote stad zaken als vliegvelden plotseling slecht vinden, lazer op, als je rust wilt hebben ga je maar voorbij amersfoort wonen, heb ik ook gedaan. Heerlijk rustig.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Echter als er vervolgens veel meer vliegbewegingen komen (met name ook 's nachts) kan het bij elkaar best zijn dat de overlast toeneemt.
Ja maar het is de schuld van de nieuwe Polderbaan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:18 schreef kikoooooo het volgende:
Alle mensen die NU onder de rook van Schiphol wonen hebben daar bewust voor gekozen. Schiphol is ouder dan iedereen die er onder woont.
Wat een mongolen man. Echt ongelooflijk.
Ik kan me de DC9 nog herinneren, wat een takkeherrie was dat.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een 707 of een 777. Ik weet wel waaronder ik wel kan slapen.
Dat staat er toch niet!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:15 schreef Fokski het volgende:
[..]
Stel je niet aan.
"3 klagers klokken bijna 12.000 klachten op over geluid"
Klokken is een werkwoord voor het prikken van de prikklok,quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat staat er toch niet!
Ken ook het werkwoord opklokken niet. Dus, ja, tamelijk onduidelijke TT.
Maar goed, waarschijnlijk is Schiphol niet in hun achtertuin geplaatst, maar zijn ze er zelf gaan wonen.
Naast een vliegveld gaan wonen en dan gaan klagen over geluidsoverlast is erg zielig.
Typischquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:48 schreef ouderejongere het volgende:
Ik ben ook iemand die klaagt. In het weekend bel ik toch gratis en ik heb de klachtenlijn (020-6015555) in geheugen 1 van mijn telefoon staan. Vandaag heb ik nog niet gebeld, kennelijk wordt de Kaagbaan vandaag niet gebruikt.
In de zin 'klokken 12.000 klachten op' heb je een werkwoord 'opklokken'quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Klokken is een werkwoord voor het prikken van de prikklok,
Toch niet, ook al omdat het nogal een ander soort geluid is.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:52 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Vliegtuigen zijn nog beter voorspelbaar dan de NS-dienstregeling, dus dat argument gaat niet op.
Tja, je hebt ook een hoedje van aluminiumquote:Ik denk dat het voornamelijk door "de milieubeweging" wordt veroorzaakt, die ddoet alsof treinen "goed" zijn en vliegtuigen "slecht"...
Oh allicht, ik gaf ook geen enkel waardeoordeel. Het zou me alleen echt helemaal niets verbazen als de overlast de laatste 20 jaar flink gestegen is.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je daar last van hebt moet je niet bij een vliegveld gaan wonen. Grote bek hebben over ik de grote stad/randstad te wonen en zeiken over de provincie maar grote stad zaken als vliegvelden plotseling slecht vinden, lazer op, als je rust wilt hebben ga je maar voorbij amersfoort wonen, heb ik ook gedaan. Heerlijk rustig.
Misschien dat iemand dat even kan aanpassen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:33 schreef Gia het volgende:
[..]
In de zin 'klokken 12.000 klachten op' heb je een werkwoord 'opklokken'
De hele TT is dus nogal krom.
Het tweede 'klagen' moet 'klachten' zijn en het woordje 'op' moet weg.
Misschien dat iemand dat even aan kan passen.
Dit had ik nou echt niet van jou verwachtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:48 schreef ouderejongere het volgende:
Ik ben ook iemand die klaagt. In het weekend bel ik toch gratis en ik heb de klachtenlijn (020-6015555) in geheugen 1 van mijn telefoon staan. Vandaag heb ik nog niet gebeld, kennelijk wordt de Kaagbaan vandaag niet gebruikt.
Dat ligt er maar aan wat je definitie van overlast is.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh allicht, ik gaf ook geen enkel waardeoordeel. Het zou me alleen echt helemaal niets verbazen als de overlast de laatste 20 jaar flink gestegen is.
Sorry.. snap um nog nie..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:15 schreef Fokski het volgende:
[..]
Stel je niet aan.
"3 klagers klokken bijna 12.000 klachten op over geluid"
De schuld van links die Nederland graag NOG voller wil bouwen en NOG meer mensen wil binnenlaten.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Echter als er vervolgens veel meer vliegbewegingen komen (met name ook 's nachts) kan het bij elkaar best zijn dat de overlast toeneemt.
Oh die is vrij eenvoudig, de hinder die mensen ondervinden van een bepaalde activiteit. In dit geval de mogelijk stijgende overlast voor mensen die al decennia onder de rook van Schiphol wonen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan wat je definitie van overlast is.
Dat het vroeger erger was wil natuurlijk niet zeggen dat het nu geen probleem meer isquote:Voorbeeld
Toen ik een kind was (opa verteld) was de stankoverlast van de industrie veel en veel groter bijvoorbeeld. De hoeveelheden roet van de Botlek was zo groot dat je de was niet buiten kon hangen, in Oberhausen gingen de buren van mijn schoonouders dood aan de Smog.
In 1952 stierven bij de Smogramp van Londen een slordige 30.000 aan de luchtvervuiling.
Toch wordt nu door de media aangepraat dat fijnstof een verschrikking van de moderne tijd. De waarheid is de lucht tegenwoordig schoner is als zeg, de afgelopen 100 jaar.
En dan wil rechts elke vorm van ruimtelijke ordening loslaten zodat er een gigantische urban sprawl ontstaat met alle negatieve milieueffecten vandien.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De schuld van links die Nederland graag NOG voller wil bouwen en NOG meer mensen wil binnenlaten.
Ja, dan kunnen mensen eindelijk behoorlijk wonen, wat een verschrikking moet dat zijn.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dan wil rechts elke vorm van ruimtelijke ordening loslaten zodat er een gigantische urban sprawl ontstaat met alle negatieve milieueffecten vandien.
Je bedoelt de negatieve milieu-effecten die door jarenlange linksige indoctrinatie van de auto uit, de trein in en vooral niet investeren in het wegennetwerk van HET transportland van de wereld?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dan wil rechts elke vorm van ruimtelijke ordening loslaten zodat er een gigantische urban sprawl ontstaat met alle negatieve milieueffecten vandien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |