Leeft dat mens nogsteeds.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:40 schreef bloodymary het volgende:
Haha, zag een leuke tweet van Claudia de Breij:
mijn mossel voorspelt dat Nederland wint!
Laat ze daar ook een octopus naar graaien dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:40 schreef bloodymary het volgende:
Haha, zag een leuke tweet van Claudia de Breij:
mijn mossel voorspelt dat Nederland wint!
Je... je bent een nederlandse pus?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:34 schreef octopus_paul het volgende:
Oké ik weer dat jullie niet blij zijn. Maar ik ben verdomme ook maar een octopus. En het linker bakje zit gewoonweg veel lekkerder!
En die had het ook altijd goed? Las ook iets over een voorspellende varken?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:25 schreef Chinless het volgende:
parkiet mani voorspelt dat nederland wint.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:17 schreef poepeneesje het volgende:
Haha die opmerking van die nieuwslezer van het NOS: Volgens mij smaakt octopus gegrild het lekkerst.
Hij voorspelde alleen de Duitse wedstrijdenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:01 schreef BlueMage het volgende:
Had die Paul eigenlijk Brazilië - Nederland goed voorspeld? Ik heb vanaf het begin al zo'n vermoeden dat dit beest gewoon een trucje is van de verzorgers.(ja ook toen z'n voorspellingen gunstig voor NL waren
)
Paul voorspelde alleen wedstrijden van Duitsland.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:01 schreef BlueMage het volgende:
Had die Paul eigenlijk Brazilië - Nederland goed voorspeld? Ik heb vanaf het begin al zo'n vermoeden dat dit beest gewoon een trucje is van de verzorgers.(ja ook toen z'n voorspellingen gunstig voor NL waren
)
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:50 schreef duguid het volgende:
De voorspelling van een octopus serieus nemen
Nee, maar hij kiest altijd de vlag met daarin het meeste geel.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:50 schreef miieejj het volgende:
gaat ie niet altijd naar rechts toe? valt wel op he
Daar heb ik geen moeite mee. Je moet toch ietsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:50 schreef duguid het volgende:
De voorspelling van een octopus serieus nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |