Ik heb er anders allerminst last van.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je staat gewoon voor lul na mijn laatste comment.
Vandaar je laatste reaktie.
mafkees
En een varken toch? Dus het wordt 2 - 1 voor Nederlandquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:14 schreef StinsonB het volgende:
Ah, we hebben die parkiet die aanvoelde dat Nederland wereldkampioen wordt. Dan staat het mooi 1-1.
En een dolfijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En een varken toch? Dus het wordt 2 - 1 voor Nederland
En de octopus van Sealife in Scheveningen koos ook voor Nederland: 5 - 0.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:19 schreef Swomp het volgende:
[..]
En een dolfijn3-1
En Paul had de vorige finale ook fout dus:
4-0![]()
Inderdaad ik heb meer filmpjes gezien, en hij pakt altijd de unit die het dichtste bij hem is. Volgens mij is het ook trucage, de enige reden dat die zoveel voorspellingen goed heeft is omdat de verzorgers altijd dat ding pas naar beneden laten vallen zodra de favoriet het dichtste bij hem in de buurt valt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:17 schreef DeeBee het volgende:
Die unit zat al helemaal rechts in dat aquarium, die bak komt erin, Spanje zit het dichtste bij, no shit dat hij dan daar het voer uit haalt.Niet alsof beesten zoo ingewikkeld denken.
Watquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:22 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Inderdaad ik heb meer filmpjes gezien, en hij pakt altijd de unit die het dichtste bij hem is. Volgens mij is het ook trucage, de enige reden dat die zoveel voorspellingen goed heeft is omdat de verzorgers altijd dat ding pas naar beneden laten vallen zodra de favoriet het dichtste bij hem in de buurt valt.
Bij Duitsland - Uruguay pakte hij ook niet de dichtsbijzijnde.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:22 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Inderdaad ik heb meer filmpjes gezien, en hij pakt altijd de unit die het dichtste bij hem is. Volgens mij is het ook trucage, de enige reden dat die zoveel voorspellingen goed heeft is omdat de verzorgers altijd dat ding pas naar beneden laten vallen zodra de favoriet het dichtste bij hem in de buurt valt.
Uitzondering is Servië maar daar heb ik dan geen filmpje van gezien!
Nee, toen lag het bakje er al en landde hij er midden op. Toen heeft 'ie tien minuten getwijfeld en is hij twee keer geswitcht alvorens hij bij Duitsland uitkam.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:26 schreef Helly het volgende:
[..]
Bij Duitsland - Uruguay pakte hij ook niet de dichtsbijzijnde.
Jawel hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:26 schreef Helly het volgende:
[..]
Bij Duitsland - Uruguay pakte hij ook niet de dichtsbijzijnde.
Las het net, had nog nooit van dat beest gehoord.quote:
Nee, hij ging eerst naar Duitsland, en besloot toen voor Uruguay.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, toen lag het bakje er al en landde hij er midden op. Toen heeft 'ie tien minuten getwijfeld en is hij twee keer geswitcht alvorens hij bij Duitsland uitkam.
Je hebt het fout !quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:34 schreef octopus_paul het volgende:
Oké ik weer dat jullie niet blij zijn. Maar ik ben verdomme ook maar een octopus. En het linker bakje zit gewoon weg veel lekkerder!
Leeft dat mens nogsteeds.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:40 schreef bloodymary het volgende:
Haha, zag een leuke tweet van Claudia de Breij:
mijn mossel voorspelt dat Nederland wint!
Laat ze daar ook een octopus naar graaien dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:40 schreef bloodymary het volgende:
Haha, zag een leuke tweet van Claudia de Breij:
mijn mossel voorspelt dat Nederland wint!
Je... je bent een nederlandse pus?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:34 schreef octopus_paul het volgende:
Oké ik weer dat jullie niet blij zijn. Maar ik ben verdomme ook maar een octopus. En het linker bakje zit gewoonweg veel lekkerder!
En die had het ook altijd goed? Las ook iets over een voorspellende varken?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:25 schreef Chinless het volgende:
parkiet mani voorspelt dat nederland wint.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:17 schreef poepeneesje het volgende:
Haha die opmerking van die nieuwslezer van het NOS: Volgens mij smaakt octopus gegrild het lekkerst.
Hij voorspelde alleen de Duitse wedstrijdenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:01 schreef BlueMage het volgende:
Had die Paul eigenlijk Brazilië - Nederland goed voorspeld? Ik heb vanaf het begin al zo'n vermoeden dat dit beest gewoon een trucje is van de verzorgers.(ja ook toen z'n voorspellingen gunstig voor NL waren
)
Paul voorspelde alleen wedstrijden van Duitsland.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:01 schreef BlueMage het volgende:
Had die Paul eigenlijk Brazilië - Nederland goed voorspeld? Ik heb vanaf het begin al zo'n vermoeden dat dit beest gewoon een trucje is van de verzorgers.(ja ook toen z'n voorspellingen gunstig voor NL waren
)
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:50 schreef duguid het volgende:
De voorspelling van een octopus serieus nemen
Nee, maar hij kiest altijd de vlag met daarin het meeste geel.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:50 schreef miieejj het volgende:
gaat ie niet altijd naar rechts toe? valt wel op he
Daar heb ik geen moeite mee. Je moet toch ietsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:50 schreef duguid het volgende:
De voorspelling van een octopus serieus nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |